• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το σύστημα διεύθυνσης του Civic, σε προκαλεί να κινηθείς γρήγορα. Εκεί διαπιστώνεις ότι το πλαίσιο, ο κινητήρας και η ανάρτηση μπορούν να ανταποκριθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Οδική συμπεριφορά: Στην ελίτ της κλάσης οδηγικά

Διαβάστηκε από 150869 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/11/2017
 

Η νέα πλατφόρμα πάνω στην οποία «χτίστηκε» η 10η γενιά του Civic είναι ελαφρύτερη και κατά 52% πιο άκαμπτη, ενώ ενσωματώνει μια σύγχρονη λύση ανάρτησης με άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Το Civic έχει κατηγορηθεί πολλές φορές στο παρελθόν για τον ημιάκαμπτο άξονα που διέθετε όμως επί της ουσίας δεν του έλειπε κάτι. Του έλειπε η δύναμη στις απλές εκδόσεις για να «νιώσεις» τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα και επιτέλους αυτή «ήρθε», φέρνοντας μαζί την σταθερότητα και την άνεση που εγγυώνται οι πολλαπλοί, ακόμα και σε σχετικά σφικτά ρυθμισμένο setup ανάρτησης. Οδηγικά λοιπόν το Civic σε αυτή του τη γενιά είναι άνετο και ασφαλές στις νορμάλ αναζητήσεις του οδηγού του, με την ανάρτηση να φιλτράρει αποτελεσματικά και «σίγουρα» τις όποιες ανωμαλίες χωρίς να παρατηρούνται αναπηδήσεις. Η σταθερότητά του σε μεγάλες ταχύτητες είναι εξαιρετική και η ανάρτηση εκεί διαχειρίζεται τέλεια το αμάξωμα δείχνοντας σφιχτή όσο χρειάζεται. Παράλληλα προς αυτή την κατεύθυνση έχει βελτιωθεί σημαντικά και η ποιότητα κύλισης του νέου Civic κάτι που απορρέει και από την βελτιστοποίηση της ηχομόνωσης. Ο οδηγός λαμβάνει τέλεια πληροφόρηση από το σύστημα διεύθυνσης και δεν μεταφέρονται στα χέρια του κραδασμοί με αποτέλεσμα να έχει στα «χέρια» του ένα βασικό όπλο για να κινηθεί γρήγορα. Σε τέτοιες συνθήκες το Civic συνεχίζει να εκπλήσσει ευχάριστα παρουσιάζοντας ουδέτερη οδική συμπεριφορά και μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, με τις κλίσεις του αμαξώματος να είναι μεν υπαρκτές, αλλά σε καμία περίπτωση να μην υστερούν σε αίσθηση και αποτελεσματικότητα. Ο κινητήρας στέκεται στο ύψος των περιστάσεων και σε αυτή τη ζήτηση, προσφέροντας επάρκεια ισχύος για να εμφανίσει τα οδηγικά «χαρίσματα» του πλαισίου, με την οδηγοκεντρική προσέγγιση του Civic, να το κατατάσσει στα πιο ευχάριστα οδηγικά αυτοκίνητα της κατηγορίας. Τα εκπληκτικά φρένα με 35,5μ. απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα, συμπληρώνουν το ανήσυχο οδηγικό του ταπεραμέντο.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 19 σχόλια

Citroen C3 Aircross vs Peugeot 2008 vs Renault Captur

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Αποκλειστικό: Νέο Audi eQ3

Λύσεις στο αμάξι με 5 καθημερινά αντικείμενα

Η κίνηση στους δρόμους

Οδηγοί και μοτοσικλετιστές

Πέθανε η «κούρσα» ή πέθανε μόνο η φθηνή «κούρσα»;

Είναι το πρώτο ΤΤ έτοιμο να γίνει κλασσικό;

Hyundai i10 vs Kia Picanto vs Toyota Aygo

Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V

Νέο DS 7 και σε Coupe;

Τι T-Cross, τι T-Roc: Που διαφέρουν;

Citroen C5 Aircross VS Audi Q3 VS VW Tiguan

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »