8 φωτογραφίες »

Με υβριδική τεχνολογία & ευχάριστη οδική συμπεριφορά

227.812 Επισκέψεις στο άρθρο (9/6/2020)

Το Toyota C-HR μας σύστησε τη νέα πλατφόρμα TNGA της Toyota πάνω στην οποία βασίζονται πλέον όλα της τα μοντέλα και χαρακτηρίζεται από την αυξημένη ακαμψία της και τα ευχάριστα οδηγικά χαρακτηριστικά που προσφέρει σε όσα τουλάχιστον έχουμε δει έως τώρα. Το C-HR έτσι είναι ένα από τα πιο ευχάριστα αυτοκίνητα της κατηγορίας του, κάτι που αναμένεται να ισχύει και για το νέο Toyota Cross το οποίο καινοτομεί αφού συνδυάζει το εμπρός μέρος της πλατφόρμας GA-B (του νέου Υaris) και το πίσω της GA-C (του C-HR) για να ενσωματώσει τον άξονα πολλαπλών συνδέσμων της πίσω ανάρτησης.

Η υβριδική τεχνολογία αποτελεί άλλο ένα κοινό χαρακτηριστικό και των δύο μοντέλων, με το νέο Yaris Cross να χρησιμοποιεί τον νέο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα των 1,5 λίτρων με ηλεκτροκινητήρα και συνολική απόδοση 116 ίππων. Απο την άλλη, το C-HR διαθέτει 2 υβριδικές εκδόσεις, μια με τον 1,8 λτ. κινητήρα και αποδίδει συνδυαστικά 122 ίππους και την κορυφαία έκδοση των 2,0 λίτρων που αποδίδει επίσης συνδυαστικά με το ηλεκτρικό μοτέρ, 182 ίππους, ενώ στη βάση της γκάμας του υπάρχει η συμβατική βενζινοκίνητη έκδοση με τον 1,2 λτ. turbo κινητήρα των 116 ίππων.

Τέλος, ένα πολύ σημαντικό στοιχείο που φέρνει το νέο Yaris Cross στην κατηγορία του είναι πως θα διατίθεται και σε 4κίνητες εκδόσεις, ενώ τέτοια έκδοση προσφέρει και το C-HR στα μικρομεσαία, σε συνδυασμό με τον κινητήρα βενζίνης των 1,2 λτ..

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

NEO TRAFIC
skoda