
Με τον ηλεκτροκινητήρα των 17 ίππων και των 50 Nm ροπής να δίνει την απαραίτητη βοήθεια, το σύνολο του mild hybrid Suzuki Vitara των 129 ίππων σε κερδίζει με τον τρόπο που απλώνει τη δύναμη του άμεσα και χωρίς ξεσπάσματα.
Τρεις διαφορετικές τεχνολογίες κινητήρα θα δούμε στα τρία αυτοκίνητα της συγκριτικής δοκιμής μας, καθεμιά με τα δικά της ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Το Suzuki Vitara «παντρεύει» τις επιδόσεις με την χαμηλή κατανάλωση, λόγω δυνατού 1.400άρη turbo κινητήρα (129 PS) και της mild hybrid 48-βολτης τεχνολογίας. Η πραγματική μέση κατανάλωση του μικρού SUV των Ιαπώνων είναι κάτω από τα 7 λίτρα/100 χλμ., ενώ οι ρεπρίζ στα 60-100 και 80-120 χλμ. είναι επαρκείς για ασφαλείς προσπεράσεις σε επαρχιακό δρόμο και την Εθνική (7,1 και 10,2 δλ., αντίστοιχα) και καλύτερες συγκριτικά με τα άλλα δύο μοντέλα.

Ο οδηγός του Sandero Stepway έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ποιο από τα 2 καύσιμα θα χρησιμοποιεί, με την απόδοση να είναι 90 άλογα στη βενζίνη και 100 άλογα στο LPG.
Στο Sandero Stepway το μεγάλο ατού έχει να κάνει με τη συνδυαστική αυτονομία. Καταναλώνοντας υγραέριο και βενζίνη, το crossover της Dacia κάνει μέχρι και 1.360 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα. Αν μάλιστα πηγαίνεις μόνο με LPG αφενός έχει όλο το εύρος ισχύος των 100 ίππων (90 PS βενζινοκίνητο) αφετέρου το κόστος είναι στα 7 ευρώ/100 χλμ. (560 χιλιόμετρα βγάζει το υγραέριο). Στα «+» του Dacia Sandero είναι η απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας και η ελεύθερη διέλευση στο Δακτύλιο, κάτι που ισχύει και για το Suzuki Vitara.
Η «γνήσια» βενζίνη που βλέπουμε στην εισαγωγική έκδοση του Citroen C3 (υπάρχει και έκδοση hybrid αλλά και αμιγώς ηλεκτρικό e-C3) μπορεί να μην έχει κάποια παράπλευρα οφέλη χρήσης, όμως σε επίπεδο κατανάλωσης κάνει αρκετά καλή δουλειά. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας το C3 των 100 ίππων (1,2T μοτέρ) «καίει» 7 λίτρα/100 χλμ., νούμερο που ικανοποιεί δεδομένων των συνολικών προδιαγραφών του.
Σελίδα 1 | SUV με χαμηλή τιμή: Citroen C3, Dacia Sandero Stepway ή Suzuki Vitara; |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό: Νεανική εμφάνιση για το C3, «λένε» την τιμή τους Sandero Stepway & Vitara |
Σελίδα 3 | Κατανάλωση & επιδόσεις για το ήπια υβριδικό Vitara, μεγάλη αυτονομία & 7 ευρώ/100 χλμ. για το υγραεριοκίνητο Sandero Stepway |
Σελίδα 4 | Οδική συμπεριφορά: Πρώτος στόχος η άνεση, καλύπτουν ως ένα βαθμό και τους πιο «σκληροτράχηλους» οδηγούς |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας - Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά |