Toyota Celica ST165 GT-4: Για τον δρόμο αλλά και τα rally

53.549 Επισκέψεις στο άρθρο (7/3/2024)
H πρώτη τετρακίνητη Celica.
2 Φωτογραφίες »

H πρώτη τετρακίνητη Celica.

Η ιστορία της Toyota Celica GT-4 ξεκινά το 1986 με την κωδική ονομασία «ST165 GT-4». Βασισμένη στην τέταρτη γενιά της Celica liftback, η ST165 GT-4 είχε σύστημα μόνιμης τετρακίνησης και – για πρώτη φορά – τον ισχυρότερο κινητήρα 2.0L της Ιαπωνίας. Εύκολα αναγνωρίσιμη από τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα και τα εντυπωσιακά αυτοκόλλητα, η GT-4 αποτέλεσε την τέλεια βάση για τη διεκδίκηση ενός τίτλου WRC.


13 νίκες και 1 πρωτάθλημα WRC είναι το αγωνιστικό παλμαρέ της πρώτης γενιάς.
2 Φωτογραφίες »

13 νίκες και 1 πρωτάθλημα WRC είναι το αγωνιστικό παλμαρέ της πρώτης γενιάς.

  • Κινητήρας: 2.0-litre DOHC Turbo (3S-GTE)
  • Ισχύς: 185 PS
  • Ροπή: 249 Nm
  • Βάρος: 1.480 kg
Η ST165 Celica GT-4 δεν ήταν μόνο το πρώτο τετρακίνητο αγωνιστικό αυτοκίνητο ράλι της Toyota αλλά και το πρώτο Toyota ικανό να αγωνίζεται στο υψηλότερο επίπεδο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC). Μετά από μία σταθερή πρώτη χρονιά το 1988 και κερδίζοντας την πρώτη νίκη στο WRC το 1989, ο Carlos Sainz έμελλε να διασφαλίσει το Πρωτάθλημα Οδηγών στο WRC 1990 στο τιμόνι μιας ST165 GT-4.
  • Ντεμπούτο στο WRC: 1988 Κορσική
  • Πρώτη νίκη στο WRC: 1989 Ράλλυ Αυστραλίας
  • Νίκες στο WRC: 13
  • Πρωτάθλημα WRC: 1990 WRC Πρωτάθλημα Οδηγών

Σελίδα 1Toyota GR-4: Από την Celica GT-4 στο GR Yaris GR-FOUR των 280 PS
Σελίδα 2Toyota Celica ST165 GT-4: Για τον δρόμο αλλά και τα rally
Σελίδα 3Toyota Celica ST185 GT-4: Απογείωσε το μύθο και έφερε την Carlos Sainz έκδοση
Σελίδα 4Toyota Celica ST205: Η ισχυρότερη Celica GT-4
Σελίδα 5Toyota GR Yaris: Τετρακίνητο πυραυλάκι τσέπης με 280 άλογα
test center
OPEL