Ξεκινώντας από την αξιοπιστία, αμφότερα τα μοντέλα δεν θα προκαλέσουν πολλούς «πονοκεφάλους» με εκτεταμένες βλάβες. Στην περίπτωση του Nissan Micra, αν έχει CVT σασμάν συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης, ίσως χρειαστεί αλλαγή ο ιμάντας του. Αυτό θα γίνει εύκολα αντιληπτό, αν παρατηρηθεί έντονο πατινάρισμα κατά την επιτάχυνση.
Στο Seat Ibiza μπορεί να χρίζει αλλαγής η καδένα χρονισμού, αν ο κινητήρας είναι TSI. Εκτός αυτού, έχουν υπάρξει περιπτώσεις των πρώτων Ibiza της συγκεκριμένης γενιάς, όπου υπάρχει διαρροή λαδιών από το μοτέρ.
Όσον αφορά στις φθορές, στα Micra 2010-2016 μπορεί να έχει αυξημένη «κόπωση» η αντλία συμπλέκτη, με το σύμπτωμα να είναι τρέμουλο όταν πατάμε το πεντάλ. Στο Seat Ibiza ίσως χρειαστούν αλλαγή τα φρένα, κυρίως στην περίπτωση που το όχημα έχει διανύσει πολλά χιλιόμετρα, με την πλειοψηφία αυτών να είναι σε αρκετά γρήγορους ρυθμούς.
Περνώντας στην ευρυχωρία, το Nissan Micra έχει κατά 4 και 1 εκατοστά παραπάνω «αέρα» για τα κεφάλια και τα γόνατα των πίσω επιβατών αντίστοιχα, καθιστώντας το πιο άνετο για ψηλούς επιβάτες. Από την άλλη πλευρά, το Seat Ibiza έχει κατά 27 λίτρα μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ, μια διαφορά που δεν είναι ιδιαίτερα σημαντική, αλλά του επιτρέπει να χωρέσει –οριακά- μια χειραποσκευή παραπάνω.