• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ποιο είναι το Top 5 των SUV που... «κοκκαλώνουν» σε λιγότερα από 40 μέτρα;

Χάρη στα μοντέρνα «έξυπνα» συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος, συγχωρούνται ή τουλάχιστον μετριάζονται οι συνέπειες από τη αφηρημάδα του οδηγού.

Με απόλυτης ακρίβειας δορυφορικά όργανα γίνονται οι μετρήσεις και των φρένων

Top 5 Crossover που «κοκαλώνουν»

Διαβάστηκε από 23623 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/9/2017

Τα crossover που «κοκαλώνουν»! Παρακάτω παρουσιάζουμε τα 5 βενζινοκίνητα μικρομεσαία 4X2 crossover με το καλύτερο φρενάρισμα σύμφωνα με τις μετρήσεις μας. Ποιο είναι το καλύτερο;

 
Είναι προφανές πως, όσο μικρότερη είναι η απόσταση ακινητοποίησης ενός αυτοκινήτου, τόσο πιο πολύ απομακρύνεται ο κίνδυνος ενός ατυχήματος. Αυτή εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως το υλικό (χυτοσίδηρος, κεραμικά συνθετικά με ανθρακονήματα) και ο τύπος των φρένων (δισκόφρενα αεριζόμενα, απλά, ταμπούρα, μονές ή πολυπίστονες δαγκάνες κτλ), το βάρος του οχήματος, η κατάσταση, η ποιότητα, η πίεση και η διάσταση των ελαστικών, οι εξωτερικές συνθήκες περιβάλλοντος (βροχή, ζέστη, κρύο, πάγος) και η κατάσταση του οδοστρώματος. Το ABS, που πλέον είναι στάνταρ σε όλα τα αυτοκίνητα, αποτρέπει το μπλοκάρισμα των τροχών και είναι θεμελιώδες ηλεκτρονικό βοήθημα για το φρενάρισμα. Χάρη στο ABS είναι δυνατή η διενέργεια ελιγμών για την αποφυγή ενός εμποδίου, αφού δεν μπλοκάρουν οι τροχοί και ο οδηγός ελέγχει το τιμόνι την ώρα του φρεναρίσματος. Παράλληλα επιτυγχάνονται  και καλύτερες αποστάσεις φρεναρίσματος στο στεγνό οδόστρωμα. Η κλασική μέτρηση φρεναρίσματος  που πραγματοποιούμε στο AutoΤρίτη είναι σε μέτρα, γίνεται σε συγκεκριμένο στεγνό οδόστρωμα και αφορά στην πλήρη ακινητοποίηση του αυτοκινήτου από τα 100 χλμ./ώρα. Τιμές κάτω από τα 37,0 μ. είναι ιδιαίτερα καλές, ενώ για κάτω από  36,0 μ. μιλάμε για κορυφαίες επιδόσεις.

Το σωστό φρενάρισμα με το ABS απαιτεί δυνατό και συνεχές πάτημα του μεσαίου πεντάλ, ενώ  είναι δυνατόν ο οδηγός θα πρέπει να διενεργήσει ελιγμούς με το τιμόνι.
Πως γίνεται η μέτρηση
Η μέτρηση των φρένων γίνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες σε όλα τα αυτοκίνητα (στεγνό οδόστρωμα, γεμάτο ντεπόζιτο, πιέσεις ελαστικών σύμφωνα με εκείνες που ορίζει ο κατασκευαστής, όχι υψηλές θερμοκρασίες και ένταση αέρα μικρότερη των 4 μποφόρ) και επαναλαμβάνεται τέσσερις φορές, ούτως ώστε να εξακριβωθεί το ποσοστό της μείωσης της απόδοσης του συστήματος πέδησης από τη θερμότητα που αναπτύσσεται στα διαδοχικά φρεναρίσματα. Ο οδηγός δοκιμαστής, λαμβάνοντας πληροφορίες για την ταχύτητα του οχήματος από τα όργανα ακριβείας που έχει ενσωματώσει, απεμπλέκει τη σχέση στο κιβώτιο, με το αυτοκίνητο να κινείται με 120 χλμ./ώρα, ενώ πιέζει με εξαιρετικά μεγάλη δύναμη το μεσαίο πεντάλ στα 110 χλμ./ώρα. Το απόλυτης ακρίβειας δορυφορικό όργανο μέτρησης καταγράφει τη διανυθείσα απόσταση ανά 10 χλμ., μέχρι το αυτοκίνητο να… «κοκκαλώσει». 
 
