• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το Dynamic Torque Control AWD θα συνοδεύεται μόνο με τον τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων.

Η Toyota αναφέρει ότι το σύστημα AWD έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί όποτε είναι απαραίτητο.

Τετρακίνητα τα Toyota Camry και Avalon

1.363 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/11/2019

Με το σύστημα τετρακίνησης Dynamic Torque Control AWD θα εξοπλίσει η Toyota δύο σεντάν από την παγκόσμια γκάμα της.

Παρά το γεγονός ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι συρρέουν σε crossover και SUV, η Toyota γνωρίζει πολύ καλά ότι υπάρχουν ακόμα πολλοί πελάτες της στην Αμερική που προτιμούν να αγοράσουν κάποιο σεντάν. Μάλιστα η ιαπωνική φίρμα σε ότι αφορά τα Camry και Avalon σκοπεύει να τα εξοπλίσει με σύστημα τετρακίνησης, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα περισσότερων επιλογών στους ενδιαφερόμενους.
 
Το σύστημα αυτό είναι γνωστό ως Dynamic Torque Control AWD και αναπτύχθηκε εσωτερικά από την Toyota, που εξόπλισε αρχικά το RAV4. Ανάλογα με την περίσταση το σύστημα τετρακίνησης έχει τη δυνατότητα να στείλει έως και το 50% της ροπής του κινητήρα στον πίσω άξονα, όταν όμως δεν απαιτείται τερακίνηση το σύστημα αυτό παύει να λειτουργεί μειώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίμου.
 
Το Dynamic Torque Control AWD θα συνοδεύεται μόνο με τον τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων που συνδέεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων. Το μοτέρ προσφέρει 205 ίππους και θα εξοπλίζει αρκετές εκδόσεις των δύο μοντέλων στην αγορά των ΗΠΑ.
 
Η Toyota αναφέρει ότι το σύστημα AWD έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί όποτε είναι απαραίτητο και δεν θα καταστήσει τα σεντάν λιγότερο πρακτικά από τα αντίστοιχα εμπροσθιοκίνητα. Υπογραμμίζει μάλιστα ότι ο χώρος των αποσκευών έχει μείνει απαράλλαχτος.  

Tags: TOYOTA