• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Γιατί ψάχνεται η Suzuki να ξαναμπεί στη μικρομεσαία κατηγορία;

«Ψάχνεται» η Suzuki

6.071 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/10/2016

Ποιo είναι το πρώτο αυτοκίνητο που σας έρχεται στο μυαλό όταν ακούτε τη μάρκα Suzuki; Σίγουρα όχι το Baleno πριν εικοσιπέντε χρόνια, σίγουρα όχι το Liana πριν 15. Τότε γιατί ξαναμπαίνει η Suzuki στη μικρομεσαία κατηγορία;

 
Η Suzuki είναι αν όχι η πιο διάσημη ανεξάρτητη εταιρία (αυτή θα είναι η Honda), σίγουρα η πιο ιδιαίτερη ανεξάρτητη αυτοκινητοβιομηχανία στον πλανήτη. Η πορεία της τα τελευταία τριάντα χρόνια είναι τόσο θεαματική, που η μάρκα δεν θα άλλαζε την σημερινή της θέση στον παγκόσμιο αυτοκινητικό χάρτη, με καμία υποψία επιτυχίας των αρχικών της σχεδίων, όταν λάνσαρε την πρώτη γενιά Baleno. Όταν ακόμη ήθελε να γίνει «μία από τα ίδια» ενώ σήμερα έχει καταφέρει κάτι διαφορετικό.

Μοναδική στα μίνι και μικρά αυτοκίνητα πόλης, από τους λίγους ειδικούς που έχουν απομείνει στο είδος, μοναδική και στα μικρά μαι μεσαία SUV, ο μόνος ίσως ειδικός σε αυτή την κατηγορία. Και όμως η Suzuki θέλει και πάλι μερίδιο από την μικρομεσαία πίτα, και έτσι λάνσαρε ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο, το νέο Baleno.

Πατάει στην πιο πετυχημένη μικρή πλατφόρμα της μάρκας, αυτή του Swift, και βρίσκεται ανάμεσα στις δύο κατηγορίες, από όπου διεκδικεί μερίδιο, τη μικρή και τη μικρομεσαία. Η Suzuki με το Baleno παίρνε το «αίμα» της πίσω, μετά από το αποτυχημένο γάμο με την VW, που δεν ήθελε την ιαπωνική μάρκα στα πόδια της σε κατηγορίες όπου τα μοντέλα του ομίλου κάνουν χρυσές δουλειές.

Αυτό που φαίνεται πως βλέπει η Suzuki στην μικρομεσαία κατηγορία, είναι μια τρύπα.  Μια τρύπα στα μοντέλα με χαρακτήρα στο δρόμο, νεύρο και οικονομικά στην κτήση και την συντήρηση. Με όλους τους ευρωπαίους και ασιάτες κατασκευαστές να θέλουν να γίνουν premium, το Baleno στοχεύει εκεί που κάποτε βρισκόταν η Alfa Romeo 33, πιο πρόσφατα το Citroen C4, και τώρα οι άνθρωποι της Suzuki θεωρούν πως δεν υπάρχει κανείς.

Με ένα 1000άρι τούρμπο μοτέρ που η εταιρεία περιμένει να κάνει αίσθηση στις διεθνείς αγορές, το Baleno δεν θέλει να κάνει τη Suzuki απλά «μία από τα ίδια», αλλά να συνεχίσει το «εμείς το κάνουμε αλλιώς» και να φέρει περισσότερους αγοραστές στη μάρκα.

Εσείς όμως τι λέτε; Είστε έτοιμο για ένα μεγαλύτερο μικρό Suzuki; Σας ενδιαφέρει αυτή η πρόταση της εταιρείας; Και τελικά θα το αγοράσετε; Τι λέτε; 

 
  • nikolas

    Φυσικα και καλα κανει η Suzuki και μπαινει ξανα δυναμικα στα μικρομεσαια με το νεο Baleno. Προκειται για μια σουπερ και αξιοπιστη φιρμα, οπως αλλωστε ολα τα Ιαπωνικα μαζι φυσικα με τα Γερμανικα που ειναι κορυφαια. Για οσους δεν το γνωριζουν, να τονισω οτι εχει παρει χρυσες διακρισεις και πρωταθληματα στο JWRC, με τα Ignis και Swift. Δεν θα μπορουσα επισης να παραλειψω την αναφορα στις offroad ικανοτητες των θρυλικων Samurai, Jimny, Vitara και Grand Vitara. Αλλωστε, η ιδια το προικιζει και με ενα τελειο υβριδικο μηχανικο συνολο, τον 1.0 GDI, που πλαισιωνει αψογα τον ατμοσφαιρικο 1.2. Επισης, μου αρεσει τρομερα η εμφανιση του αφου ειναι πολυ δυναμικο και ομορφο. Εξολιζεται με ολα τα συγχρονα συστηματα ασφαλειας και ανεσης, ενω και το εσωτερικο του ειναι ακρως ποιοτικο. Θα το επαιρνα χωρις δευτερη σκεψη.

      6
  • Than

    Όποιος διαβάσει ή δει στο utube test drive του baleno, νομίζω δε θα το αγοράσει ποτέ, έστω κι αν το χαλβαδιάζει.

      2