
Πώς Cupra Born και Skoda Enyaq είναι καλύτερα από VW ID.3 και Audi Q4 e-tron
Συγκρίνουμε το Cupra Born με το VW ID.3 και το Skoda Enyaq με το Audi e-tron. Mοντέλα του VW Group, τα οποία μεταξύ τους, είναι βασισμένα στην ίδια πλατφόρμα, ωστόσο σύμφωνα με τις μετρήσεις του Test Center, άλλα έχουν τη φήμη και άλλα τη χάρη.
Cupra Born VS VW ID.3 και Skoda Enyaq VS Audi Q4 e-tron
Ο όμιλος VW έχει μπει δυναμικά στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, προσφέροντας επιλογές από όλες τις μάρκες του. Όλα τα μοντέλα βασίζονται στην ευμετάβλητη MEB πλατφόρμα, η οποία ανάλογα την κατηγορία διαμορφώνεται ανάλογα και πάνω σε αυτήν δουλεύουν οι σχεδιαστές της κάθε φίρμας. Γι αυτό λοιπόν αποφασίσαμε να συγκρίνουμε στους βασικούς τομείς (ασφάλεια, χώρους, κατανάλωση) τα μεσαία SUV Skoda Enyaq με το Audi e-tron και τα μικρομεσαία VW ID.3 με το Cupra Born. Ας δούμε λοιπόν τι μας έδειξαν οι μετρήσεις μας.

Τα Skoda Enyaq, Audi Q4 e-tron, VW ID.3 και Cupra Born βασίζονται στην ευμετάβλητη MEB πλατφόρμα, η οποία διαμορφώνεται ανάλογα της κατηγορίας.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
2,5 μέτρα καλύτερο φρενάρισμα το Cupra Born από το VW ID.3
Παρατηρώντας τις μετρήσεις μας το στοιχείο που ξεχωρίζει και εκεί που συναντάμε αισθητή διαφορά είναι στην απόδοση των φρένων ανάμεσα σε Cupra Born και VW ID.3. Το μοντέλο της Cupra σταματάει από τα 100 χλμ./ώρα σε 35,8 μέτρα, το οποίο είναι εξαιρετικό νούμερο για ηλεκτρικό, ενώ το ID.3 χρειάζεται 38,3 μ.. Δεν είναι κακό το νούμερο του ID.3 ωστόσο υπολείπεται κατά 2,5 μ. ενός ίδιου μοντέλο, με το οποίο φοράει τα ίδια φρένα με αεριζόμενους δίσκους μπροστά και ταμπούρα πίσω, ενώ είχε και μεγαλύτερες ζάντες 215/45 R20 με 215/50 R19.
Μάλιστα, το Born είχε και καλύτερη επίδοση στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου με ταχύτητα εισόδου 73 χλμ./ώρα έναντι 72 του ID.3.
Το Skoda Enyaq κερδίζει σε όλους τους τομείς το Audi Q4 e-tron
Μπορεί η μεγάλη διαφορά στην απόσταση φρεναρίσματος των Born, ID.3 να ήταν το πιο χτυπητό στοιχείο που είδαμε στις μετρήσεις μας, ωστόσο εξίσου ανατρεπτικό είναι πως το Skoda Enyaq είναι καλύτερο συνολικά από το Audi Q4 e-tron. Αρχικά το Enyaq, αν και υστερεί κατά μισό εκατοστό στο φάρδος του πίσω καθίσματος, είναι πιο ευρύχωρο από το Q4 e-tron, έχοντας περισσότερο χώρο για τα πόδια των επιβατών (+5 χλστ.) και περισσότερο αέρα για τα κεφάλια τους (+15 χλστ.). Μάλιστα το μοντέλο της Skoda έχει και 65 λίτρα περισσότερο χώρο για τις αποσκευές. Το Εnyaq είναι κερδισμένο και στον τομέα της κατανάλωση, όντας πιο οικονομικό τόσο εντός, όσο και εκτός πόλης, με τη διαφορά πάντως να είναι μικρή. Στον τομέα της ασφάλειας τώρα το τσέχικο μοντέλο θα φρενάρει στα 37,3 μέτρα έναντι 38,1 μ. του Q4, με το τελευταίο πάντως έστω και οριακά να προσπερνάει πιο γρήγορα.
Το Audi Q4 e-tron είναι πιο ακριβό κατά 12 χιλιάρικα
Αυτό που δίνει ακόμα μεγαλύτερη αξία στην επικράτηση του Εnyaq έναντι του Q4, είναι η τιμή κτήσης των δύο μοντέλων. Παρά το γεγονός λοιπόν ότι το Enyaq έχει καλύτερες αξιολογήσεις σε όλους τους τομείς, το Q4 e-tron είναι ακριβότερο κατά 11.800 ευρώ. Αναλυτικά το Enyaq κοστίζει από 47.100 ευρώ, ενώ το Q4 e-tron από 58.900 ευρώ. Μιλώντας για τιμές, να αναφερθούμε και σε αυτές των VW ID.3 και Cupra Born, τα οποία κοστίζουν από 42.200 και 41.900 ευρώ αντίστοιχα.
Ισορροπία ανάμεσα σε Cupra Born και VW ID.3 σε χώρους και κατανάλωση
Ανοίγοντας πάλι το κουτί της σύγκρισης ανάμεσα σε Cupra Born και VW ID.3, στους υπόλοιπους σημαντικούς τομείς που εξετάζουμε, αυτόν της οικονομίας και των χώρων, τα δύο μικρομεσαία ηλεκτρικά του ομίλου ισορροπούν, καθώς το ID.3 είναι αρκετά πιο οικονομικό μέσα στην πόλη, ενώ από την άλλη το Born υπερτερεί οριακά σε αυτόν των χώρων.Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »