ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρες: Καίει 3,5 λτ./100 χλμ. το Yaris μέσα στην πόλη

 Σχολιάστε 
15.717 Επισκέψεις στο άρθρο (13/6/2025)
Κινητήρες: Καίει 3,5 λτ./100 χλμ. το Yaris μέσα στην πόλη
2 Φωτογραφίες »

Και τα δύο αυτοκίνητα είναι εξηλεκτρισμένα σε διαφορετικό ωστόσο «βαθμό», αφού το μεν Hyundai i20 έχει ήπια υβριδική υποβοήθηση 48V, ενώ το Toyota Yaris έχει μπαταρία με τάση 177,6 V και τη δυνατότητα να κινείται για περισσότερο ηλεκτρικά, με τον βενζινοκινητήρα δηλαδή στο off.


Το Toyota Yaris είναι το μικρό με την χαμηλότερη κατανάλωση μέσα στην πόλη στην κατηγορία του.
2 Φωτογραφίες »

Το Toyota Yaris είναι το μικρό με την χαμηλότερη κατανάλωση μέσα στην πόλη στην κατηγορία του.

Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας σε πραγματικές συνθήκες το Yaris καίει μόλις 3,5 λτ./100 χλμ. μέσα στην πόλη και 5,1 λτ./100 χλμ. στον αυτοκινητόδρομο, όπου οι ανακτήσεις ενέργειας είναι λιγότερες και αναλαμβάνει μεγαλύτερο ρόλο ο βενζινοκινητήρας του. Το ήπια υβριδικό Hyundai i20 με το αυτόματο κιβώτιο καίει 8 λτ./100 χλμ. μέσα στην πόλη, ενώ η κατανάλωση στο ταξίδι πέφτει στα 5,4 λίτρα χάρη στη λειτουργία Sailing (με Eco πρόγραμμα), στην οποία, όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν, ο κινητήρας σβήνει και αρχίζει η ελεύθερη κύλιση, για να επανέλθει άμεσα η λειτουργία όταν ο οδηγός πιέσει και πάλι το γκάζι ή ακουμπήσει το φρένο.
 

Στον δρόμο: Πιο ενδιαφέρον το Yaris, πιο ήσυχο στον αυτοκινητόδρομο το i20

Όσον αφορά το Toyota Yaris, λόγω του CVT κιβωτίου, των μικρών του διαστάσεων και του μικρού κύκλου στροφής είναι πολύ εύκολο να το οδηγείς στην πόλη σε καθημερινή βάση, όμως παράλληλα πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο. Είναι άνετο χάρη στην απορροφητική ανάρτησή του και αρκετά σβέλτο, όταν βρει την ευκαιρία, με τις ρεπρίζ να είναι άνω του μέσου όρου της κατηγορίας του, αφού χρειάζεται 5,9 δλ. για το 60-100 και 7,8 δλ. για το 80-120 χλμ./ώρα. Τέλος, το τιμόνι δίνει αρκετή πληροφορία και είναι ακριβές, πάντα λαμβάνοντας υπόψη πως πρόκειται για ένα κατ εξοχήν αυτοκίνητο πόλης.

Το Hyundai i20 διαθέτει επίσης έναν ξεχωριστό οδηγικό χαρακτήρα. Το τιμόνι του προσφέρεις ικανοποιητική πληροφόρηση και καταφέρνει να ανταποκρίνεται σβέλτα σε διαδρομές με στροφές, χάρη στη σχετικά σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, χωρίς όμως να θυσιάζει την άνεση. Εκεί, ωστόσο, όπου πραγματικά ξεχωρίζει είναι στον αυτοκινητόδρομο, όπου αποδεικνύεται σταθερό και ανεπηρέαστο από πλευρικούς ανέμους. Παράλληλα, η καμπίνα του προσφέρει καλύτερη ηχομόνωση σε υψηλές ταχύτητες σε σύγκριση με το Yaris, κάνοντάς το πιο ευχάριστο στις μεγάλες αποστάσεις. Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη τραβάει μια χαρά από χαμηλά, ενώ το προσπέρασμα χάρη στο kickdown του κιβωτίου (κατεβάζει 2 ή 3 σχέσεις από μόνο του όταν πατάς τέρμα το γκάζι) είναι αρκετά γρήγορο. Η επιτάχυνση 60-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 6,2 δλ., ενώ στο 80-120 χλμ./ώρα, χρειάζεται 8,5 δλ.

Σελίδα 1Toyota Yaris Hybrid 116 PS Vs Hyundai i20 100 PS: Δυνατή μάχη
Σελίδα 2Εσωτερικό & χώροι: Γεροδεμένα στο εσωτερικό, θα αντέξουν στον χρόνο
Σελίδα 3Κινητήρες: Καίει 3,5 λτ./100 χλμ. το Yaris μέσα στην πόλη
Σελίδα 4Η γνώμη μας & Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
ΜΟΤΟ