" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το νέο Insignia θα βασιστεί σε νέο πάτωμα και παρά τις αυξημένες βασικές του διαστάσει θα είναι έως και 200 κιλά ελαφρύτερο, προς όφελος της οικονομίας, των επιδόσεων, αλλά και των δυναμικών χαρακτηριστικών.

Από τη νέα γενιά του Opel Insignia δε θα λείπει και η station wagon έκδοση με την ονομασία Sports Tourer, η οποία θα διαθέτει κατάλληλα σχεδιασμένο πίσω μέρος για κορυφαία πρακτικότητα.

Το μέλλον της Opel

Διαβάστηκε από 16628 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/11/2016

Η Opel σπάει τα δεσμά με το σχετικά συντηρητικό παρελθόν της και ετοιμάζει επίθεση σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες. Με 7 νέα μοντέλα, που έρχονται τα επόμενα χρόνια, η γερμανική φίρμα δείχνει έτοιμη να διεκδικήσει ακόμη μεγαλύτερο μερίδιο από την πίτα της παγκόσμιας αγοράς.

 
Νέο Opel Insignia

Έρχεται το 2017 με 1.000άρη κινητήρ
α

Τι νέο θα φέρει
  • 2η γενιά Insignia
  • Μεγαλύτερο, αλλά ελαφρύτερο
  • Και με 1000άρη κινητήρα

Το Insignia είναι μοντέλο-σταθμός για την Opel, μιας το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς όρισε την στροφή της γερμανικής φίρμας στον κομψό σχεδιασμό και την υψηλή τεχνολογία. Η εμπορική επιτυχία του μεσαίου Opel δικαίωσε απόλυτα τους ανθρώπους της Opel, ωστόσο έφτασε πλέον στο τέλος της καριέρας του με την 2η γενιά Insignia να είναι προ των πυλών. To 2ης γενιάς Opel Insignia, όπως φαίνεται και από τις αποκλειστικές, ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες μας, διαθέτει αμάξωμα με πιο αεροδυναμικό σχήμα και έντονες γραμμές στα πλαϊνά του. Στο εμπρός μέρος, οι επιρροές από τη σχεδίαση του νέου Opel Astra είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς, με τη μεγάλη μάσκα της εταιρείας και τα νεύρα που διατρέχουν το καπό και καταλήγουν σε αυτή, να αποτελούν τα κυρίαρχα χαρακτηριστικά. Τα φώτα αντίθετα είναι μικρότερα από εκείνα του Astra και καταλαμβάνουν μικρό -αναλογικά με τον όγκο όλου του εμπρός μέρους- χώρο, ωστόσο προσδίδουν περισσότερο δυναμική στο νέο Insignia, το οποίο κατά πάσα πιθανότητα δεν θα έχει 5θυρη έκδοση.

Έως και 200 κιλά ελαφρύτερο

Το μεγαλύτερο ίσως μειονέκτημα του υπάρχοντος Insignia είναι το αυξημένο βάρος του σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Το νέο Insignia θα βασιστεί σε νέο πάτωμα και παρά τις αυξημένες βασικές του διαστάσεις (4.842 χλστ. το σημερινό) θα είναι έως και 200 κιλά ελαφρύτερο, προς όφελος της οικονομίας, των επιδόσεων, αλλά και των δυναμικών χαρακτηριστικών. Στα τελευταία θα συμβάλει θετικά και ο πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων, αλλά και η βελτιωμένη ακαμψία του πλαισίου.

Και με 1.000άρι κινητήρα!

To Opel Insignia θα εφοδιάζεται και στη νέα του γενιά με τους υπάρχοντες ecoTec κινητήρες της Opel των 1,4 και 1,6 λίτρων βενζίνης, με απόδοση 150 και 200 ίππων αντίστοιχα. Η βασική ωστόσο έκδοση βενζίνης, θα χρησιμοποιεί το νέο 3κύλινδρο ECOTEC κινητήρα της εταιρείας, με την απόδοσή του να ανεβαίνει στους 115 ίππους για την περίσταση (από 105 στο νέο Astra). Οι γνωστοί 1,6 λτ. πετρελαιοκινητήρες θα δώσουν και αυτοί το παρόν στη νέα γενιά του Insignia, με απόδοση 110 ή 136 ίππων, ενώ αργότερα  την γκάμα θα συμπληρώσει ο BiTurbo κινητήρας πετρελαίου της Opel, με απόδοση 160 ίππων.

Μοντέρνες τεχνολογίες και έκδοση SportsTourer

Από τη νέα γενιά του Opel Insignia δε θα λείπει και η station wagon έκδοση με την ονομασία Sports Tourer, η οποία θα διαθέτει κατάλληλα σχεδιασμένο πίσω μέρος για κορυφαία πρακτικότητα. Οι πολλές δυνατότητες διαμόρφωσης της καμπίνας και οι έξυπνες λύσεις θεωρούνται εκ των ουκ άνευ, με το νέο Insignia Sports Tourer να σκοράρει και στην κομψότητα, όπως φαίνεται και στις ηλεκτρονικά επεξεργασμένες κατασκοπευτικές μας φωτογραφίες. Eίναι δεδομένο ότι όλα τα σύγχρονα τεχνολογικά συστήματα της Opel, όπως τα είδαμε στο νέο Astra, θα περάσουν και στην επόμενη γενιά του Insignia, όπως το Opel Eye.  Επιπλέον  τα Intelligent LED matrix φώτα και η νέα υπηρεσία τηλεματικής και υπηρεσιών διαδικτύου OnStar, μαζί με αυξημένες δυνατότητες συνδεσιμότητας και τα super εργονομικά καθίσματα AGR με λειτουργία μασάζ, θα αποτελούν στοιχεία του εξοπλισμού  στο εσωτερικό του του νέου Insignia.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Πειραιωτης

    Η εικονα που βλεπουμε ειναι ομορφη και ας ελπισουμε να ειναι και το τελικο αποτελεσμα της παρουσιας του. Συνεχιζει την πολυ καλη πορεια του προκατοχου του που εκανε επιτυχια,με μοναδικο στοιχειο που βλεπω αδυνατο να ειναι αυτο του 1000αρι κινητηρα για ενα τοσο μεγαλο οχημα που δεν το βλεπω σωστη επιλογη γιατι ειναι αγνωστο πως θα συμπεριφερθει. Θα δουμε βεβαια.

     

Hyundai i10 vs Kia Picanto vs Toyota Aygo

Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V

Νέο DS 7 και σε Coupe;

Τι T-Cross, τι T-Roc: Που διαφέρουν;

Η κίνηση στους δρόμους

Citroen C5 Aircross VS Audi Q3 VS VW Tiguan

Nissan GT-R Vs Aprilia RSV4 στα Μέγαρα

Αποκλειστικό: Νέα Mercedes EQA

«Έχουμε κρίση, δεν πειράζει που ρυπαίνει το αμάξι μου»

«Μάνα» είναι μόνο μία!

Εξαφάνισε μόνος σου τις γρατζουνιές

95 ή 100 οκτάνια;

Φρεσκάρισμα για το Honda Civic

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

MERCEDES: Γνώρισε τη νέα CLA Coupe. Η ζωή σου, οι κανόνες σου.

περισσότερα »