Ο 1,0 DIG-T των 114 ίππων έχει στοιχεία που συναντούμε σε ακριβότερες κατασκευές η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη wastegate.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο 1,0 DIG-T των 114 ίππων έχει στοιχεία που συναντούμε σε ακριβότερες κατασκευές η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη wastegate.

Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Ford Puma και Nissan Juke

66.622 Επισκέψεις στο άρθρο (18/1/2023)

Ford Puma Vs Nissan Juke: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει... Απαντήσεις για κάθε απορία.

Κινητήρας: Χαμηλή κατανάλωση το Puma, ευκολία και προσπεράσεις με το Juke

Η παρουσία του ήπια υβριδικού κυκλώματος 48V στο Ford Puma εξασφαλίζει καλύτερη μέση κατανάλωση συγκριτικά με το Nissan Juke. Ο 1,0 EcoBoost των 125 PS μάς «έδωσε» 6,5 λτ./100 χλμ., με την κατανάλωση στο ταξίδι να «πέφτει» ακόμη και στα 4 λίτρα! Να προσθέσουμε και την τεχνολογία αυτόματης διακοπής λειτουργίας του μεσαίου κυλίνδρου σε συγκεκριμένες συνθήκες. Χάρη στο boost ροπής του mild hybrid κυκλώματος απαλλάσσεται ο κινητήρας από ένα μέρος των φορτίων του (σ.σ. η ροπή στο overboost ανεβαίνει στα 210 από τα στάνταρ 170 Nm). Εκτός των παραπάνω, το απαλλάσσει από τέλη κυκλοφορίας και περιορισμούς στον Δακτύλιο.
 
Συγκρατημένα, πάντως, «καίει» και το Nissan Juke, αν λάβουμε υπόψη και το αυτόματο κιβώτιο (7,2 λτ./100 χλμ.). Η ευκολία του 7-τάχυτου διπλοσύμπλεκτου DCT είναι πλεονέκτημα στα συνεχή σταμάτα-ξεκίνα της πόλης, ενώ οι γρήγορες και απαλές αλλαγές με kickdown προσφέρουν καλές ρεπρίζ για προσπεράσεις (6,3 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα και 8,0 δλ. για το  80-120 χλμ./ώρα).
 

Χώροι: Super πορτ-μπαγκάζ στο Puma, «αέρας» για τα πόδια στο Juke

Θα έχετε ακούσει ξανά για το MegaBox, τον βαθύ έξτρα αποθηκευτικό χώρο 80 λτ. κάτω από το κυρίως πορτ-μπαγκάζ του Ford Puma. Ε, χάρη σε αυτόν το μοντέλο της Ford έχει super χώρο αποσκευών στα 536 λτ., ξεπερνώντας αυτοκίνητα ακόμη και ανώτερης κατηγορίας! Καλή τιμή όμως για το segment και τα 422 λτ. του Nissan Juke, το οποίο είναι πιο βολικό στον χώρο για τα πόδια των δύο επιβατών (13,8 εκ.). Τέλος, και τα δύο μοντέλα είναι σχετικά στενά στην πίσω καμπίνα, που φιλοξενεί με άνεση 2+2 επιβάτες.


Το mild hybrid κύκλωμα των 48V στο Ford Puma δίνει bonus 50 Nm, το οποίο εξελίσσεται σε ένα απαλό boost από τις χαμηλές στροφές.

Το mild hybrid κύκλωμα των 48V στο Ford Puma δίνει bonus 50 Nm, το οποίο εξελίσσεται σε ένα απαλό boost από τις χαμηλές στροφές.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>
ELASTIKA 2024
moto