• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
5 φωτογραφίες »

Εκτός από τη θερμοκρασία της καμπίνας, μετρήσαμε και τη θερμοκρασία στις επιφάνειες με θερμόμετρο υπερύθρων.

Δεν καίγεται ο… «ποπός» σου!

178.253 Επισκέψεις στο άρθρο (29/3/2021)

Η μέτρηση της θερμοκρασίας του αέρα της καμπίνας ήταν το πρώτο σκέλος της δοκιμής του Test Center του AutoΤρίτη. Το δεύτερο σκέλος και οι μετρήσεις μας, είχαν να κάνουν με τη θερμοκρασία στις επιφάνειες της καμπίνας, με τη βοήθεια αυτή τη φορά του θερμομέτρου υπερύθρων ακτινών.

Πριν σας ανακοινώσουμε όμως τα αποτελέσματα, θέλουμε πάλι να φέρετε στη φαντασία σας τα παρακάτω δύο σκηνικά:
Σκηνικό 1ο: Γυρνάτε από την παραλία, με το μαγιό στεγνό και χωρίς να φοράτε T-Shirt. Το αυτοκίνητο ήταν παρκαρισμένο στο κέντρο του parking, ντάλα ήλιος, έχει ψηθεί για τα καλά. Ανοίγετε την πόρτα και κάθεστε στη θέση του οδηγού. Αμέσως πετάγεστε σαν ελατήριο!!! Ο ποπός σας καίγεται, δεν μπορείτε να ακουμπήσετε την πλάτη σας στην πλάτη του καθίσματος, το τιμόνι δεν ακουμπιέται, η πόρπη της ζώνης ζεματάει και σιχτιρίζετε που πρόλαβε για 15 μόλις δευτερόλεπτα ο προηγούμενος την καλή θέση κάτω από το πεύκο.

Σκηνικό 2ο: Είσαστε αυτός που πρόλαβε τη θέση κάτω από το δέντρο.


Η απτή αίσθηση που λαμβάνουν οι επιβάτες εμπρός και πίσω είναι σημαντική. Στο Fiat Panda με τις μεμβράνες δεν αισθάνεσαι να σε καίει ο ήλιος από το πλάι. Εμείς αλλάξαμε συχνά θέσεις για να αντιληφθούμε τις πραγματικές διαφορές.

Η απτή αίσθηση που λαμβάνουν οι επιβάτες εμπρός και πίσω είναι σημαντική. Στο Fiat Panda με τις μεμβράνες δεν αισθάνεσαι να σε καίει ο ήλιος από το πλάι. Εμείς αλλάξαμε συχνά θέσεις για να αντιληφθούμε τις πραγματικές διαφορές.

Αυτή περίπου είναι η διαφορά μεταξύ των δύο Fiat Panda που είχαμε. Σε αυτό με τις μεμβράνες από την εταιρεία Ζαμπάτης η θερμοκρασία στη βάση του καθίσματος έπιασε τους 40ο C, ενώ σε αυτό χωρίς τις μεμβράνες έπιασε τους 52,5ο C, σε μια μέρα -που όπως είπαμε- δεν είχε καν καύσωνα! ¶λλους 3 έως 4,5 βαθμούς πιο δροσερή ήταν η πλάτη του καθίσματος, ενώ 2-3 βαθμούς ήταν η διαφορά στο τιμόνι και στο λεβιέ των ταχυτήτων.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Σχολιάστε