Aποψη του GR Yaris με τον κεντρικό άξονα μετάδοσης και το κιβώτιο ταχυτήτων σε περίοπτη θέση.

Aποψη του GR Yaris με τον κεντρικό άξονα μετάδοσης και το κιβώτιο ταχυτήτων σε περίοπτη θέση.

Μετάδοση: Τετρακίνητο με 3 modes

101.532 Επισκέψεις στο άρθρο (15/4/2023)

Η ισχύς του αυτοκινήτου αν και σημαντική, θα μπορούσε να υποστηριχθεί ακόμα και από εμπρόσθια παραλαβή ισχύος έστω και οριακά, ωστόσο κάτι τέτοιο θα ενείχε κάποιους συμβιβασμούς (κυρίως υποστροφή) και η Toyota δεν επιθυμούσε κάτι τέτοιο για το GR Yaris με αποτέλεσμα να το εφοδιάσει με τετρακίνηση. Η εμπλοκή μεταξύ των 2 αξόνων λαμβάνει χώρα μέσω συμπλέκτη για λόγους συγκράτησης του βάρους ενώ και τα 2 διαφορικά των αξόνων είναι ελεγχόμενα (Torsen) με πακέτο προαιρετικού εξοπλισμού.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Όλα τα ανωτέρω μεταφράζονται σε πολύ υψηλές δυνατότητες διαμήκους και εγκάρσιας πρόσφυσης, ενώ ο οδηγός έχει στην διάθεσή του 3 ρυθμίσεις παραλαβής ισχύος, από 60-40 (Normal) εμπρός-πίσω μέχρι 50-50 (Track). Σε ότι αφορά το κιβώτιο ταχυτήτων, είναι ένα κλασικό χειροκίνητο εξάρι. Η λύση της αυτόματης μετάδοσης απερρίφθη από την Toyota για λόγους βάρους αλλά και συμμετοχής από την πλευρά του οδηγού. Συνολικά κρίνοντας ωστόσο την μετάδοση, οι προδιαγραφές προϊδεάζουν για τις ικανότητες του οχήματος!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Σχολιάστε
Mercedes
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel