
Εσείς ρωτήσατε το εξουσιοδοτημένο συνεργείο που πάτε αν μπορεί να έρθει εκείνο στο σπίτι;
Σέρβις και επισκευή στο σπίτι: σας ενδιαφέρει μια τέτοια υπηρεσία;
6.932 Επισκέψεις στο άρθρο (16/10/2013)
Πόσο βγαίνετε από το πρόγραμμά σας όταν το αυτοκίνητο πρέπει να πάει για σέρβις, για επισκευή ή ακόμη και για νέα λάστιχα; Τι θα λέγατε όμως αν αντί να πάτε εσείς το αυτοκίνητο για σέρβις, ερχόταν αυτό σε εσάς;
autotriti team
Και τι να κάνεις; Το σέρβις του αυτοκινήτου είναι απαραίτητο, ενώ αν υπάρχουν και ζημιές τότε γίνεται και επείγον. Τη λύση στα δύο αυτά προβλήματα δίνει μια νέα τάση που θέλει το συνεργείο να «έρχεται» στο σπίτι. Ή στη δουλειά, όπου βολεύει.
Η λογική ξεκίνησε από την Αμερική με τα κινητά πλυντήρια αυτοκινήτων. Σήμερα και στην Ελλάδα υπάρχουν τέτοιες εταιρείες που κάνουν επίσης ειδικούς καθαρισμούς, βιολογικούς ή κέρωμα.
Η επόμενη φάση δεν ήταν μακριά. Γίνεται πολύ συχνά σε αυτοκίνητα με χρονομίσθωση (λίζινγκ) και είναι πολύ απλή: Ενώ εσύ κάθεσαι, ένα κινητό συνεργείο έχει έρθει και σου αλλάζει λάστιχα στο αυτοκίνητο.Τέτοια κινητά συνεργεία έχουν επεκτείνει τη δραστηριότητά τους σε παροχή σέρβις, ή ακόμη και επισκευών που μπορεί να γίνουν επιτόπου, συμπεριλαμβανομένων και εργασιών φανοποιείας (αφαίρεσης γδαρσιμάτων κυρίως). Αν διαπιστωθεί ανάγκη για άλλη εργασία, το αυτοκίνητο το παίρνουν οι ίδιοι και το πάνε συνεργείο, το επιστρέφουν δε, μετά το τέλος. Ακούγεται τέλειο, και είναι.
Τέτοια εξυπηρέτηση προσφέρουν στην Ελλάδα σήμερα λίγα συνεργεία, και μιλάμε πάντα για εξουσιοδοτημένα. Μέχρι σήμερα, το ελληνικό φιλότιμο έβαζε πολλούς επαγγελματίες στην προσπάθεια να εξυπηρετήσουν με κάποιες από αυτές τις διευκολύνσεις, τώρα όμως αρκετοί τις προσφέρουν σαν πακέτο. Και το καλύτερο; Ένα τηλεφώνημα στο εξουσιοδοτημένο που χρησιμοποιείτε μπορεί να γίνει το έναυσμα για την παροχή αυτής της υπηρεσίας.
Ποιος είπε ότι η κρίση δε δημιουργεί ευκαιρίες; Και ποιος είπε ότι δε μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου σήμερα με λιγότερα χρήματα και ακόμη λιγότερο κόπο (και άγχος); Εσείς έχετε ρωτήσει το εξουσιοδοτημένο συνεργείο σας αν μπορεί να σας παρέχει τέτοιες υπηρεσίες; Θα σας ενδιέφερε;
Ναι, θα με ενδιέφερε μια τέτοια υπηρεσία. Όντως βγαίνω από το πρόγραμμά μου, όταν το αυτοκίνητό μου πρέπει να μπει στο συνεργείο. Αλλά, παρόλα αυτά, δεν έχω ρωτήσει το συνεργείο, αν μπορεί να έρθει εκείνο στο σπίτι.
Οπωσδήποτε είναι μια καλή προσφορά, αλλά δεν μπορούν να γίνουν οι επισκευές που χρειάζονται ειδικά εργαλεία, όπως το ανυψωτικό, όταν χρειάζεται να μπει από κάτω ο μηχανικός. Επίσης υπάρχουν δυσκολίες, αν δεν υπάρχει χώρος στάθμευσης μέσα στο χώρο του σπιτιού και η επισκευή θα πρέπει να γίνει στο δρόμο. Σκεφθείτε να βρέχει και ο μηχανικός πρέπει να δουλέψει κάτω από βροχή. Από την άλλη υπάρχει πάντα το πρόβλημα της ανάγκης να κλειστεί ραντεβού, όπως γίνεται και για τις επισκευές στο συνεργείο. Το κλείσιμο του ραντεβού και η απασχόληση του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου, είναι ένα πρόβλημα, ειδικά όταν εργάζεται και πρέπει να αφήσει τη δουλειά του για να ασχοληθεί με το σέρβις (εννοώ να κλείσει ραντεβού και να το πάει στο συνεργείο, ή να περιμένει να έλθει ο επισκευαστής στο σπίτι). Πάντα το ραντεβού για σέρβις ήταν για μένα ένα πρόβλημα όταν εργαζόμουν. Για να μην αργήσω το πρωί στη δουλειά μου, έπρεπε να αφήνω από το προηγούμενο βράδυ το αυτοκίνητο στο συνεργείο, για να το πιάσουν το πρωί και να πάω να το πάρω το απόγευμα. Για μένα θα ήταν ιδανικό, να πηγαίνουμε το αυτοκίνητο, για σέρβις ή να έρχονται στο σπίτι, την ώρα και τη μέρα που εμείς θέλουμε και όχι όταν θέλουν αυτοί. Να έρχονται π.χ. το απόγευμα, ή τα Σαββατοκύριακα που είμαστε και εμείς ελεύθεροι από δουλειά και έχουμε διαθέσιμο χρόνο. Πάντως η επισκευή στο σπίτι δεν είναι η καλύτερη λύση, όταν μάλιστα απαιτούνται κάποια εργαλεία, που δεν είναι εύκολο να τα έχει μαζί του ο μηχανικός, οπότε η επισκευή δεν θα γίνει με τις σωστές προδιαγραφές.
Πολύ ωραία ακούγονται αυτά στα αυτιά όλων μας.Είναι και κάποιοι λιγοστοί άνθρωποι στην Ελλάδα που όντως χρειάζονται μία τέτοια υπηρεσία, οι υπόλοιποι όμως τι;
Σε μία Ελλάδα των 3000000 ανέργων και οι δουλειές να μην τρέχουν όπως παλιά, είναι σίγουρο πως όντως οι περισσότεροι χρειάζονται μία τέτοια υπηρεσία.
Λέτε για ευκαιρίες στην κρίση, μα η υπηρεσία αυτή για φορτηγά, λεωφορεία,γεωργικά μηχανήματα υπήρχε και πριν την κρίση, όπως επίσης αυτή η υπηρεσία προσφερόταν και στα ιδιωτικά οχήματα κατ εξαίρεση στους ιδιοκτητες φορτηγων, λεωφορείων, γεωργικών μηχανημάτων, λόγω του ότι ήταν πελάτες, άλλοι φίλοι, γνωστοί,στα επαγγελματικά τους.
Η υπηρεσία αυτή δεν μπορεί να προσφερθεί δωρεάν, αλλά με κάποια χρέωση.Το ερώτημα είναι αν θα είναι αυτή η χρέωση λογική ή θα είναι παράλογη;Αν για παράδειγμα για 10 χιλίομετρα απέχει η έδρα τους από την έδρα μου και χρεώνει 20 ευρώ βενζίνη, ε τότε δεν είναι συμφέρουσα η υπηρεσία.Αν αυτοί που θα έρθουν για την επισκευή είναι με όχι τόσο μεγάλη εμπειρία και γνώσεις, και πάλι η υπηρεσία δεν θα είναι τόσο καλή.
Προσωπικά τις υπηρεσίες αυτές στα ιδιωτικά οχήματα, τις βλέπω για κάποια απλά πράγματα όπως αλλαγή μπαταρίας, ελαστικών, χτύπημα μίζας, αλλαγή ιμάντα εναλλακτήρα-αν παίρνει λίγο χρόνο, καμιά μικροσφυρηλάτηση για να μπορεί να μετακινηθεί το όχημα σε κοντινό συνεργείο, και άλλες τέτοιες μικρές υπηρεσίες από τις εξουσιοδοτημένες μονάδες.
Ας κοιτάξουν πολλοί να βελτιώσουν και να στελεχώσουν τα σταθερά τους συνεργεία και μετά ας δημιουργήσουν και ολοκληρωμένα κινητά συνεργεία.
Επίσης τώρα αρκετοί άνθρωποι μέσα σε εισαγωγικά σε σχέση με παλαιότερα, αν έχουν κάποιο χώρο, κάποιες γνώσεις και τους αρέσει να λερώνονται, φτιάχνουν ένα μικρό συνεργείο, άλλοι λίγο μεγαλύτερο και κάνουν εργασίες μόνοι τους, όσες μπορούν, με σαφώς χαμηλότερο κόστος.Επωφελούνται και κάποιοι φίλοι, γνωστοί τους από αυτό.
Να δούμε με το θέμα των τιμών και των ανθρώπων, πως θα πάει για τέτοιες υπηρεσίες.