ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τι αξίζει περισσότερο, τάξη και δυνατότητα εύρεσης θέσης στάθμευσης 
ή μερικά ευρώ;

Τι αξίζει περισσότερο, τάξη και δυνατότητα εύρεσης θέσης στάθμευσης ή μερικά ευρώ;

Θα είναι το 2014 η χρονιά που θα τελειώσει το ελεύθερο πάρκιγνκ;

4.951 Επισκέψεις στο άρθρο (9/1/2014)

Σε ποιον δεν αρέσει η δωρεάν στάθμευση; Ποιος ο λόγος να πληρώνεις για κάτι που έχεις ήδη πληρώσει στα τέλη κυκλοφορίας; Όταν όμως η λέξη δωρεάν κάνει την λέξη στάθμευση αδύνατη, μήπως είναι η ώρα να ακολουθήσουμε το μοντέλο της υπόλοιπης Ευρώπης;

autotriti team

Το μόνο θετικό της ελεύθερης στάθμευσης είναι ότι δεν χρειάζεται να πληρώσεις. Και σήμερα αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό καθότι οποιαδήποτε επιβάρυνση στη χρήση του αυτοκινήτου είναι μάλλον δυσβάσταχτη.Από την άλλη βέβαια η ελευθερία συχνά στην Ελλάδα συγχέεται με την ασυδοσία, και το πάρκινγκ στις μεγάλες πόλεις έχει μετατραπεί σε μία αδύνατη διαδικασία. 
Οι ίδιες οι πόλεις με τη σειρά τους έχουν μετατραπεί σε ένα απέραντο πάρκινγκ, και η παντελής έλλειψη ελέγχου, κανόνων και ορίων έχει μετατρέψει τις ελληνικές μεγαλουπόλεις σε μία κόλαση. Και είναι αυτή η μεγαλύτερης διαφορά ανάμεσα στην εικόνα μίας Ευρωπαϊκής πόλης και μία της Ελλάδας: το άναρχο παρκάρισμα. Μήπως πρέπει να σταματήσει; 
Η ελεγχόμενη στάθμευση πετυχαίνει να ρυθμίσει ένα μεγάλο μέρος αυτής της ασυδοσίας. Πρώτα οριοθετεί το τι συνιστά μία θέση και τι όχι. Έχοντας οριοθετήσει το που επιτρέπεται και που όχι το πάρκινγκ, η ελεγχόμενη στάθμευση κάνει το πρώτο βήμα προς μια καλύτερη πόλη. Εφαρμόζοντας τώρα μέγιστη διάρκεια στάθμευσης, κάνει αυτές τις θέσεις διαθέσιμες σε περισσότερα αυτοκίνητα, από το ένα που θα παρκάρει για 8 ώρες, όσο ο οδηγός του είναι στη δουλειά. Αυτό σημαίνει ότι όποιος θέλει να κάνει τα ψώνια ή μια δουλειά της μίας-δύο ωρών, θα οδηγήσει, θα παρκάρει και θα εξυπηρετηθεί.
Και ο άλλος; Αυτός που εργάζεται στο κέντρο; Η λογική στην άλλη Ευρώπη λέει πως είναι ανόητο να κινείσαι προς και από τη δουλειά σου στο κέντρο με ένα αυτοκίνητο το οποίο θα μείνει σταθμευμένο για τόσες ώρες. Τα αυτοκίνητα είναι για να κινούνται όχι να κάθονται. Έτσι λένε και πιέζουν για μέσα μαζικής μεταφοράς.
Προς αυτή την κατεύθυνση σε πολλές πόλεις του εξωτερικού έχουν εφαρμόσει και διόδια στις πόλεις ώστε οι να μην μπαίνουν τα ίδια αυτοκίνητα κάθε μέρα στο κέντρο. Όμως για να φτάσουν στα διόδια πέρασαν πρώτα από την λειτουργία της ελεγχόμενης στάθμευσης και έλυσαν το μεγαλύτερο μέρος του προβλήματος.
Στην Ελλάδα κινδυνεύουμε να πάμε κατευθείαν στα διόδια γιατί κανείς δεν μπορεί να λύσει βασικά προβλήματα με την εφαρμογή της ελεγχόμενης στάθμευσης. Είναι όμως τώρα ο καιρός για τέτοια; Αντέχει η τσέπη μας άλλα έξοδα; Αντέχει όμως και η καθημερινότητά μας αυτό το χάλι που λέγεται ελεύθερο πάρκινγκ; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

elk test
NISSAN