
Η εισαγωγική έκδοση You! του νέου C3 φέρει «My Citroen Play με Smartphone Station», ενώ σε 2ο επίπεδο (18.900¤ η Plus) προστίθεται έγχρωμη οθόνη αφής 10,25 ιντσών με ασύρματη συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto.
Κακά τα ψέματα, τα καινούργια αυτοκίνητα στο μυαλό των περισσότερων «πάνε πακέτο» με τις οθόνες. Στο Citroen C3 και το Dacia Sandero Stepway αυτό το εξοπλιστικό στοιχείο έρχεται σε 2η έκδοση μαζί με άλλα χαρακτηριστικά, όμως πάντα υπάρχει η λύση αγοράς μίας retrofit οθόνης με πολύ μικρό κόστος.

Στιβαρό και πρακτικό είναι το εσωτερικό του Dacia Sandero Stepway. Η ποιότητα κατασκευής ανταποκρίνεται στην τιμή αγοράς του, με την 8άρα οθόνη της μεσαίας έκδοσης Expression να έχει βασικούς και μόνο χρωματισμούς
Σε κάθε περίπτωση, πέραν του infotainment σίγουρα και η γενικότερη αύρα που έχει το εσωτερικό ενός αυτοκινήτου «παίζει» το ρόλο της, με το Citroen C3 να κερδίζει μάλλον τα περισσότερα θετικά σχόλια. Πολύ όμορφη στο μάτι είναι η λογική της οριζόντιας σχεδίασης στο ταμπλό του, μάλιστα, η διαμόρφωσή της σε τρία επίπεδα δημιουργεί και τον χώρο για τον μακρόστενο ψηφιακό πίνακα οργάνων ανάμεσα στα δύο πρώτα επίπεδα, σε μια πρωτότυπη και καλαίσθητη εκτέλεση.
Στο Dacia Sandero Stepway η μεσαία έκδοση Expression προσθέτει μία 8άρα οθόνη αφής με +1.000 ευρώ. Η παρουσία της δεν αλλάζει πολλά πράγματα από αισθητικής άποψης και εντάσσεται στη γενικότερη να κρατηθεί χαμηλά το κόστος κατασκευής (βλέπε σκληρά πλαστικά).
Κάτι αντίστοιχο βλέπουμε και στο Suzuki Vitara. Η τελευταία ανανέωση έφερε στον στάνταρ εξοπλισμό touchscreen για το infotainment, έστω κι αν οι 9 ίντσες θεωρούνται πια λίγες σε σχέση με το γενικότερο ανταγωνισμό. Αυτό που δεν άλλαξε είναι η κάπως «σκοτεινή» εικόνα της καμπίνας, που δεν διεκδικεί δάφνες εντυπωσιασμού παρά συμβάλλει στο να μείνει και εδώ χαμηλά η τιμή αγοράς.
Χώροι: Citroen για επιβάτες, Dacia (και Vitara) για χώρο αποσκευών
Από τις μετρήσεις χώρων κάθε μοντέλου, το Citroen C3 πλεονεκτεί στο πόσο βολικά θα καθίσουν οι πίσω επιβάτες. Σε σχέση με τα άλλα δύο αυτοκίνητα έχει περισσότερο «αέρα» για τα πόδια και το κεφάλι, ενώ και στα τρία το φάρδος θα φιλοξενήσει δύο ενήλικους και ένα παιδί. Ως προς το χώρο αποσκευών, το Dacia Sandero Stepway των 410 λίτρων χωρά τις περισσότερες αποσκευές, με το Vitara να ακολουθεί (362 λίτρα).Σελίδα 1 | SUV με χαμηλή τιμή: Citroen C3, Dacia Sandero Stepway ή Suzuki Vitara; |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό: Νεανική εμφάνιση για το C3, «λένε» την τιμή τους Sandero Stepway & Vitara |
Σελίδα 3 | Κατανάλωση & επιδόσεις για το ήπια υβριδικό Vitara, μεγάλη αυτονομία & 7 ευρώ/100 χλμ. για το υγραεριοκίνητο Sandero Stepway |
Σελίδα 4 | Οδική συμπεριφορά: Πρώτος στόχος η άνεση, καλύπτουν ως ένα βαθμό και τους πιο «σκληροτράχηλους» οδηγούς |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας - Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά |