Η πρώτη εφαρμογή του 1.5 TSI Evo έγινε στο προηγούμενης γενιάς Volkswagen Golf.

Η έκδοση των 150 ίππων

144.384 Επισκέψεις στο άρθρο

Ο κινητήρας 1,5 TSI EVO διατίθεται και σε έκδοση με 150 ίππους χωρίς κύκλο Miller και χωρίς VTG turbo. Εδώ υπάρχει το σύστημα απενεργοποίησης των 2 μεσαίων κυλίνδρων (ACT) για την μείωση της κατανάλωσης στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, ενώ υπάρχει και μια ειδική επίστρωση στους κυλίνδρους (από υπερθετικό αμμώνιο) μέσω μια κατεργασίας APS (Air Plasma Spraying), η οποία αυξάνει την αντοχή του, μειώνει τις τριβές και διαθέτει καλύτερες αντικρουστικές ιδιότητες. Τέλος, η πίεση ψεκασμού και στις δύο εκδόσεις κινητήρων έχει πάει στα 350 bar, πίεση ιδιαίτερα υψηλή για κινητήρες βενζίνης που συμβάλλει στον ακριβέστερο ψεκασμό του καυσίμου και την μείωση της κατανάλωσης. Τέλος, σε ότι αφορά τα νούμερα απόδοσης της δεύτερης εκδοχής του 1,5 TSI EVO,  σε αυτήν την περίπτωση η απόδοση είναι στους 150 ίππους και η ροπή στα 250 Nm ήδη από τις 1400 σ.α.λ.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Προηγούμενη

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Hyundai
vw