• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το σύστημα διεύθυνσης του Civic, σε προκαλεί να κινηθείς γρήγορα. Εκεί διαπιστώνεις ότι το πλαίσιο, ο κινητήρας και η ανάρτηση μπορούν να ανταποκριθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Οδική συμπεριφορά: Στην ελίτ της κλάσης οδηγικά

Διαβάστηκε από 153934 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/11/2017
 

Η νέα πλατφόρμα πάνω στην οποία «χτίστηκε» η 10η γενιά του Civic είναι ελαφρύτερη και κατά 52% πιο άκαμπτη, ενώ ενσωματώνει μια σύγχρονη λύση ανάρτησης με άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Το Civic έχει κατηγορηθεί πολλές φορές στο παρελθόν για τον ημιάκαμπτο άξονα που διέθετε όμως επί της ουσίας δεν του έλειπε κάτι. Του έλειπε η δύναμη στις απλές εκδόσεις για να «νιώσεις» τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα και επιτέλους αυτή «ήρθε», φέρνοντας μαζί την σταθερότητα και την άνεση που εγγυώνται οι πολλαπλοί, ακόμα και σε σχετικά σφικτά ρυθμισμένο setup ανάρτησης. Οδηγικά λοιπόν το Civic σε αυτή του τη γενιά είναι άνετο και ασφαλές στις νορμάλ αναζητήσεις του οδηγού του, με την ανάρτηση να φιλτράρει αποτελεσματικά και «σίγουρα» τις όποιες ανωμαλίες χωρίς να παρατηρούνται αναπηδήσεις. Η σταθερότητά του σε μεγάλες ταχύτητες είναι εξαιρετική και η ανάρτηση εκεί διαχειρίζεται τέλεια το αμάξωμα δείχνοντας σφιχτή όσο χρειάζεται. Παράλληλα προς αυτή την κατεύθυνση έχει βελτιωθεί σημαντικά και η ποιότητα κύλισης του νέου Civic κάτι που απορρέει και από την βελτιστοποίηση της ηχομόνωσης. Ο οδηγός λαμβάνει τέλεια πληροφόρηση από το σύστημα διεύθυνσης και δεν μεταφέρονται στα χέρια του κραδασμοί με αποτέλεσμα να έχει στα «χέρια» του ένα βασικό όπλο για να κινηθεί γρήγορα. Σε τέτοιες συνθήκες το Civic συνεχίζει να εκπλήσσει ευχάριστα παρουσιάζοντας ουδέτερη οδική συμπεριφορά και μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, με τις κλίσεις του αμαξώματος να είναι μεν υπαρκτές, αλλά σε καμία περίπτωση να μην υστερούν σε αίσθηση και αποτελεσματικότητα. Ο κινητήρας στέκεται στο ύψος των περιστάσεων και σε αυτή τη ζήτηση, προσφέροντας επάρκεια ισχύος για να εμφανίσει τα οδηγικά «χαρίσματα» του πλαισίου, με την οδηγοκεντρική προσέγγιση του Civic, να το κατατάσσει στα πιο ευχάριστα οδηγικά αυτοκίνητα της κατηγορίας. Τα εκπληκτικά φρένα με 35,5μ. απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα, συμπληρώνουν το ανήσυχο οδηγικό του ταπεραμέντο.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 19 σχόλια

Η πιο ερωτεύσιμη πόλη της Ελλάδας

Αποκλειστικό: Το νέο Audi TT

Citroen C3 VS Ford Fiesta VS Nissan Micra

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Η κίνηση στους δρόμους

Και premium και SUV και 1.300 κυβικά γίνεται;

To νέο Peugeot 208 GTi;

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Θα αγόραζες «διπλοκάμπινο» αντί SUV;

Τα 5 φθηνότερα μικρά SUV

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Opel Corsa-e VS MINI Cooper SE

Nέο Toyota C-HR GR Sport

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »