2. Μην αφήνεις να ανάψει το λαμπάκι καυσίμου

139.909 Επισκέψεις στο άρθρο
2. Μην αφήνεις να ανάψει το λαμπάκι καυσίμου
2 Φωτογραφίες »

Τα προβλήματα που μπορεί να δημιουργηθούν είναι δύο και εξίσου σημαντικά: Αρχικά, όταν η αντλία καυσίμου δεν περιβάλλεται από επαρκή ποσότητα καυσίμου, ανεβάζει  θερμοκρασία με αποτέλεσμα να μειώνεται αισθητά η διάρκεια ζωής της. Ακόμη, επειδή -δυστυχώς- κανέναν καύσιμο δεν είναι 100% καθαρό, σε περίπτωση που έχετε εξαντλήσει τα αποθέματα υγρού καυσίμου στο ρεζερβουάρ, η αντλία θα τραβήξει τα πιο βαριά «σκουπίδια» που έχουν κάτσει στον πυθμένα. Μετά, αρχίζουν τα «σκορτσαρίσματα» και οι άλλες βλάβες που δεν ξέρει κανείς σε τι κόστος θα καταλήξουν εφόσον φτάσουν στη μηχανή. Γιατί να το διακινδυνεύεις λοιπόν; Αφού αργά ή γρήγορα θα ξαναφουλάρεις. 


Μην οδηγείς μόνιμα με αναμμένο λαμπάκι!
2 Φωτογραφίες »

Μην οδηγείς μόνιμα με αναμμένο λαμπάκι!


Προσοχή: Ακόμα πιο σημαντικό είναι αν οδηγείτε diesel, γιατί εδώ η αντλία καυσίμου κοστίζει αρκετά πιο ακριβά…

Σελίδα 1Τι ΔΕΝ πρέπει να κάνεις στο αυτοκίνητό σου
Σελίδα 22. Μην αφήνεις να ανάψει το λαμπάκι καυσίμου
Σελίδα 33. Μην το αφήνεις με λίγα λάδια
Σελίδα 44. Μη στηρίζεις το χέρι στον επιλογέα
Σελίδα 55. Μην κρεμάς μια αρμαθιά κλειδιά
Σελίδα 66. Μην γκαζώνεις με κρύα μηχανή
Σελίδα 77. Μην έχεις ξεφούσκωτα ή  παραφουσκωμένα λάστιχα
FORD E-TRANSIT
fiat