Σε καμία άλλη διάσταση και τύπο ελαστικού δεν είναι πιο δύσκολη η επιλογή. Εμείς μπορούμε να πούμε ποια θερινά είναι πραγματικά καλά.
Xτυπήστε σε όποια μηχανή αναζήτησης στο ίντερνετ θέλετε, το στοιχείο «θερινά ελαστικά» και δίπλα τη διάσταση «195/65 R 15». Tα αποτελέσματα ίσως είναι τόσα πολλά σε σημείο που θα ξεχειλίσουν από την οθόνη και θα βγουν να σας πλακώσουν. Ποιος παραξενεύεται πραγματικά όμως με κάτι τέτοιο;
Τρέλα! Σχεδόν 18 μέτρα χωρίζουν το καλύτερο από το χειρότερο ελαστικό κατά το φρενάρισμα σε βρεγμένο δρόμο.
Αυτή η διάσταση, ένα ελαστικό με πέλμα πλάτους 19,5 πόντων, με διάμετρο 15 ιντσών και ένα προφίλ ύψους 12,7 εκατοστών (το 65% του πέλματος δηλαδή), είναι εδώ και πάνω από μια δεκαετία ένα από τα πιο δημοφιλή στην αγορά. Μέχρι και κάποια μικρομεσαία μοντέλα, στη βασική τους έκδοση βγαίνουν στην αγορά εφοδιασμένα με αυτό το ελαστικό. To ζήτημα είναι ότι τα χοντρά λεφτά δε βγαίνουν πια με αυτά τα συνηθισμένα και καθημερινά ελαστικά. Κι αυτό θα μπορούσε να θέσει σε κίνδυνο το μέλλον αυτών των προϊόντων.
Μια παύση στην εξέλιξη των ελαστικών σημαίνει οπισθοχώρηση και σε θέματα ασφάλειας.
Διαβάστε ολόκληρο το αναλυτικό Mega Test θερινών ελαστικών διάστασης 195/65 R15 στο νέο τεύχος του περιοδικού Auto Τρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα όλης της χώρας στις 17 Απριλίου.
Η ολη απαντηση σου "κωστα!"με εξεπληξε,το οτι ξερεις για το καραφλιασμενο λαστιχο σου;και προφυλασεσαι οδηγικαχωρις πιθανοτατα να τρεχεις,δεν σημαινει οτι μειονονται οι πιθανοτητες ατυχηματος...κι ηθελα να ξερα τις απαντησεις σου στα οικεια προσωπα μιας εμπλοκης σου σε καποιο ατυχημα,οτι το ηξερες;προσπαθουσες να το αποφυγεις;αλλα συναιβει το μοιραιο;το οτι εισαι δημοσιος κινδυνος;και αποτελεις ωρολογιακη βομβα προς ολους μας το εχεις καταλαβει;και πως θεωρεις οτι ειμαι εκτος κοινωνικης πραγματικοτητας;και απο ποτε η ανθρωπινη ζωη υπολογιζεται βαση χρηματων;αλλωστε την δικη μου προσωπικη αποψη εξεφρασα στο πρωτο μυνημα μου...
Για 150 ευρω παραπανω δεν αξιζει για τα επομενα 4 χρονια που διαρκει η ζωη ενος ελαστικου,να θετεις καθημερινα την ασφαλεια σου και των γυρω σου σε κινδυνο,γι αυτο μονο επωνυμο ελαστικο...και να πηγαινεις ψυλιασμενος στον λαστιχα,μη σε παρασερνει ο ιδιος σε μονοπατια,για αυξηση του κερδους του...
καλά τα λές λάρι αλλά με τα δικά σου κριτήρια που είναι η τσέπη σου τίγκα ,εκ του ασφαλούς,-κ εκτός κοινωνικής πραγματικότητας,για ρώτα κ τον αλλο που η τσέπη του είναι πάφλας τότε κάνεις παραχωρήσεις στα πάντα το πεσμένο βιοτικόσου επίπεδο τα καθορίζει έτσι,τελικά την ασφάλεια στον δρόμο την καθορίζει με τι μυαλό οδηγείς κ όχι τι κατάστασης είναι το αμάξι σου-εγώ το ένα μπροστινό λάστιχο είναι καράφλα,γιατί δέν τρακάρω; απλά γιατί έχω το γνώθι σε αυτόν κ ξέρω τι έχω στα χέριαμου κ πώς πρέπει να το πάω-αφήστε τις κρίσεις όλοι οι εκ του ασφαλούς κ τις εξυπνάδες,με την τσέπη γεμάτη εξω απ τον χωρό
Η ολη απαντηση σου "κωστα!"με εξεπληξε,το οτι ξερεις για το καραφλιασμενο λαστιχο σου;και προφυλασεσαι οδηγικαχωρις πιθανοτατα να τρεχεις,δεν σημαινει οτι μειονονται οι πιθανοτητες ατυχηματος...κι ηθελα να ξερα τις απαντησεις σου στα οικεια προσωπα μιας εμπλοκης σου σε καποιο ατυχημα,οτι το ηξερες;προσπαθουσες να το αποφυγεις;αλλα συναιβει το μοιραιο;το οτι εισαι δημοσιος κινδυνος;και αποτελεις ωρολογιακη βομβα προς ολους μας το εχεις καταλαβει;και πως θεωρεις οτι ειμαι εκτος κοινωνικης πραγματικοτητας;και απο ποτε η ανθρωπινη ζωη υπολογιζεται βαση χρηματων;αλλωστε την δικη μου προσωπικη αποψη εξεφρασα στο πρωτο μυνημα μου...
Για 150 ευρω παραπανω δεν αξιζει για τα επομενα 4 χρονια που διαρκει η ζωη ενος ελαστικου,να θετεις καθημερινα την ασφαλεια σου και των γυρω σου σε κινδυνο,γι αυτο μονο επωνυμο ελαστικο...και να πηγαινεις ψυλιασμενος στον λαστιχα,μη σε παρασερνει ο ιδιος σε μονοπατια,για αυξηση του κερδους του...
καλά τα λές λάρι αλλά με τα δικά σου κριτήρια που είναι η τσέπη σου τίγκα ,εκ του ασφαλούς,-κ εκτός κοινωνικής πραγματικότητας,για ρώτα κ τον αλλο που η τσέπη του είναι πάφλας τότε κάνεις παραχωρήσεις στα πάντα το πεσμένο βιοτικόσου επίπεδο τα καθορίζει έτσι,τελικά την ασφάλεια στον δρόμο την καθορίζει με τι μυαλό οδηγείς κ όχι τι κατάστασης είναι το αμάξι σου-εγώ το ένα μπροστινό λάστιχο είναι καράφλα,γιατί δέν τρακάρω; απλά γιατί έχω το γνώθι σε αυτόν κ ξέρω τι έχω στα χέριαμου κ πώς πρέπει να το πάω-αφήστε τις κρίσεις όλοι οι εκ του ασφαλούς κ τις εξυπνάδες,με την τσέπη γεμάτη εξω απ τον χωρό