
Το Citroen C3 είναι οδηγικά εστιασμένο στην άνεση, με την ανάρτηση Progressive Hydraulic Cushions να λειτουργεί στη θεωρία και την πράξη ως... μαξιλάρι στην διαχείριση των ανωμαλιών του εδάφους.
Στο δρόμο, τα τρία μοντέλα του συγκριτικού μας έχουν τα στοιχεία εκείνα που αναζητά κανείς σε αυτό το εύρος τιμής: άνεση και αστική ευελιξία. Έχοντας δε και μία καλή απόσταση από το έδαφος θα καλύψουν τον οδηγό τους και σε outdoor activities, με συγκεκριμένους βέβαια περιορισμούς.

Οδηγώντας το Suzuki Vitara τα περιθώρια πρόσφυσης είναι καλά, οι αντιδράσεις προβλέψιμες, τα φρένα ικανοποιητικά και η μαλακή ανάρτηση κάνει τη δουλειά της απέναντι στις ανωμαλίες του δρόμου.
Με το Citroen C3 μπορούμε να πούμε ότι ο άνετος οδηγικός χαρακτήρας τονίζεται ένα «κλικ» περισσότερο, ειδικά αν επιλεγεί η 2η έκδοση με τα καθίσματα - πολυθρόνες Advanced Comfort. Ο στάνταρ εξοπλισμός έχει την ανάρτηση Progressive Hydraulic Cushions που έρχεται απευθείας από το μεγαλύτερο Citroen C5 Aircross, η οποία και κάνει... πολλή δουλειά στο πώς απορροφά τους κραδασμούς και τα κακοτράχαλα των ελληνικών δρόμων.
Οδηγώντας το Dacia Sandero Stepway η λογική ισορροπεί ανάμεσα στην άνεση και την αποτελεσματικότητα. Χωρίς κάποια extreme αίσθηση, καθώς μιλάμε για ένα μοντέλο με τυπική και ουδέτερη συμπεριφορά. Στην πόλη είναι εξαιρετικά ευέλικτο με κύκλο στροφής στα 10,4 μέτρα, θα θέλαμε καλύτερη ηχομόνωση στο ταξίδι και τις υψηλές ταχύτητες (ακούγονται και είναι πολλά τα 72,8 dB στα 120 χλμ./ώρα).
Αντίστοιχα ουδέτερα αλλά σίγουρα πιο ποιοτική συμπεριφορά έχει το Suzuki Vitara. Ναι, το ελαφρύ τιμόνι είναι κάτι που επηρεάζει την αίσθηση πληροφόρησης, όμως συνολικά έχουμε ένα αυτοκίνητο που θα καλύψει τις ανάγκες σου, τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου. Στα θετικά του Suzuki είναι και η ηχομόνωση της καμπίνας στα 100 και 120 χλμ./ώρα, σε σχέση με τα άλλα δύο αυτοκίνητα, ενώ παρότι είναι το μεγαλύτερο σε διαστάσεις φροντίζει να «κρύβει» τον όγκο του μέσα στην πόλη (κύκλος στροφής 10,4 μ.).
Σελίδα 1 | SUV με χαμηλή τιμή: Citroen C3, Dacia Sandero Stepway ή Suzuki Vitara; |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό: Νεανική εμφάνιση για το C3, «λένε» την τιμή τους Sandero Stepway & Vitara |
Σελίδα 3 | Κατανάλωση & επιδόσεις για το ήπια υβριδικό Vitara, μεγάλη αυτονομία & 7 ευρώ/100 χλμ. για το υγραεριοκίνητο Sandero Stepway |
Σελίδα 4 | Οδική συμπεριφορά: Πρώτος στόχος η άνεση, καλύπτουν ως ένα βαθμό και τους πιο «σκληροτράχηλους» οδηγούς |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας - Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά |