ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πόσο καιρό σκοπεύετε να κρατήσετε το αυτοκίνητό σας; Συμφωνείτε με την λογική ότι η μεγάλη απαξίωση απαιτεί ταχύτερη αντικατάσταση;

Πόσο καιρό σκοπεύετε να κρατήσετε το αυτοκίνητό σας; Συμφωνείτε με την λογική ότι η μεγάλη απαξίωση απαιτεί ταχύτερη αντικατάσταση;

Τι νομίζετε ότι έχει αλλάξει, τώρα που η απαξίωση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων είναι μεγαλύτερη;

4.529 Επισκέψεις στο άρθρο (21/10/2013)

Στην Ελλάδα γκρινιάζουμε συνέχεια για την «απόσταση» που μας χωρίζει με την υπόλοιπη Ευρώπη στο θέμα του αυτοκινήτου. Για το πόσο υψηλοί είναι οι φόροι, για το πόσο ακριβά είναι κάποια μοντέλα. Τώρα που επιτέλους ταυτίστηκε η απαξίωση των αυτοκινήτων με αυτή της υπόλοιπης Ευρώπης, τι πραγματικά άλλαξε και στην Ελλάδα;

autotriti team

Θα έχετε παρατηρήσει ότι τα αυτοκίνητα στη μεταπώληση δεν πιάνουν πια τις τιμές που έπιαναν κάποτε. Θα έχετε παρατηρήσει ότι στην αγορά των μεταχειρισμένων υπάρχουν αυτοκίνητα που ήταν ακριβά και τώρα πωλούνται πάμφθηνα. Μπορεί για κάποιους αυτό να είναι εφιάλτης, αφού έχασαν χρήματα, για άλλους παράδεισος, αφού θα αγοράσουνε φτηνό μεταχειρισμένο, τι σημαίνει όμως για τους υπολοίπους; 
Το δεδομένο είναι ότι η μεγάλη απαξίωση είναι ο μοχλός της αγοράς καινούργιων στην Ευρώπη. Γιατί απλά, το πολύ στα τέσσερα χρόνια ένα αυτοκίνητο πρέπει να αντικαθίσταται ώστε να περιορίζονται οι ζημιές. Όμως αυτό στην Ελλάδα δεν είναι πολύ εύκολο. 
Μπορεί η αριθμητική λογική να λέει πως όντως, χάνεις τα λιγότερα λεφτά αν αλλάζεις αυτοκίνητο κάθε 4 χρόνια (σε αντίθεση με το αν αλλάζεις κάθε πέντε, έξι ή εφτά), όμως προς το παρόν πολλοί είναι σήμερα στην Ελλάδα με το ίδιο αυτοκίνητο πάνω από 8 ή δέκα χρόνια. Υπάρχει και θέμα ρευστότητας. Αν το ιδιωτικό λίζινγκ είχε φορολογικά ελαφρυντικά το πράγμα θα ήταν αλλιώς, αλλά άλλη συζήτηση αυτή.
Το θέμα είναι ότι ένα αυτοκίνητο έξι, επτά ή οκτώ ετών σήμερα έχει πολύ χαμηλή αξία στη μεταπώληση. Αυτό μπορεί να μην απασχολεί όσους δεν ενδιαφέρονται να πουλήσουν, ενδιαφέρει όμως τις ασφαλιστικές.Γιατί ένα τρακάρισμα που θα χρειαζόταν τρεις ή 4.000 ευρώ για να επισκευαστεί, θα είχε λογική να καλυφθεί από την ασφαλιστική όταν η αξία του αυτοκινήτου ήταν δέκα ή 12.000 ευρώ. Όταν όμως είναι το πολύ πέντε;Μια πρώτη αλλαγή (που έρχεται από την Ευρώπη) θα είναι λοιπόν στο θέμα των ακριβών επισκευών. Αν η αξία του αυτοκινήτου είναι μικρή και συγκρίσιμη με αυτή της ζημιάς, η ασφαλιστική θα προτιμά να το διαγράφει και να πληρώνει την εμπορική αξία του αυτοκινήτου. Και από κει που είχες αυτοκίνητο, τώρα θα έχεις απλά 5.000 ευρώ στο χέρι.
Ακόμη μια διαφορά που θα έρθει, είναι η ρήτρα ανταλλακτικών. Γιατί τα ανταλλακτικά για παλιά αυτοκίνητα κοστίζουν και οι ασφαλιστικές θα προσαρμόσουν τα ασφάλιστρα προς τα πάνω ώστε να καλύψουν το έξοδο αυτό.
Με λίγα λόγια, η μεγάλη απαξίωση των αυτοκινήτων μπορεί να μην ενδιαφέρει όσους σκοπεύουν να τα κρατήσουν για «πάντα», θα αλλάξει όμως κάποια πράγματα στον τρόπο κάλυψης από τις ασφαλιστικές. Όπως γίνεται και στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Εσείς πως βλέπετε αυτή την εξέλιξη; Πόσο καιρό σκοπεύετε να κρατήσετε το αυτοκίνητό σας; Συμφωνείτε με την λογική ότι η μεγάλη απαξίωση απαιτεί ταχύτερη αντικατάσταση; Και τελικά πόσο σας επηρεάζει η αλλαγή της αντιμετώπισης από τις ασφαλιστικές; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

4green
NISSAN