ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τι αντίκτυπο νομίζετε ότι έχει η ηλικία του αυτοκινήτου σας στην τσέπη σας;

Τι αντίκτυπο νομίζετε ότι έχει η ηλικία του αυτοκινήτου σας στην τσέπη σας;

Τι αντίκτυπο νομίζετε ότι έχει η ηλικία του αυτοκινήτου σας στην τσέπη σας;

6.520 Επισκέψεις στο άρθρο (20/5/2014)

Πόσων ετών είναι το αυτοκίνητό σας; Και τελικά πόσο σας απασχολεί η ηλικία του; Μήπως το ότι το έχετε αποπληρώσει σας δίνει την αίσθηση ότι δεν κοστίζει τίποτα;

autotriti team

Ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους έχει ανέβει σημαντικά. Φυσικά λόγω της ύφεσης η αγορά καινούργιου έπεσε με αποτέλεσμα όλο και περισσότερα νέα αυτοκίνητα να μπαίνουν στους δρόμους και όλο και λιγότερα παλιά να φεύγουν.Η αύξηση της ηλικίας του στόλου αυτοκινήτων μίας χώρας σε περίοδο ύφεσης δεν είναι φυσικά ελληνικό φαινόμενο. Σε όλες τις χώρες απ όπου πέρασε ύφεση, κυρίως την τριετία 2008-2011, όταν εμείς λέγαμε πως δε μας αγγίξει, ο στόλος των αυτοκινήτων γέρασε γιατί μειώθηκε η αγορά του καινούργιου.Η διαφορά στην Ελλάδα, είναι πως ο στόλος πάγωσε. Δηλαδή πως ο κόσμος σταμάτησε να αλλάζει το αυτοκίνητό του με ένα νεότερο. Στις άλλες χώρες του εξωτερικού, οι άνθρωποι ανανέωσαν το αυτοκίνητό τους με ένα λιγότερο παλιό, μεταχειρισμένο εισαγωγής ή πρώην λήζινγκ, αλλά το ανανέωσαν.Βλέπεις η ανάγκη για καινούργιο αυτοκίνητο δεν έχει να κάνει με το νέο, αλλά με το νεότερο. Δηλαδή όταν οι συνθήκες απαίτησαν χαμηλότερο κόστος μετακίνησης, τα παλιότερα μεγάλα αυτοκίνητα που είχαν αποκτηθεί σε περιόδους παχιών αγελάδων αντικαταστάθηκαν με νεότερα, μικρότερα και πολύ πιο οικονομικά.Στην Ελλάδα πολλοί οδηγοί «παντρεύτηκαν» τα αυτοκίνητά τους, πιστεύοντας πως σε περιόδους κρίσης δεν αγοράζεις αυτοκίνητο. Και βρέθηκαν με σχετικά καινούργια αυτοκίνητα, που όμως ανταποκρίνονταν σε ανάγκες άλλων εποχών. Πότε θα αγόραζε κανείς σήμερα ένα οικογενειακό μικρομεσαίο με 180 άλογα και κατανάλωση πάνω από 10 λτ/100χλμ;Η λογική του «δεν το χρωστάω» φυσικά ενίσχυσε αυτή την απόφαση. Ένα αυτοκίνητο αποπληρωμένο που δεν αποτελεί χρηματική αιμορραγία κάθε μήνα για τη δόση, δεν το αλλάζεις με ένα άλλο που έχει κάθε μήνα «γραμμάτιο». Αυτή η διαφορά είναι αλήθεια σημαντική αφού στο εξωτερικό τα αυτοκίνητα αγοράζονται κυρίως με χρονομίσθωση, οπότε η διακοπή και αντικατάσταση με δεύτερο χέρι πετυχαίνει και νεότερο αυτοκίνητο, και χαμηλότερο πάγιο.Είναι όμως στην Ελλάδα αρκετό το ότι ένα αυτοκίνητο «δεν το χρωστάμε» για να το κρατήσουμε; Ειδικά όταν είναι μεγάλο, βαρύ, καίει και στοιχίζει μια περιουσία σε ασφάλιση, τέλη κυκλοφορίας και σέρβις; Είναι περίεργο που βρέθηκαν τόσα αυτοκίνητα ακινητοποιημένα χωρίς πινακίδες; Δεν θα ήταν προτιμότερο να αντικατασταθεί, με ένα μικρότερο, νεότερο και πιο οικονομικό μοντέλο ακόμη και αν υπήρχε “χασούρα” στη διαδικασία της πώλησης του παλιού;Τι λέτε λοιπόν; Τι αντίκτυπο έχει η ηλικία του αυτοκινήτου σας στην τσέπη σας;  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

elk test
NISSAN