Τι κατανάλωση πρέπει να έχει ένα μικρομεσαίο; Τι θεωρείτε εσείς σήμερα ψηλή και τι χαμηλή κατανάλωση;
Τι κατανάλωση πρέπει να έχει ένα μικρομεσαίο; Τι θεωρείτε εσείς σήμερα ψηλή και τι χαμηλή κατανάλωση;
4.913 Επισκέψεις στο άρθρο (18/5/2014)
Σαφώς, όσο λιγότερο τόσο το καλύτερο. Όμως τα αυτοκίνητα της αγοράς σήμερα τα γνωρίζουμε, ενώ σιγά σιγά γνωρίζουμε και τις καταναλώσεις τους είτε με μοτέρ ντίζελ είτε με μοτέρ βενζίνης. Όταν λοιπόν επιλέγετε, τι νούμερα ψάχνετε να δείτε για να σας ικανοποιήσει η κατανάλωση του υποψήφιου μοντέλου;
autotriti team
Όταν όμως μιλάμε για μικρομεσαία, το νέο ντε φάκτο οικογενειακό αυτοκίνητο, τι νούμερο έχετε στο μυαλό σας; Μόλις μερικά χρόνια πριν, τα μικρομεσαία βενζινοκίνητα ανακοίνωναν επτά και 8 λτ/100χλμ, νούμερα που για την εποχή θεωρούσαμε ικανοποιητικά. Και δυστυχώς πολύς κόσμος κυκλοφορεί αυτοκίνητα τριών ή τεσσάρων ετών με την ψευδαίσθηση πως ως «καινούργια», καίνε και λίγο.Όταν όμως λέμε λίγο σήμερα, οι καταναλώσεις είναι πολύ χαμηλότερες, κάποιες φορές μάλιστα και το μισό από αυτές μόλις μερικών ετών πριν. Εννοείται πως η κατανάλωση είναι συνάρτηση του χαρακτήρα του μοντέλου που θέλει να δώσει ο κατασκευαστής.Έτσι ένα μικρομεσαίο που θέλει να φέρει τον τίτλο «γρήγορο» δεν μπορεί να είναι το πιο οικονομικό ούτε στην οικογένειά του, και φυσικά ούτε στην κατηγορία του.Εξαιτίας αυτού, ο χαρακτήρας «γρήγορο» δεν είναι σήμερα πρώτη προτεραιότητα σε ένα μικρομεσαίο, όσο και αν θα το ήθελαν αρκετοί, για λόγους ενεργητικής ασφάλειας ή και για καθαρά θέμα απόλαυσης όταν βυθίζουν το γκάζι στο πάτωμα.Όμως τα μοντέλα που έρχονται να καλύψουν το οικονομικό σκέλος μιας οικογένειας δεν είναι αργά. Είναι τουλάχιστον σβέλτα και πρόθυμα, σίγουρα ασφαλή αλλά και ευχάριστα στην οδήγηση. Το θέμα είναι όμως αν σας καλύπτουν.Έτσι αν θες το απόλυτα μικρότερο νούμερο στην κατανάλωση, γύρω στα τέσσερα λίτρα δηλαδή, θα πας στις πιο αργές εκδόσεις, με τα πιο στενά λάστιχα και τα λιγότερα καλούδια για μειωμένο βάρος.Αν τώρα τα πέντε ή 6 λτ/100χλμ σας ακούγονται ικανοποιητικά, τότε έχετε μεγαλύτερη γκάμα επιλογής, αφού περιλαμβάνονται μοντέλα που καλύπτουν επιπλέον ανάγκες πέραν από της απόλυτα χαμηλότερης κατανάλωσης.Εσείς όμως που βάζετε τον πήχη; Ποιο νούμερο σας ικανοποιεί, ποιο είναι το απόλυτα υψηλότερο και ποιο βάζετε στόχο για το αυτοκίνητο που θέλετε; Τι λέτε;
Με βαση τον κυβισμο του κινητηρα μια φυσιολογικη τιμη για νορμαλ οδηγηση ειναι κατω απο 7lt/100km. Χαμηλη καταναλωση ειναι κατω απο 6,5 και πανω απο 8 για υψηλη καταναλωση.
Φυσικά με την προυπόθεση ότι επιλέγουμε μια ισχύ που ικανοποιεί το στυλ οδήγησής μας, και που συνήθως είναι καθοριστικό πχ στην επιλογή ντίζελ - βενζίνη.
Πάντως, επειδή η οικονομία εξαρτάται σημαντικά από το στυλ οδήγησής μας και επειδή θα πρέπει να αναμένουμε στην πράξη μια αύξηση της τάξης του 1.5 - 2 λ/100χ σε σχέση με τις τιμές του κατασκευαστή, δεν αξίζει να συγκρίνουμε τα μικρά δεκαδικά στους πίνακες της κατανάλωσης, αλλά να ελέγξουμε αν ο κινητήρας μάς ικανοποιεί με την ποιότητα λειτουργίας του (θόρυβος, κραδασμοί, ροπή χαμηλά, ευστροφία κλπ)
Κανονικά εν έτη 2014 θα έπρεπε απτά και όχι θεωρητικά κανένα επί γης όχημα να μην καίει καύσιμα τα οποία είμαστε αναγκασμένοι να αγοράζουμε και να πληρώνουμε, τα πάντα έπρεπε να είνα ΔΩΡΕΑΝ, γιατί ο φυσικός πλούτος της γης δεν ανήκει ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝΑ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ.-Όμως οι ανθρώπινες αδυναμίες των παθών μας μαςς οδηγούν στο να χρηματοποιούμε τα πάντα, ακόμα και τον ίδιο μας τον εαυτό.Το να πω προσωπικά πως για παράδειγμα τα οχήματα πρέπει να καίνε 1 λίτρο καύσιμα στα 100 χιλιόμετρα ή το ανώτερο τα 10, κ.τ.λ. είναι πραγματικά άτοπο.Δεν υπάρχουν αξιώματα, από την στιγμή που έπρεπε να είναι ΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΔΩΡΕΑΝ Η ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΣΤΗΝ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΤΙΜΗ.- Η τεχνολογία που χρησιμοποιούν τα σημερινά οχήματα δεν είναι κάτι το νέο, το, το ,το, κ.τ.λ. προυπήρχε.Είναι εκτελέσιμη στο έτος 2014, τόσο απλά.Το turbo προυπήρχε δεν είναι κάποια νέα τεχνολογία, απλά παλιά παίρναμε όλη την δύναμη και σήμερα χρησιμοποιείται για μείωση των καυσαερίων ώστε να πληρή τις νόρμες του euro 6.Και τότε και σήμερα η τεχνολογία αυτή κοστίζει και χαλάει και χρειάζεται τις όποιες απαραίτητες επισκευές.Οπότε τα όποια χρήματα τα οποία γλιτώνουμε από τα καύσιμα καλούμαστε να τα δώσουμε στις επισκευές.Δεν είναι κάτι το κρυφό, το τρελλό, το, το, το, κ.τ.λ. αυτό που λέω.Μπορείτε άνετα να το διαπιστώσετε όλοι, και όσοι πιστεύουν και όσοι δεν πιστεύουν. Μελέτη, σωστή ιεράρχηση των αναγκών μας, και ότι είναι καλύτερο για εμάς βάση των οικονομικών μας...
Με βαση τον κυβισμο του κινητηρα μια φυσιολογικη τιμη για νορμαλ οδηγηση ειναι κατω απο 7lt/100km.
Χαμηλη καταναλωση ειναι κατω απο 6,5 και πανω απο 8 για υψηλη καταναλωση.
Θέλει και ερώτηση; Τη μικρότερη δυνατή!
Κανονικά εν έτη 2014 θα έπρεπε απτά και όχι θεωρητικά κανένα επί γης όχημα να μην καίει καύσιμα τα οποία είμαστε αναγκασμένοι να αγοράζουμε και να πληρώνουμε, τα πάντα έπρεπε να είνα ΔΩΡΕΑΝ, γιατί ο φυσικός πλούτος της γης δεν ανήκει ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝΑ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ.-Όμως οι ανθρώπινες αδυναμίες των παθών μας μαςς οδηγούν στο να χρηματοποιούμε τα πάντα, ακόμα και τον ίδιο μας τον εαυτό.Το να πω προσωπικά πως για παράδειγμα τα οχήματα πρέπει να καίνε 1 λίτρο καύσιμα στα 100 χιλιόμετρα ή το ανώτερο τα 10, κ.τ.λ. είναι πραγματικά άτοπο.Δεν υπάρχουν αξιώματα, από την στιγμή που έπρεπε να είναι ΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΔΩΡΕΑΝ Η ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΣΤΗΝ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΤΙΜΗ.-
Η τεχνολογία που χρησιμοποιούν τα σημερινά οχήματα δεν είναι κάτι το νέο, το, το ,το, κ.τ.λ. προυπήρχε.Είναι εκτελέσιμη στο έτος 2014, τόσο απλά.Το turbo προυπήρχε δεν είναι κάποια νέα τεχνολογία, απλά παλιά παίρναμε όλη την δύναμη και σήμερα χρησιμοποιείται για μείωση των καυσαερίων ώστε να πληρή τις νόρμες του euro 6.Και τότε και σήμερα η τεχνολογία αυτή κοστίζει και χαλάει και χρειάζεται τις όποιες απαραίτητες επισκευές.Οπότε τα όποια χρήματα τα οποία γλιτώνουμε από τα καύσιμα καλούμαστε να τα δώσουμε στις επισκευές.Δεν είναι κάτι το κρυφό, το τρελλό, το, το, το, κ.τ.λ. αυτό που λέω.Μπορείτε άνετα να το διαπιστώσετε όλοι, και όσοι πιστεύουν και όσοι δεν πιστεύουν.
Μελέτη, σωστή ιεράρχηση των αναγκών μας, και ότι είναι καλύτερο για εμάς βάση των οικονομικών μας...