• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάσαμε πρώτοι στην Ελλάδα το νέο Honda Civic με τον turbo 1.000άρη VTEC κινητήρα απόδοσης 129 ίππων. Πως τα καταφέρνει στο δρόμο; Πόσο «καίει» και πόσο κοστίζει;

Η ανάρτηση του Civic είναι τέλεια ρυθμισμένη ώστε να αναδεικνύει την δυναμική του συμπεριφορά χωρίς ωστόσο να μετριάζει την άνεση.

Το σύστημα διεύθυνσης του Civic, σε προκαλεί να κινηθείς γρήγορα. Εκεί διαπιστώνεις ότι το πλαίσιο, ο κινητήρας και η ανάρτηση μπορούν να ανταποκριθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Zoom στις λεπτομέρειες του νέου Honda Civic.

Zoom στις λεπτομέρειες του νέου Honda Civic.

Δοκιμή: Νέο Honda Civic 1,0 λτ. με 129 PS

Διαβάστηκε από 51205 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/9/2017

Το νέο Civic είναι εδώ και για πρώτη φορά με turbo. Δείτε τώρα, επιδόσεις, κατανάλωση και πως είναι στο δρόμο το νέο μικρό θαύμα της Honda.

 
What is new
- Κινητήρας 1,0 λτ. με 129 ίππους
- Καίει 7,8 λτ./100 χλμ.
- Από 20.650 ευρώ

To Civic ανέκαθεν αποτελούσε το σημαντικότερο μοντέλο στην γκάμα της Honda ως το αυτοκίνητο που την έχει κάνει ευρέως γνωστή σε παγκόσμιο επίπεδο. Για το λόγο αυτό η Honda επενδύει πάνω του μεγάλο budget από το R&D της. Με τον ανταγωνισμό να «αλωνίζει» τα τελευταία χρόνια στην κατηγορία ακολουθώντας το «δόγμα» του downsizing, ήρθε λοιπόν και για το Civic αυτή η στιγμή. Η 10η γενιά του είναι αυτή που βάζει την Honda σε μια νέα εποχή γενικότερα, αφού αρχικά είναι ένα μοντέλο το οποίο διατίθεται σε 70 χώρες. Με ξεχωριστή για άλλη μια φορά εμφάνιση, μεγάλους χώρους, καλό ποιοτικό και τεχνολογικό προφίλ και οδηγοκεντρική προσέγγιση στο δρόμο, το 10ης γενιάς είναι το πιο πλήρες Civic που έχει κατασκευαστεί ποτέ. Το δοκιμάζουμε στην μικρότερη και εμπορικά πιο ενδιαφέρουσα για την χώρα μας έκδοση, με τον 1.000άρη κινητήρα των 129 ίππων με τιμή λανσαρίσματος που ξεκινά από τα 20.650 ευρώ.

Εμφάνιση: Ιδιαίτερο σχεδιαστικά ως Civic 
Το νέο Civic αν και ξεφεύγει από τα αισθητικά πρότυπα του προηγούμενης γενιάς, καταφέρνει και είναι και πάλι ξεχωριστό με φουτουριστικά στοιχεία, ενώ μπορεί να χαρακτηριστεί και κάπως υπερβολικό. Ως παγκόσμιο αυτοκίνητο πλέον, έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να ικανοποιήσει τα γούστα πολλών περισσότερων ανθρώπων, εφαρμόζοντας στη σχεδίασή του πιο πεπλατυσμένες επιφάνειες παρά καμπύλες. Συνολικά οι μεγαλύτερες διαστάσεις του δεν κρύβονται οπτικά, ενώ oι ξεχωριστής αισθητικής λεπτομέρειές του, προσδίδουν δυναμισμό. Όπως για παράδειγμα τα ιδιόμορφα πίσω φωτιστικά σώματα LED και τα μαύρα κυψελωτά πλαστικά σαν αεραγωγοί στον «πίσω» προφυλακτήρα. Το πίσω μέρος γενικότερα είναι το πιο χαρακτηριστικό σημείο του νέου Civic, με την διπλή αεροτομή που διαμορφώνεται από την  τμηματική διάσπαση του παρμπρίζ, να επανέρχεται σε μοντέλο της Honda. Πάντως και το μπροστινό μέρος δεν στερείται φαντασίας. Εκεί συναντούμε τη νέα μάσκα της Honda με την χαρακτηριστική μαύρη κεντρική λωρίδα της γρίλιας να εκτείνεται ανάμεσα στα νέα στενά LED φωτιστικά. Ο προφυλακτήρας και εδώ προβάλλει ένα πιο σπορ σχεδιαστικό ύφος με αντίστοιχες fake, μεγάλες εισαγωγές αέρα. Την δυναμική του υπόσταση υπογραμμίζουν τα έντονα νεύρα του καπό, οι φουσκωμένοι θόλοι των τροχών και η γραμμή που διατρέχει όλο το αμάξωμα στα πλαϊνά του. Εκεί, εντύπωση προκαλεί η υιοθέτηση παραδοσιακών χειρολαβών έναντι των κρυφών των δύο προηγούμενων γενεών. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • ALLAKSEoMANOLIOS

    Οσοι λετε για την εμφανιση του civic θα σας προτεινα να πατε να το δειτε απο κοντα. Απο τις φωτογραφιες χανει πολυ και ενας ακομα λογος ειναι και το χρωμα, αυτο το μαυρο-πορτοκαλι της δοκιμης δεν του παει καθολου. Το αμαξι πυροβολαει σε κοκκινο και λευκο. Εχω κανει ηδη 2 test drive το 1.5 hatchback και για την κατηγορια του εμεινα αφωνος απο την χαρτογραφηση που εχουνε κανει οι Ιαπωνες μεχρι τα υλικα και την ποιοτητα κυλισης. Απο θεμα πρακτικοτητας ειναι ισως η καλυτερη επιλογη σε αυτη την κατηγορια μιας και εχει και πισω χωρους και το πιο μεγαλο πορτμπαγκαζ. Σε μερικες βδομαδες θα ειναι και δικο μου, αραγε σε κοκκινο ή λευκο;

      29
  • Σχιστοματης

    Παγκοσμιες πωλησεις 2016: 6η η Honda με 4.774.696 και 9η η Renault με 2.412.720. Οσο για τους κινητηρες δεν σπανε δεν χαλανε διαχρονικα. Αρα αυτο δεν θα αλλαξει τωρα.

      25
  • σπυρος

    Το εχω δει live πολλες φορες φορες.δεν χωνευεται με τιποτα η σχεδιαση.ευκολα στα πεντε ποιο ασχημα σχεδια ever.οι ιαπωνες σε αυτο τον τομεα ειναι αδιορθωτοι.

      4
  • So Simple

    Οι μηχανικοι της Honda φανταζομαι και σ αυτο το μοντελο εχουν κανει καλη δουλεια σε αντιθεση με τους σχεδιαστες.Προσωπικα αν ημουν πανω απο 40 θα ντρεπομουν να κυκλοφορησω αυτη την καγκουροαηδια,πολλα μοντελα με ακραιους σχεδιασμους πηγαν ακλαυτα στις πωλησεις...το επομενο civic οπως το πανε θα παρει το χρυσο βατομομουρο στη σχεδιαση

      3
  • France

    Greek boy δεν μπερδεύομαι καθόλου, εσύ θα μπερδευτείς όταν μετά από 100 χιλ.χιλιόμετρα πας να ξεφορτωθείς το χιλιαρακι το Χόντα κι εγώ το ντίζελ το χοντα, κι όσο για τη renault μη χολοσκας έχει ήδη περισσότερες πωλήσεις από τη Χόντα, κι έχει πολύ καλούς κινητήρες ντίζελ και ναι εντάξει δεν είναι αξιόπιστη όσο η Χόντα αλλά έχει πολύ καλύτερα ντιζάϊν από τη Χόντα παραδέξουτο(υπόψη δεν έχω ρενώ αλλά ούτε και Χόντα,ειδικά αυτό το ασχημόπαπο το Χόντα που δεν το κόβω να γίνεται...κύκνος)

      2
  • kernel

    Τόσο ο κινητήρας του όσο και εσωτερικά το αμάξι τα σπάει. Εξωτερικά είναι φόλα εντελώς! Λες και το φτιάξανε ειδικά για Μπουρναζιώτες καγκουρόμαγκες! Τρατζικ ρε Honda!

      2
  • France

    Στα ίδια λεφτά περίπου παίζετε και ο ντίζελ... οπότε γιατί να πάμε στο χιλιαρι κινητήρα μ απρόσμενα αποτελέσματα αναξιοπιστίας

      1