Υπολόγισες τον χρόνο αντίδρασης;
Ο χρόνος αντίδρασης ονομάζεται το χρονικό διάστημα από την αντίληψη ενός ξαφνικού κινδύνου μέχρι το πάτημα του μεσαίου πεντάλ. Ο μέσος χρόνος αντίδρασης είναι 1 δλ. Ένα αυτοκίνητο που κινείται με 100 χλμ./ώρα διανύει 28 μ./δλ. Αυτό σημαίνει πως αν ο χρόνος αντίδρασης είναι 1,0 δλ. τότε, μέχρι να αρχίσει να επιβραδύνει το όχημα, θα διανυθούν ακόμα 28,0 μ. που θα προστεθούν στην απόσταση ακινητοποίησης. Με χρόνο αντίδρασης 2,4 δλ. τότε  η απόσταση αυτή επιβαρύνεται με ακόμα 65 μ.!!!
 
Πλέον φρενάρουν μόνα τους!
Τα περισσότερα crossover σήμερα είτε στον βασικό, είτε στον προαιρετικό εξοπλισμό τους διαθέτουν «έξυπνα» συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος. Χάρη στην χρήση ειδικών ραντάρ ή καμερών, μια κεντρική υπολογιστική μονάδα είναι σε θέση να αναλύει τα δρώμενα και αν χρειαστεί μπορεί ενεργοποιήσει τα φρένα ακινητοποιώντας εντελώς το όχημα για να αποφευχθεί η σύγκρουση ή να μετριαστεί η έντασή της!

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Stratos

    Συγχαρητηρια στην Toyota για τα τελεια φρενα της και για τη συνολικη ποιοτητα κατασκευης της η οποια εχει ξεπερασει πλεον τον ανταγωνισμο!

      38
  • Kostas

    @ t@kis. Αφου δεν βλεπεις μαρκες οπως λες, το toyota ειναι σαν βατραχος, με χωρους που δεν σε καλυτπουν και οτι η αξιοπιστια της toyota ειναι πλασαρισματα κτλπ γιατι απο τα συνολικα 5 του αρθρου θα πηγαινες τελικα σε αυτο;

      11
  • Kostas

    @ T@kis, Δεκτο φιλε Τακη, απλα αρχικα δεν καταλαβα τον τροπο σκεψης σου και πως κατελειξες στο TOYOTA εν τελη. Τελικα σε ποιο πηγες; Καλοταξιδο κιολας, και εγω ετοιμαζομαι για καινουριο μεχρι τελη του μηνα. Οχι σε αυτη τη κατηγορια βεβαια.

      1
  • Kostas

    Καλη επιλογη και επισης μπραβο για τον χρωματικο συνδυασμο, απο τους καλυτερους! Καλα χιλιομετρα και παλι!

     
  • t@kis

    Renault captur diesel 1,5 110hp, σε red-black. Έχει πολύ μικρή κατανάλωση 4,5 περίπου πραγματική με 5 ανάλογα την οδήγηση! Έγινε εισαγωγή απ ευθείας με r-link 2 και πρόσθεσα κάμερα κλπ Τιμή γύρω στα 20 με τα συν 22 έχει τα πάντα από ηλεκτρονικά και 5ετή εγγύηση που τα καλύπτει όλα! Τίμια τιμή γι αυτά που προσφέρει! Το αντίστοιχο της Nissan qaskai με την ίδια μηχανή της Renault κοστίζει 5 χιλιάδες περισότερο με φτωχότερο εξοπλισμό

     
  • t@kis

    Φίλε Kostas, θα το επέλεγα όχι για την αξιοπιστία του, αν ενοείς αυτό (κατασκευάζεται αποκλειστικά στην τουρκία), αλλά για την σχέση της τιμής που αγοράζεις ένα crossover! Τα tiguan kai audi είναι υπερτιμημένα το suzuki παλιό μοντέλο το seat απλά δεν αξίζει τα λεφτά του Συνοψίζω μείον δεν αρέσει μικροί χώροι χώρα κατασκευής μεγάλη κατανάλωση και σύν ότι αγοράζεις φρέσκο μοντέλο σε λογική τιμή! Κάθε ένας ζυγίζει τα υπέρ και τα κατά και αποφασίζει Πρόσφατα αγόρασα crossover απορίπτοντας το toyota για τους λόγους που αναφέρω, σε παρόμοια τιμή, και είπα ότι από τα άλλα που αναφέρεται το δημοσίευμα μπορεί να έπαιρνα αυτό...αν

     
  • t@kis

    Κρίμα, όμως η toyota μετά τον βάτραχο juke της NISSAN έφθιαξε και αυτή μια κατσαρίδα με...κεραία Δεν ξέρω αν είναι καλό το αυτοκίνητο, αυτό θα το δείξει ο χρόνος αλλά προσωπικά το βλέπω με πολλές γωνίες κλειστοφοβικό, και με μικρούς χώρους για crossober! ΔΕν δίνω σημασία σε μάρκες και αξιοπιστία όλα είναι πλασσάρισμα, ούτε στα δισκόφρενα, ειδικά πίσω δεν απαιτούνται αρκούν και τα ταμπούρα που είναι και πιό οικονομικά οι δισκόπλακες είναι ακριβές. Από τα αυτοκίνητα θα έπαιρνα το toyota αν ήταν πιό όμορφο και λίγο πιό ανετο σε χώρους...