ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Σε ποιο κυβισμό θα καταλήγατε όταν μιλάμε για μικρό diesel αυτοκίνητο;

Σε ποιο κυβισμό θα καταλήγατε όταν μιλάμε για μικρό diesel αυτοκίνητο;

Στην εποχή που όλα μικραίνουν, μέχρι πόσα κυβικά θα φτάνατε σε μικρό diesel αυτοκίνητο;

6.791 Επισκέψεις στο άρθρο (15/12/2013)

Τα κυβικά έπαιζαν πάντα ρόλο σε ένα μικρό αυτοκίνητο. Πόσο μάλλον τώρα που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε όλα τα αυτοκίνητα κάτω από 4 μέτρα με κινητήρες από 900 κυβικά και το πολύ μέχρι 1,4 λτ.. Όταν όμως μιλάμε για ντίζελ; Μήπως η συζήτηση αυτή είναι διαφορετική; Τι λέτε;

autotriti team

Τα μικρά μοντέλα σήμερα είναι το πεδίο μάχης όλων των κατασκευαστών στον τομέα των κινητήρων. Εκεί παίζεται το στοίχημα, αφού θέλουμε αυτά τα αυτοκίνητα να είναι όσο το δυνατόν πιο βολικά, ώστε να καλύπτουν ανάγκες οικογενειακού, αλλά και όσο το δυνατόν πιο οικονομικά στη χρήση, ώστε να μην ξεπερνούν την κατανάλωση ενός μίνι. Δύσκολο.
Για αυτό και βλέπουμε συνεχείς παρουσιάσεις κινητήρων στην κατηγορία, σε μία προσπάθεια να πετύχουν τη χρυσή αυτή τομή. Έτσι οι κατασκευαστές κατεβαίνουν στα 1.000 κυβικά πλέον πολύ συχνά, με πρώτη την Toyota και τον εκπληκτικό τρικύλινδρο, και τώρα την Ford με την προσθήκη τούρμπο. Η Renault, o πρώτος διδάξας της σμίκρυνσης, έχει αφήσει πλέον τον 1.200άρη TCe να παίζει το ρόλο του «μεγάλου» μοτέρ στο Clio, αρχίζοντας την γκάμα με τον ολοκαίνουργιο 900άρη της.
Και μέσα σε αυτή την σμίκρυνση, το ντίζελ επιμένει στα 1,6 λίτρα. Είναι πολλά τα μικρά μοντέλα που παίζουν με τον μοναδικό ντίζελ που έχει μια μάρκα κάτω από τα 2,0 λίτρα. Τα μικρά ντίζελ μοτέρ είναι πολύ πιο ακριβά στην εξέλιξή τους, ενώ αποδίδουν εμπορικά μόνο στην Ευρώπη, πράγμα που σημαίνει πως δεν είναι εύκολο για μια μάρκα να διαθέτει πολλούς κυβισμούς. Και έτσι τα 1.600 παίζουν μπαλαντέρ ανάμεσα σε μικρά και μικρομεσαία.Αυτό δεν ισχύει πάντα. Η Toyota έχει ένα από τα καλύτερα μοτέρ στα 1,4 λίτρα.
Με 1,2 λίτρα υπάρχουν ντίζελ μοτέρ από τον όμιλο VW, ενώ το πασπαρτού της Fiat στα 1,3 λίτρα φοριέται από την ίδια, τη Lancia και την Alfa Romeo αλλά και από την Opel, τη Chevrolet, και τη Suzuki. Αντίστοιχα οι Hyundai και Kia έχουν ένα πολύ καλό κινητήρα diesel στα 1,1 λίτρα. 
H Renault βρίσκεται μια ανάσα πιο πάνω στα ντίζελ, με τον 1.500άρη της που σπάει ρεκόρ κατανάλωσης, σε όποιο αυτοκίνητο και αν φοριέται, γαλλικό, ιαπωνικό ή γερμανικό. Επίσης, στο Fiesta συναντούμε έναν 1,6 diesel με εξαιρετικές επιδόσεις. 
Πόση σημασία έχουν τα κυβικά αφού μιλάμε για ντίζελ, όπου η κατανάλωση είναι εγγυημένα μικρότερη ακόμη και από τα 1.000άρια μοτέρ βενζίνης; Μήπως έχει να κάνει με το πώς το βλέπουμε, ή με το τι φοβόμαστε από την εφορία; Σε ποιο κυβισμό θα καταλήγατε όταν μιλάμε για μικρό diesel αυτοκίνητο; Τι λέτε;  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

4green
NISSAN