Το Audi R8 V10 GT λέει «αντίο» στο V10 μοτέρ
10 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Audi R8 V10 GT λέει «αντίο» στο V10 μοτέρ

2.927 Επισκέψεις στο άρθρο (4/10/2022)

Η Audi παρουσίασε το τελευταίο R8 με κινητήρα εσωτερικής καύσης που ρίχνει την αυλαία στον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 5,2 λίτρων με μια σκληροπυρηνική έκδοση του γερμανικού supercar.

Το κύκνειο άσμα του V10 μοτέρ!

Το περιμέναμε και πλέον ήρθε. Η Audi αποκάλυψε επίσημα το νέο R8 V10 GT, το οποίο είναι και το τελευταίο R8 με κινητήρα εσωτερικής καύσης, καθώς ο αντικαταστάτης του μοντέλου, σύμφωνα με την έντονη φημολογία που έχει υπάρξει, θα είναι ηλεκτρικός. Έτσι μαζί με το R8 V10 GT πέφτει και η αυλαία του ατμοσφαιρικού κινητήρα των 5,2 λίτρων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με 620 άλογα και πίσω κίνηση

Το νέο R8 V10 GT συνδυάζει την ανώτερη ισχύ του μοντέλου quattro με το πιο ελαφρύ σώμα του πισωκίνητου μοντέλου. Ως εκ τούτου το R8 V10 GT διαθέτει 620 ίππους του τετρακίνητου μοντέλου (565 Nm ροπής), με τη διαφορά πως η κίνηση πηγαίνει αποκλειστικά στους πίσω τροχούς. Το μοτέρ «παντρεύεται» με ένα νέο επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το νέο Audi R8 V10 GT RWD επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα, ενώ φτάνει στα 200 χλμ./ώρα σε 10,1 δευτερόλεπτα, πριν φτάσει στα 320 χλμ./ώρα.  

Στα 1.570 κιλά το βάρος του

Θέλοντας να δώσουν έμφαση στην απόδοση, οι μηχανικοί από το Ingolstadt κατάφεραν να κόψουν 20 κιλά σε σύγκριση με το R8 V10 RWD. Το νέο μοντέλο ζυγίζει πλέον 1.570 κιλά χάρη σε ειδικές ζάντες 20 ιντσών με ελαστικά Michelin Sport Cup 2 και κεραμικά φρένα. Στην απώλεια βάρους συμβάλλουν περαιτέρω τα μπάκετ καθίσματα.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
test center