Προκειμένου να μην «κροταλίζει» ο τρικύλινδρος κινητήρας της Opel, τοποθετήθηκε ένας αντικραδασμικός άξονας μέσα στο κάρτερ. Περιστρέφεται με την ταχύτητα του στροφάλου, αλλά με αντίθετη φορά.

    Ξέρετε ότι:

    184.437 Επισκέψεις στο άρθρο

    Την περασμένη χρονιά, ο διεθνής διαγωνισμός «International Engine of the year» βράβευσε τον κορυφαίο τρικύλινδρο EcoBoost χωρητικότητας 999 κ.εκ. της Ford, αλλά και τον επίσης τρικύλινδρο PureTech χωρητικότητας 1,2 λίτρων του ομίλου PSA.

    Το μεγαλύτερο μειονέκτημα των κινητήρων με τρεις κυλίνδρους είναι ότι η παραγωγή ισχύος ανά κύλινδρο διακόπτεται για χρονικό διάστημα που αντιστοιχεί σε περιστροφή του στροφαλοφόρου άξονα κατά 60 μοίρες.

    Ο «1.000άρης» EcoBoost της Ford, είναι ο πρώτος τρικύλινδρος κινητήρας παγκοσμίως που εξοπλίζεται με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρου.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    FORD E-TRANSIT
    OPEL