Οι κινητήρες μόνιμου μαγνήτη έχουν τον καλύτερο βαθμό απόδοσης αυτή τη στιγμή στην αυτοκίνηση, κοντά στο 95%.

Οι κινητήρες μόνιμου μαγνήτη έχουν τον καλύτερο βαθμό απόδοσης αυτή τη στιγμή στην αυτοκίνηση, κοντά στο 95%.

Μόνιμου μαγνήτη, ο καλύτερος σε βαθμό απόδοσης κινητήρας που κατασκευάστηκε ποτέ

23.868 Επισκέψεις στο άρθρο

Όπως και οι επαγωγικοί, έτσι και οι κινητήρες μόνιμου μαγνήτη (ή σύγχρονοι), διαθέτουν έναν ρότορα και έναν στάτη με μια σημαντική διαφορά ωστόσο. Ονομάζονται σύγχρονοι γιατί το μαγνητικό πεδίο του ρότορα είναι κλειδωμένο με εκείνο του στάτορα και ως εκ τούτου δεν παρουσιάζουν διαφορά. Επίσης ονομάζονται μόνιμου μαγνήτη γιατί σε αντίθεση με τους επαγωγικούς, διαθέτουν μαγνήτες από σπάνιες γαίες στους ρότορες, όπως το νεοδύμιο και το δυσπρόσιο. Αυτά είναι σιδηρομαγνητικά υλικά, τα οποία επιτρέπουν τη μόνιμη μαγνήτιση, βελτιώνοντας τον βαθμό απόδοσης του κινητήρα και μειώνοντας τις ανάγκες ψύξης του. Ο συγκεκριμένος τύπος είναι ο καλύτερος σε βαθμό απόδοσης αυτή τη στιγμή στην αυτοκίνηση με βαθμό απόδοσης κοντά στο 95%. 

Σελίδα 1Τα 3 είδη ηλεκτροκινητήρων: Ποιος τύπος είναι πιο αποδοτικός;
Σελίδα 2Ασύγχρονοι κινητήρες για υψηλή ισχύ
Σελίδα 3Μόνιμου μαγνήτη, ο καλύτερος σε βαθμό απόδοσης κινητήρας που κατασκευάστηκε ποτέ
Σελίδα 4Μαγνητικής υστέρησης για την ανεξαρτητοποίηση από την Κίνα
Σελίδα 5Τελικά ποιος ηλεκτροκινητήρας είναι ο καλύτερος;
ford
NISSAN