• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Θα καταφέρει το νέο Beetle να γίνει κλασικό όπως ο πρώτος Σκαραβαίος;

Το Beetle σταματάει. Θα καταφέρει να γίνει κλασικό;

Διαβάστηκε από 3864 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/12/2018
 

Το Beetle σταματάει την παραγωγή. Ξανά. Θα γίνει όμως το ίδιο κλασσικό με τον πρώτο σκαραβαίο;

Εσείς τρέξατε να πάρετε ένα VW Beetle να το κρατήσετε για τα παιδιά σας; Να το έχετε να το καμαρώνετε και να το βλέπουν οι επόμενες γενιές; Πήρατε έναν καινούργιο σκαραβαίο πριν χάσετε την ευκαιρία, για να τον κρατήσετε για κλασσικό; Όχι;

Τα νέα ότι η VW θα σταματήσει την παραγωγή του Beetle δεν ήρθαν και πολύ απότομα. Από καιρό γνωρίζουμε ότι μοντέλα όπως το Eos, το Scirocco και το Beetle θα σταματήσουν να παράγονται για να κάνουν χώρο για τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα του γκρουπ.

Με άλλα λόγια ότι ξέφευγε λίγο από τα συνηθισμένα κόπηκε από το πρόγραμμα επενδύσεων για να αντικατασταθεί, και έτσι με το τέλος παραγωγής, τελείωσε και το μοντέλο. Το Eos ήταν μάλλον φυσικό, αφού τελείωσε στο σύνολό της και η μόδα των CC, και το Scirocco επίσης αναμενόμενο, αφού η έμφαση από τις επιδόσεις έχει γυρίσει στα ηλεκτρικά. Το Beetle όμως;

Περίμενε κανείς πως το σήμα κατατεθέν μιας αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως είναι ο σκαραβαίος για την VW, θα άντεχε στο χρόνο. Στο κάτω κάτω, είναι μικρή η παραγωγή του και μπορεί να διατηρηθεί στην αγορά χωρίς αλλαγές για πολλά χρόνια. Όμως το Beetle, αντίθετα με την προηγούμενη φράση, ήθελε σημαντικές αλλαγές για να συνεχίσει να παράγεται, αφού θα έπρεπε όλη του η γραμμή παραγωγής να περάσει στη νέα πλατφόρμα MQB, κάτι που σημαίνει ουσιαστικά έναν ολοκαίνουργιο σκαραβαίο. Και επειδή ακριβώς η παραγωγή είναι μικρή, το Beetle μας άφησε χρόνους με δύο μόλις γενιές στη δεύτερη μετενσάρκωση του μοντέλου, μετά το 2003 που σταμάτησε να παράγεται το πρώτο, το γνωστό σκαθάρι.

Περίμενε κανείς πως με το τέλος της παραγωγής, οι πωλήσεις του μοντέλου θα «τσιμπούσαν», όπως εξάλλου έγινε και με τον πρώτο σκαραβαίο όταν ανακοινώθηκε το τέλος του, αλλά και με το γνήσιο Mini όταν συνέβη το ίδιο.

Αυτή τη φορά όμως ο κόσμος δεν έτρεξε να προλάβει. Η VW μάλιστα προχώρησε σε ειδικές τελικές εκδόσεις του μοντέλου για να κεντρίσει το ενδιαφέρον. Γιατί;

Δεν είναι το δεύτερο σκαθάρι άξιο του στάτους του κλασσικού όσο είναι το πρώτο; Σε 20 ή 30 χρόνια, ένας σημερινός σκαραβαίος δεν θα έχει την αξία του ως ένα ιδιαίτερο κομμάτι της ιστορίας της VW; Εσείς τι λέτε; Θα αγοράζατε ένα Beetle για να το κρατήσετε ως κλασσικό;

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Nέα James Bond έκδοση για DBS Superleggera

Ανανεωμένο Land Rover Discovery Sport

Πόσο συχνά πρέπει να πλένεις το αυτοκίνητο σου;

LPG: Τα συστήματα 5ης γενιάς είναι εδώ!

Η κίνηση στους δρόμους

Οι «μπελάδες» των ηλεκτρικών του αυτοκινήτου

Νέο concept της Mercedes

To «αφεντικό» του Ring αποκαλύπτεται

Δοκιμή: Νέο Citroen Berlingo

Νέο Audi Q5 55 TFSI e quattro

MEGA TEST: Κινέζικα ηλεκτρικά οχήματα

Νέος κινητήρας για το Renault Megane

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 31 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »