• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάσαμε πρώτοι στην Ελλάδα το νέο Honda Civic με τον turbo 1.000άρη VTEC κινητήρα απόδοσης 129 ίππων. Πως τα καταφέρνει στο δρόμο; Πόσο «καίει» και πόσο κοστίζει;

Η ανάρτηση του Civic είναι τέλεια ρυθμισμένη ώστε να αναδεικνύει την δυναμική του συμπεριφορά χωρίς ωστόσο να μετριάζει την άνεση.

Το σύστημα διεύθυνσης του Civic, σε προκαλεί να κινηθείς γρήγορα. Εκεί διαπιστώνεις ότι το πλαίσιο, ο κινητήρας και η ανάρτηση μπορούν να ανταποκριθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Zoom στις λεπτομέρειες του νέου Honda Civic.

Zoom στις λεπτομέρειες του νέου Honda Civic.

Πρώτη Δοκιμή: Νέο Honda Civic 1,0 λτ. με 129 PS

Διαβάστηκε από 28785 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/7/2017

Η νέα γενιά του Civic φέρνει τις περισσότερες αλλαγές στην 45ετή πορεία του μοντέλου με προεξάρχον χαρακτηριστικό του το γεγονός ότι εφοδιάζεται για πρώτη φορά με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες.

 
What is new
- Κινητήρας 1,0 λτ. με 129 ίππους
- Καίει 7,8 λτ./100 χλμ.
- Από 20.650 ευρώ

To Civic ανέκαθεν αποτελούσε το σημαντικότερο μοντέλο στην γκάμα της Honda ως το αυτοκίνητο που την έχει κάνει ευρέως γνωστή σε παγκόσμιο επίπεδο. Για το λόγο αυτό η Honda επενδύει πάνω του μεγάλο budget από το R&D της. Με τον ανταγωνισμό να «αλωνίζει» τα τελευταία χρόνια στην κατηγορία ακολουθώντας το «δόγμα» του downsizing, ήρθε λοιπόν και για το Civic αυτή η στιγμή. Η 10η γενιά του είναι αυτή που βάζει την Honda σε μια νέα εποχή γενικότερα, αφού αρχικά είναι ένα μοντέλο το οποίο διατίθεται σε 70 χώρες. Με ξεχωριστή για άλλη μια φορά εμφάνιση, μεγάλους χώρους, καλό ποιοτικό και τεχνολογικό προφίλ και οδηγοκεντρική προσέγγιση στο δρόμο, το 10ης γενιάς είναι το πιο πλήρες Civic που έχει κατασκευαστεί ποτέ. Το δοκιμάζουμε στην μικρότερη και εμπορικά πιο ενδιαφέρουσα για την χώρα μας έκδοση, με τον 1.000άρη κινητήρα των 129 ίππων με τιμή λανσαρίσματος που ξεκινά από τα 20.650 ευρώ.

Εμφάνιση: Ιδιαίτερο σχεδιαστικά ως Civic 
Το νέο Civic αν και ξεφεύγει από τα αισθητικά πρότυπα του προηγούμενης γενιάς, καταφέρνει και είναι και πάλι ξεχωριστό με φουτουριστικά στοιχεία, ενώ μπορεί να χαρακτηριστεί και κάπως υπερβολικό. Ως παγκόσμιο αυτοκίνητο πλέον, έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να ικανοποιήσει τα γούστα πολλών περισσότερων ανθρώπων, εφαρμόζοντας στη σχεδίασή του πιο πεπλατυσμένες επιφάνειες παρά καμπύλες. Συνολικά οι μεγαλύτερες διαστάσεις του δεν κρύβονται οπτικά, ενώ oι ξεχωριστής αισθητικής λεπτομέρειές του, προσδίδουν δυναμισμό. Όπως για παράδειγμα τα ιδιόμορφα πίσω φωτιστικά σώματα LED και τα μαύρα κυψελωτά πλαστικά σαν αεραγωγοί στον «πίσω» προφυλακτήρα. Το πίσω μέρος γενικότερα είναι το πιο χαρακτηριστικό σημείο του νέου Civic, με την διπλή αεροτομή που διαμορφώνεται από την  τμηματική διάσπαση του παρμπρίζ, να επανέρχεται σε μοντέλο της Honda. Πάντως και το μπροστινό μέρος δεν στερείται φαντασίας. Εκεί συναντούμε τη νέα μάσκα της Honda με την χαρακτηριστική μαύρη κεντρική λωρίδα της γρίλιας να εκτείνεται ανάμεσα στα νέα στενά LED φωτιστικά. Ο προφυλακτήρας και εδώ προβάλλει ένα πιο σπορ σχεδιαστικό ύφος με αντίστοιχες fake, μεγάλες εισαγωγές αέρα. Την δυναμική του υπόσταση υπογραμμίζουν τα έντονα νεύρα του καπό, οι φουσκωμένοι θόλοι των τροχών και η γραμμή που διατρέχει όλο το αμάξωμα στα πλαϊνά του. Εκεί, εντύπωση προκαλεί η υιοθέτηση παραδοσιακών χειρολαβών έναντι των κρυφών των δύο προηγούμενων γενεών. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Σχιστοματης

    Η αναλυση του Autotriti με καλυψε πληρως! Ουτε εγω να ειχα γραψει το αρθρο! Παντως το μηχανικο συνολο των 1500 κυβικων με το CVT αλα DSG σε αισθηση, νομιζω ειναι το πιο ισορροπημενο για να ευχαριστηθεις στο επακρο αυτο το απολυτα ολοκληρωμενο αυτοκινητο στην κατηγορια του που τα εχει ΟΛΑ πλεον χωρις να υστερει πουθενα! Οι Ιαπωνες αγγιξαν το τελειο! Τους αξιζουν πολλα συγχαρητηρια!

      54
  • tony

    Αμαξάρα, είδα πρόσφατα την μεγαλύτερη σε κινητήρα έκδοση, σε μαύρο χρώμα και είναι πολύ ωραίο...

      30
  • Σχιστοματης

    Αριστειδη οταν λεμε οτι το αυτοκινητο τα εχει ΟΛΑ το εννοουμε και το βασικοτερο πλεονεκτημα εναντι των γερμανικων σαραβαλων του ανταγωνισμου που τα πουλανε για δηθεν premium, ειναι η αξιοπιστια που η BMW και το υπολοιπο γερμανικο συναφι δεν προκειται ποτε να φτασουν τα ποσοστα της HONDA τα οποια αγγιζουν το 100% στην ικανοποιηση των πελατων απο την απροβληματιστη συμβιωση μαζι τους! Μονο 64,5 db εσωτερικος θορυβος στην εκδοση των 1500 κυβικων! Ο μονος θορυβος που θα σε ενοχλει θα ειναι η αναπνοη σου!

      28
  • Σχιστοματης

    Εδω το πολυδιαφημιζομενο Ford Mustang ξεφτιλιστηκε με 3 αστερια! Και μιλαμε για αυτοκινητο επιδοσεων που θα επρεπε να εχει 5+ αστερια με τοσα αλογα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Η λαμαρινα φταιει;;; Τι λαλακιες ακουμε εδω μεσα......

      19
  • Αριστείδης

    Να βάλουμε λίγο τα πράγματα στην θέση τους μετά απο ενα ψάξιμο που έκανα για το συγκεκριμένο θέμα ... Όλες οι γνώμες είναι σεβαστές αλλά να στηρίζονται και σε κάποια επιχειρήματα ή να έχουμε κάποια πληροφόρηση επι του θέματος. Και εξηγούμαι . Πως είναι δυνατόν να φταίει η λαμαρίνα που πήρε 4 αστέρια το Honda civic 2017 όταν το προηγούμενο μοντέλο πήρε 5 αστέρια ?? Ξεχάσανε στο νέο μοντέλο πως φτιάχνουν την λαμαρίνα ? Δεν νομίζω..... Το νέο Civic σε επι μέρους δοκιμασίες πήρε ψηλότερο βαθμό απο αρκετά ακριβότερα μοντέλα όπως της BMW , Audi κλπ. https://www.whatcar.com/news/new-euro-ncap-car-safety-results-revealed/ Εκείνο όμως που του στέρησε τα πέντε αστέρια ήταν καθαρά η σχετικά χαμηλή βαθμολογία που πήρε στην παιδική προστασία (Child Occupant 67%) . Ορίστε και η παράγραφος που εξηγεί πως προέκυψε η χαμηλή βαθμολογία στην παιδική προστασία και χάθηκε το πέμπτο αστέρι However, the latest Honda Civic managed only four stars after scoring poorly for child protection. AEB is also fitted to the Civic, but when this new family car was put through a side impact test, there was insufficient pressure in the curtain airbags to prevent the head of a dummy representing a 10-year-old child from striking a hard surface. Οπότε δεν έχει να κάνει ούτε με την δομή του αμαξώματος το οποίο είναι έξτρα ενισχυμένο . Όπως και να έχει μετά απο αυτά τα τέστ πιστεύω οτι οι ιθύνοντες της Honda θα επιλυφθούν του θέματος και θα το λύσουν .

      13
  • Αποστολης

    Τραγικος σχεδιασμος μονο για απωανατολιτες και αμερικανακια..... γιατι καποιος να δωσει πανω απο 20 χιλιαδες Ευρω γαι 1000αρι κινητηρα και να παρει το "καρακιτσαριο"? για 129 αλογα??? εχει πολλες φτηνοτερες λυσεις που χαιρεσαι και να τις βλεπεις μεσα εξω SEAT, VW, Peugeot, FORD κλπ.... και οχι μονο στα 1000 κυβικα αλλα και 1,2 και 1,4....Κριμα γιατι τα παλιοτερα CIVIC εκαναν την διαφορα, τωρα θα τριζουν τα κοκκαλα του αειμνηστου Σοιχιρο Χοντα....

      11
  • Αριστείδης

    Φίλε Σχιστομάτη ή όποιος άλλος γνωρίζει για βοηθήστε λίγο την κατάσταση σας παρακαλώ . Μετά απο 18 χρόνια απροβλημάτιστης συμβίωσης με το Toyota Corolla liftback mod 1999 πλησιάζει ο καιρός για να πάρουμε άλλο αυτοκίνητο ( Γιαπωνέζικο εννοείται). Είμαι μεταξύ του Auris 1,2 turbo και του Civic hatchback 1,5 turbo . To Auris το έχω δοκιμάσει και μου άρεσε πολύ .Για το Honda έχω διαβάσει τα καλύτερα , είναι αυτοκινητάρα απο όλες τις πλευρές . Αλλά επειδή είμαι οδηγός που δεν τρέχω πολύ ούτε κάνω υπερβολές εκεί που θα δώσω μεγάλη βαρύτητα είναι πρωτίστως η ηχομόνωση του αυτοκινήτου δηλαδή ο θόρυβος που βγάζει στα 120 - 130 χλμ την ώρα αλλά και η άνεση που προσφέρει . Το Auris είναι πάρα πολύ αθόρυβο κάτι το οποίο έχει αναφερθεί πολλές φορές σε διάφορες δοκιμές και το διαπίστωσα και μόνος μου . 2500 στροφές στα 120 χλμ την ώρα αλλά και φοβερή ηχομόνωση που συγκρίνεται με αυτοκίνητα της επόμενης κατηγορίας . Το ερώτημα λοιπόν είναι , έχει δοκιμάσει κανείς σας το Civic 1,5 turbo ? Το έχετε τεστάρει σε ταχύτητες ταξιδιού (120-130 χλμ) για να μου πείτε πόσο αθόρυβο είναι ? Είναι καημός μου να είναι αθόρυβο το αυτοκίνητο που θα πάρω διότι η corolla μου καλή και χρυσή αλλά στα 120-130 χλμ μουγκρίζει αρκετά ο κινητήρας και γενικά είναι θορυβώδης στο ταξίδι. Ρωτάω μόνο για την ηχομόνωση για τα civic γιατί για τα άλλα θεωρώ περιττό να ρωτήσω οταν πρέπει να είναι το καλύτερο και πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο στην κατηγορία του......

      10
  • Θανάσης

    Αριστείδη τη διαφορά στα 4 αστέρια (απ ότι κατάλαβα) είναι στα τραύματα (περισσότερα αυξημένα) στην περιοχή του θώρακα και στο κεφάλι που βρήκε λίγο πιο δυνατά στον πλαϊνό αερόσακο ( κουρτίνας)!! Στις 7/7/2017 έκανα τεστ drive το χιλιάρι το Civic και εντυπωσιάστηκα από την ποιότητα κύλισης και γενικά για την ηρεμία που επικρατεί στην καμπίνα του αυτοκινήτου! Μάλιστα ήταν η comfort έκδοση που πατάει σε 215/55/16 ελαστικά που είναι αισθητικά μεν χειρότερα από τα 17άρια αλλά πολύ πιο άνετα για την ποιότητα των δρόμων μας (δεν έχω γνώμη για τα 17αρια αλλά με 45 προφίλ σίγουρα είναι πιο σφικτά)!! Γενικότερα το αμάξι από κοντά είναι πολύ πιο όμορφο ( χάνει κυρίως πίσω με τους ψευτοαεραγωγούς μεγάλων διαστάσεων ) αλλά και πάλι η γενικότερη εμφάνιση είναι καλύτερη από τη μάζα που κυκλοφορεί!Μέσα είναι ακόμη πιο εντυπωσιακό!! Όσων αφορά την τιμή, ΕΧΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, με αντίστοιχο εξοπλισμό σε γερμανικό θα παραβιάσεις τα 30 χιλιάρικα ( είμαι φαν της mercedes) , το ίδιο ισχύει για golf και A3, Focus και για την A class.... για τα seat - skoda δεν ξέρω αν θα βρει κάποιος καν αυτό τον εξοπλισμό!!! Οπότε ναι, πιστεύω ότι για αυτά που προσφέρει, με 5 χρόνια δωρεάν service, 5 χρόνια οδική βοήθεια και 5 χρόνια εγγύηση, είναι αρκετά καλή η τιμή του και ακόμη στην έκδοση comfort που το μόνο που της λείπει είναι οι αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω διότι η ορατότητα πίσω είναι χειρότερη και από Ferrari...

      8
  • So Simple

    Εκει στη Honda τρωνε ληγμενα μου φαινεται,20.650 για 1000 κυβικα και μολις 129hp...αντε γειααα

      7
  • Αριστείδης

    Φίλε Σχιστομάτη σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση σου !!! Γύρω στα 64 db είχα μετρήσει με δικό μου ντεσιμπελόμετρο και στο Auris 1,2 t στα 140 χλμ την ώρα . Αν είναι έτσι και στο Civic 1,5 μάλλον εκεί θα καταλήξω οχι γιατί το Auris 1,2 T δεν είναι αυτοκινητάρα αλλά το Civic είναι καινούργιο και πιο ολοκληρωμένο σαν αυτοκίνητο πιστεύω σε σχέση με το Auris που του χρόνου βγάζει νέο μοντέλο. Είχα διαβάσει και εγω για τα 64 db στο civic αλλά στα πάμπολα βιντεάκια που είδα στο youtube είχε πιο αυξημένο θόρυβο απο αυτό που περίμενα. Βέβαια στα περισσότερα βίντεο έκαναν αλλαγές στον κόφτη οπότε φυσικό είναι να ακούγεται περισσότερο .

