Aποψη του GR Yaris με τον κεντρικό άξονα μετάδοσης και το κιβώτιο ταχυτήτων σε περίοπτη θέση.

Aποψη του GR Yaris με τον κεντρικό άξονα μετάδοσης και το κιβώτιο ταχυτήτων σε περίοπτη θέση.

Μετάδοση: Τετρακίνητο με 3 modes

116.080 Επισκέψεις στο άρθρο

Η ισχύς του αυτοκινήτου αν και σημαντική, θα μπορούσε να υποστηριχθεί ακόμα και από εμπρόσθια παραλαβή ισχύος έστω και οριακά, ωστόσο κάτι τέτοιο θα ενείχε κάποιους συμβιβασμούς (κυρίως υποστροφή) και η Toyota δεν επιθυμούσε κάτι τέτοιο για το GR Yaris με αποτέλεσμα να το εφοδιάσει με τετρακίνηση. Η εμπλοκή μεταξύ των 2 αξόνων λαμβάνει χώρα μέσω συμπλέκτη για λόγους συγκράτησης του βάρους ενώ και τα 2 διαφορικά των αξόνων είναι ελεγχόμενα (Torsen) με πακέτο προαιρετικού εξοπλισμού.

Όλα τα ανωτέρω μεταφράζονται σε πολύ υψηλές δυνατότητες διαμήκους και εγκάρσιας πρόσφυσης, ενώ ο οδηγός έχει στην διάθεσή του 3 ρυθμίσεις παραλαβής ισχύος, από 60-40 (Normal) εμπρός-πίσω μέχρι 50-50 (Track). Σε ότι αφορά το κιβώτιο ταχυτήτων, είναι ένα κλασικό χειροκίνητο εξάρι. Η λύση της αυτόματης μετάδοσης απερρίφθη από την Toyota για λόγους βάρους αλλά και συμμετοχής από την πλευρά του οδηγού. Συνολικά κρίνοντας ωστόσο την μετάδοση, οι προδιαγραφές προϊδεάζουν για τις ικανότητες του οχήματος!

Σελίδα 1Το γρηγορότερο μικρό παραγωγής είναι Yaris
Σελίδα 2Κινητήρας: 1.600 με 261 άλογα!
Σελίδα 3Μετάδοση: Τετρακίνητο με 3 modes
Σελίδα 4Πλαίσιο-Αναρτήσεις: Μεταξύ Yaris & Corolla
Σελίδα 5Επιμέρους τεχνικά
Σελίδα 6Επιδόσεις
PEIRAIOS LEASING
NISSAN