ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στο «ψυγείο» οι επεκτάσεις σε Μετρό & Τραμ

Στο «ψυγείο» οι επεκτάσεις σε Μετρό & Τραμ

1.904 Επισκέψεις στο άρθρο (2/11/2015)

Εκτός πλάνων υλοποίησης, τουλάχιστον μέχρι το 2020, τίθενται οι όποιες επεκτάσεις στο δίκτυο των μέσων σταθερής τροχιάς της πρωτεύουσας (Μετρό & Τραμ) λόγω οικονομικής κρίσης.

autotriti team

Με βάση τα όσα αναφέρονται μέχρι στιγμής, στην παρούσα φάση είναι… στον αέρα ο διαγωνισμός για την επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό προς τον Πειραιά, ενώ, η περίφημη «Γραμμή 4» που αφορούσε την επέκταση του δικτύου πως το Γαλάτσι, δεν αναμένεται να τεθεί σε φάση υλοποίησης αν και εξαγγέλλεται από το 2005!Αν και όταν ολοκληρωθούν τα έργα της επέκτασης της Γραμμής 3 του Μετρό προς τον Πειραιά (ενδεχομένως το 2019), αναμένεται να υπάρξει ένα «νεκρό» διάστημα μέχρι την ένταξη και νέων σταθμών στο δίκτυο του μέσου.Παράλληλα, στο νέο ΕΣΠΑ δεν προβλέπονται άλλες επενδύσεις που να αφορούν στο δίκτυο του Μετρό. Με αυτό το σκεπτικό, οι όποιες επεκτάσεις μελετώνται προς το Ίλιον, τη Γλυφάδα (Γραμμή 2) και τη Νέα Ερυθραία (Γραμμή 1), στην καλύτερη περίπτωση να συμπεριληφθούν στο ΕΣΠΑ μετά το 2021, δηλαδή αν ποτέ υλοποιηθούν, να παραδοθούν πως χρήση στο επιβατικό κοινό από το… 2026 και μετά!Αντίστοιχα προβλήματα και το δίκτυο του ΤραμΈνα ακόμη μέσω σταθερής τροχιάς των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας, το Τραμ, φαίνεται πως δεν πρόκειται να εξασφαλίσει τα κονδύλια για την περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου του, ειδικά για τις τρεις επεκτάσεις που είχαν αρχικά προγραμματιστεί.Χαρακτηριστικές είναι οι δηλώσεις στελεχών της κυβέρνησης που αναφέρουν πως καμία νέα επέκταση δεν θα δρομολογηθεί έως το 2020.Μέσα σε 11 χρόνια λειτουργίας του Τραμ, η μόνη επέκταση στο δίκτυο του ήταν αυτή από την Γλυφάδα προς τη Βούλα (μήκους μόλις 700μ.) ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται μια ακόμη επέκταση προς το κέντρο και το λιμάνι του Πειραιά (μήκους 5,4χλμ.).Η επέκταση του Τραμ προς την οδό Πατησίων, όλα δείχνουν πως… ναυάγησε μαζί με τα σχέδια ανάπλασης της Πανεπιστημίου ενώ, η επέκταση προς την Αργυρούπολη δεν μπορεί να συνεχιστεί καθώς είναι σε άμεση συνάρτηση με την αξιοποίηση του Ελληνικού.Παράλληλα, οι επεκτάσεις προς Κερατσίνι, Καμίνια και Φρεαττύδα φαίνεται πως επίσης θα μείνουν «στα χαρτιά» καθώς δεν έχουν εξασφαλιστεί τα απαραίτητα κονδύλια και κυρίως, η χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ.Τέλος, ούτε λόγος να γίνεται για τη σύνδεση του δικτύου του Τραμ με διάφορους σταθμούς του Μετρό όπως π.χ. η επέκταση προς την Πατησίων μέχρι τον σταθμό της Γραμμής 1 (Μετρό) στα Ανω Πατήσια, η επέκταση Συγγρού – ΦΙΞ – Τροκαντερό ή η επέκταση Σταθμός Λαρίσης – Πανεπιστημιούπολη μέσω της Λ. Αλεξάνδρας.
Leasing
elk test