Η Rimac Automobili παρουσίασε με υπερηφάνεια πριν αρκετό καιρό το Concept-One, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Δεν τους έφταναν οι 1088 ίπποι του, έτσι παρουσίασαν άλλο ένα, το Concept-S, προκειμένου να αξιοποιήσει στο έπακρο τις δυνατότητες του συστήματος μετάδοσης All Wheel Torque Vectoring της εταιρίας.
Συγκρίνοντας τα δυο concept, το S, έχει 296 ίππους και 200 Nm παραπάνω από το αρχικό Concept-One, 50 κιλά μικρότερο βάρος και πολύ πιο επιθετικό πακέτο σχεδιασμού. Τα αεροδυναμικά στοιχεία που έχει το S, ενισχύουν την κάθετη δύναμη κατά 34% (που μεταφράζεται σε σχεδόν 650 κιλά φορτίο δύναμης προς το έδαφος).
Πλέον με ισχύ 1384 ίππων και 1800 Nm ροπής, το Concept-S ανεβάζει κατά πολύ τον πήχη των επιδόσεων, κάνοντάς το να επιταχύνει από στάση στα 100, 200 και 300 χλμ/ώρα σε αντίστοιχα 2,5 δλ, 5,6 δλ και 13,1δλ!
Ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας, Mate Rimac, παραδέχεται με υπερηφάνεια πως «Εστιάζοντας στις επιδόσεις, το set-up του συστήματος All Wheel Torque Vectoring, έχει προσαρμοστεί για να προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει το μέγιστο των δυνατοτήτων των ελαστικών και της αεροδυναμικής του οχήματος». Ταυτόχρονα μάλιστα παρουσίασε η εταιρία και την έκδοση παραγωγής του Concept-One. Όποιος θεωρεί πλέον ότι τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα είναι τρομακτικά αργά, είναι βαθιά νυχτωμένος...
Τα αεροδυναμικά στοιχεία που έχει το S, ενισχύουν την κάθετη δύναμη κατά 34% σε σχέση με το Concept-One.