      3
  • Θανάσης

    Φίλε Αριστείδη, η μέγιστη ταχύτητα που ανέπτυξα ήταν τα 120χλμ/ώρα και για λίγο χρόνο λόγο το σαν την Χαλκιδική δεν έχει... Γενικά ενοχλητικούς θορύβους δεν διαπίστωσα σε αυτή την ταχύτητα, ναι ακούς τα λάστιχα αλλά θα πρέπει να θες να τα ακούσεις, αεροδυναμικούς θορύβους δεν άκουσα κάτι, τώρα όσο για το μοτέρ, το χιλιάρι όσο ανεβάζει στροφές σου θυμίζει την αρχιτεκτονική του, αλλά και πάλι μόνο όταν ζητάς γκάζια, διότι σε ήρεμη χρήση αφήνει ένα γλυκό γουργουρητό έως και ανύπαρκτο!! Σίγουρα το 1.5 θα είναι πιο ήρεμο όντας 4 κύλινδρο και όχι 3 κύλινδρο και όπως είχα αναφέρει και στο προηγούμενο σχόλιο, τα ελαστικά με διάσταση 235/45/17 σίγουρα θα ακούγονται περισσότερο (Αμερική και Καναδά πάντως τα 17αρια πατάνε σε 215/50/17, δεν ξέρω γιατί έκαναν αυτή την επιλογή εδώ πάντως και ειδικά στο χιλιάρι στην έκδοση elegance...στην comfort 215/55/16) Βέβαια μόνο όταν θα το οδηγήσεις και εσύ θα έχεις μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα και σαφώς και ένα μέτρο σύγκρισης με το Auris, που παρεμπιπτόντως έχω μια απορία, 1.2 Auris ή 1.5 Civic, γιατί όχι το 1.0 Civic που είναι πιο κοντά στο 1.2 Auris ???? Εγώ πάντως περιμένω να στρώσει η κατάσταση με την δουλεία μου και σύντομα θα βρεθώ στο κομμάτι αγοράς του νέου Civic, στο χρώμα έχω πρόβλημα ...Λευκό περλέ, ασημί ή το σκούρο γκρι/ανθρακί??? Με το 1.0 μοτέρ και για λόγους τεκμηρίου και τελών αλλά και επειδή μέχρι τα 120-140 από βιντεάκια που είδα, πάει αρκετά γρήγορα και σε ρεπρίζ μέχρι αυτές τις ταχύτητες με ικανοποιεί πλήρως, οπότε το 1.5 αν και πειρασμός δεν...άσε που χάνει και 68 λίτρα στο πορτ παγκάζ εξαιτίας των κεντρικών εξατμίσεων...Το ξέρω διότι και το είδα και έχω και το έντυπο του αυτοκινήτου με όλα τα χαρακτηριστικά!!! Ελπίζω να βοήθησα αν και παραθέτω μια πιο υποκειμενική και λιγότερο αντικειμενική άποψη!!!

      2
  • Αριστείδης

    Φίλε Θανάση σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες που μας παραθέτεις , εννοείται ότι και εγω θα του κάνω test drive αλλά όχι τώρα. Θέλω να είμαι έτοιμος για την αγορά (οικονομικά) και τότε θα κάνω την δοκιμή για να δω τι θα επιλέξω τελικά ( Auris ή Civic ) Το λέω αυτό γιατί έκανα δοκιμή το auris (μου το έδωσαν για 2 ημέρες) αλλά κάποια χρήματα που περίμενα πήγαν πίσω και έμεινα με την χαρά. Οπότε όταν θα είμαι έτοιμος…… Απλά πες μου σε παρακαλώ γιατί είναι σημαντικό για μένα. Σε ταχύτητες 120-130 χλμ την ώρα το δοκίμασες ? Αν ναι , γιατί αυτό είναι σημαντικό για μένα , πως ηταν η ηχομόνωση γενικά ? Δηλαδή θόρυβος κινητήρα , θόρυβος δρόμου , αεροδυναμικοί θόρυβοι ? Βέβαια εγω θέλω την έκδοση 1,5 sport αλλά πιστεύω ότι η ηχομόνωση θα είναι ίδια με το 1000άρι……

      2
  • So Simple

    Φιλε Αριστειδη τα 4 αστερια οφειλονται στον τσιγκο που χρησιμοποιουν για λαμαρινα στη Honda και γενικα στα ιαπωνικα.Οι κιτρινιαρηδες ειναι μονο τεχνογνωσια εν ετει 2017(μπραβο τους σε αυτον τον τομεα)με αργη εξελιξη στους υπολοιπους τομεις.Αν δεν σε ενδιαφερει η παθητικη ασφαλεια αλλα η αξιοπιστια αγορασε το θα ικανοποιηθεις φανταζομαι.

      2
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    Κύριε Αριστείδη θεωρώ πως έχει να κάνει με την ακαμψία του αμαξώματος που μπορεί να είναι καλύτερη στο auris απ ότι στο civic. Πάντως πριν καταλήξετε στο νέο civic κοιτάξτε και το τετράθυρο το οποίο κατασκευάζεται στην Ιαπωνία, ενώ το πεντάθυρο κατασκευάζεται στην Αγγλία

      2
  • Σπύρος.

    και να σκεφτείς ότι το CIVIC το 1.5 κοστίζει 25.650 ευρώ και μάλιστα χωρίς χρέωση το μεταλλικό χρώμα, δηλαδή είναι πιό φτηνό και από το BMW 118, με τους 136 ίππους, που σκέτο κοστίζει 27.490 ευρώ !

      2
  • Αριστείδης

    Φίλε Θανάση θα τα πούμε από κοντά στον καφέ . Έστειλα μήνυμα στο Autotriti να σου κοινοποιήσουν το email μου για να έρθουμε σε επικοινωνία . Θα είναι μεγάλη μου χαρά να βρεθούμε και να τα πούμε από κοντά :) :) :)

      1
  • Θανάσης

    Όποτε θες για καφέ ( η ανταλλαγή στοιχείων δεν είναι εφικτή εδώ), τι μ ευχαριστείς και συ, την εμπειρία και την γνώμη μετέφερα και όπως είπα με τα δικά μου κριτήρια!!! Για τα λάστιχα, όταν με το καλό το πάρεις, δεν ξέρω αν είναι εφικτό από 235 να πας σε 215 λόγο το φάρδος της ζάντας, έχε το υπ'όψιν και αυτό! Αφού λοιπόν θα πας σήμερα να το απολαύσεις και από κοντά κλείσε test drive (αναγκαστικά με το χιλιάρι ) και θα είναι μια καλή ευκαιρία για να καταλάβεις τι παίζει οδηγικά όπως επίσης και με το μοτέρ, σαφώς λόγο κυβισμού και ίππων είναι δυνατότερο παντού το 1.5 αλλά θα σου αρέσει σίγουρα και το χιλιάρι!!! Πάντως και εγώ και η γυναίκα μου μείναμε με πολύ θετικές εντυπώσεις, βέβαια εκείνη με τους χώρους και γω με όλα τα άλλα.. :-) :-) Πάνε στον Κώστα τον πωλητή , καλό παιδί και συνεργάσιμος, δεν έχω άποψη για τον άλλον τον πωλητή διότι δεν έτυχε να μιλήσω μαζί του ( μπορεί να είναι και καλύτερος))!!!

      1
  • Αριστείδης

    Φίλε Θανάση και πάλι σε ευχαριστώ πολύ για ολη την βοήθεια που μου δίνεις…… Διάβασα ότι η δοκιμή έγινε για το δρόμο προς την Χαλκιδική ε ? Οπότε άμα είσαι από Θεσσαλονίκη όπως και εγω μπορούμε να πιούμε και κανένα καφεδάκι και να τα πούμε αναλυτικότερα……….:) :) :) :) Και εγω από όλα αυτά που έχω διαβάσει πιστεύω ότι το 1,5 ( 4 κύλινδρο) θα είναι πιο ήσυχο από το 1,0 . Αλλά το κριτήριο θα είναι το Auris που είναι από ηχομόνωση κάτσε καλά……Με 140 χλμ που πήγαινα (και εγω προς καρδία :) :) :) είχε 64 db θόρυβο….. Από ελαστικά και εγω δεν τα θέλω τόσο χαμηλά και φαρδιά αλλά δυστυχώς πάνε πακέτο με την έκδοση…. Και στο Auris ενώ στις πιο φθηνές εκδόσεις έχει 205/55/16 σε αυτή που θέλω εγω (lounge) έχει 225/45/17 . Θα δω αν τελικά καταλήξω στο civic μπορεί να κρατήσω τις ζάντες και να αλλάξω μόνο τα ελαστικά και να βάλω τα 215/50/2017 που ανέφερες από τα 235/45/17 που θα έχει από το εργοστάσιο. Τώρα γιατί δεν πάω στο 1,0 και σκέφτομαι το 1,5 από την στιγμή που το Auris είναι 1,2 ο λόγος είναι ότι την Corolla μου που είναι 1,3 86 άλογα την έχω 18 χρόνια και λέω να πάω σε κάτι πιο δυνατό . Αν υπήρχε και Auris 1,5 ή 1,6 turbo εκεί θα πήγαινα αλλά από την στιγμή που δεν υπάρχει πάω στο 1,2 . Επίσης από την στιγμή που δεν θα πάρω το αυτοκίνητο για 4-5 χρόνια αλλά για αρκετά περισσότερο λέω να πάω στο 1,5 από την στιγμή που θα μπορώ να το αγοράσω και δεν θα κάνω καμιά φοβερή υπέρβαση οικονομικά (αρκεί να το αξίζει….) Αν έβγαινε βέβαια το 1,5 στην έκδοση comfort θα πήγαινα εκεί κυρίως λόγω των ελαστικών αλλά δυστυχώς πάμε από sport και πάνω…….. Για χρώμα το επικρατέστερο είναι το γκρί ανθρακί και μετά το sonic grey pearl το οποίο όμως δεν το έχω δει από κοντά. . Παρεμπίπτοντος σήμερα θα γίνει η πρώτη επίσκεψη στον Σαρακάκη στην Όλγας. Για να δούμε τι θα δούμε………:) :) :)

      1
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    Πολλά τα χρήματα για HONDA κυρίως για το 1500 η τιμή του οποίου ξεπερνά τα 25.000 ευρώ. Υπάρχει μια ουσιώδης διαφορά. Το πεντάθυρο που φαίνεται στη φωτογραφία στη δοκιμή κατασκευάζεται στην Αγγλία, υπάρχει όμως και το τετράθυρο που κατασκευάζεται στην Ιαπωνία και έρχεται μόνο με κινητήρα 1500 κυβικών και τιμές ελαφρώς αυξημένες. Αν επέλεγα ιαπωνικό πάντως θα κοιτούσα και το LEXUS IS 200 που είναι όλο made in japan.

      1
  • Θανάσης

    Έστειλα και στο messenger, καλύτερα εκεί, επειδή φεύγω για δουλειά θα στείλω μήνυμα και το βράδυ κατά 23:00 και μιλάμε, καλημέρα!!!

     
  • Αριστείδης

    Καλημέρα φίλε Θανάση ! Απο προχθές τους έστειλα μήνυμα αλλά ακόμη δεν μου απάντησαν και σήμερα θα τους έπαιρνα τηλέφωνο .........Εγω δεν έχω facebook αλλά έχει η σύζυγος οπότε το ίδιο είναι , στείλε τα στοιχεία σου εκεί . Καλά που το σκέφτηκες :) :) Το όνομα της συζύγου είναι Γαλήνη Αλευρά , έτσι το βγάζει το facebook.

     
  • Αριστείδης

    Επειδή δεν μπορώ να καταλάβω ας μου εξηγήσει κάποιος....Βλέπω τα στατιστικά στο Euro Ncap για τα δύο αυτοκίνητα που με ενδιαφέρουν , το Toyota Auris και το Honda civic. Το Auris παίρνει 5 αστέρια και το Honda civic 4 .αστέρια . Ας δούμε όμως τις επιμέρους βαθμολογίες...... Toyota Auris 1) Adult Occupant = 92% 2) Child Occupant = 84% 3) Pedestrian = 68 % 4) Safety Assist = 66% Honda civic 1) Adult Occupant = 92% 2) Child Occupant = 67% 3) Pedestrian = 75 % 4) Safety Assist = 88 % Βλέπω ότι στο No 1 έχουμε ισοπαλία στο No3 & No 4 υπερτερεί το Honda και μονο στο No 2 υπερτερεί το Auris. Οπότε μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος γιατί το ένα παίρνει 5 αστέρια και το άλλο 4 αστέρια ????

     
  • web

    Εν έτη 2017 και δεν πιάνει καν 5 αστέρια στο ncap. Κρίμα για την Honda γιατί φαίνεται καλό σύνολο https://www.euroncap.com/en/results/honda/civic/27441