Δοκιμάζουμε το VW Polo με τον 1.400άρη TDI απόδοσης 105 ίππων, που είναι το ισχυρότερο diesel στην κατηγορία του. Διαβάστε πως τα καταφέρνει στην πράξη.

Test: VW Polo 1,4 TDI

32.765 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/10/2016

Το VW Polo «φόρεσε» την νέα έκδοση του 1,4 TDI και με 105 άλογα γίνεται το ισχυρότερο πετρελαιοκίνητο μικρό σε αυτά τα κυβικά, χωρίς ιδιαίτερη επιβάρυνση σε καύσιμο.

 
What is New
- 1,4 TDI με 105 άλογα
- Ο ισχυρότερος στην κατηγορία του
- Με κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ.
- Από 15.980 ευρώ (3d)
 
Σε σχέση με το 1,4 TDI 90 PS:
- Έχει 0,8 δλ. καλύτερο 0-100
- Είναι 1,9 δλ. γρηγορότερο στα 80-120 με 5η
- Καίει 0,3 λτ./100 χλμ. περισσότερο
- Κοστίζει 790 ευρώ επιπλέον με καλύτερο εξοπλισμό

+ Λειτουργία κινητήρα – επιδόσεις, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, άνεση, απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας (με τροχούς 15 ιντσών)
- Aπουσία 6ης σχέσης, συγκρατημένη σχεδίαση, τσιμπημένη τιμή
 
Ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα απέκτησε το VW Polo, το οποίο πλέον είναι διαθέσιμο με την κορυφαία σε απόδοση έκδοση του 1,4 TDI πετρελαιοκινητήρα. Με 105 άλογα το Polo γίνεται το πιο ισχυρό μικρό στα 1.400 κυβικά και μάλιστα χωρίς να πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, αφού οι εκπομπές CO2 είναι ακριβώς 90 γρ./χλμ. Αυτό ισχύει όμως μόνο για τις εκδόσεις με τροχούς 15 ιντσών, μιας και σε όσες «φορούν» τροχούς 16 ή 17 ιντσών οι εκπομπές CO2 είναι 95 γρ./χλμ. Το πετρελαιοκίνητο VW Polo ήταν μέχρι σήμερα διαθέσιμο σε εκδόσεις 75 και 90 ίππων, οι οποίες φυσικά συνεχίζουν να διατίθενται. Oπτικά η νέα έκδοση των 105 ίππων δεν διαφοροποιείται πουθενά σε σχέση με τις υπόλοιπες.
 
Από 15.980 ευρώ 
Ο νέος κινητήρας 1,4 TDI 105 PS BlueMotion Technology προσφέρεται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων σε 3θυρο και 5θυρο αμάξωμα και διατίθεται στις εκδόσεις Advance (15.980 ευρώ η 3θ και 16.540 η 5θ) και Εxclusive (16.530 ευρώ η 3θ και 17.090 η 5θ) με πλούσιο βασικό εξοπλισμό. Η διαφορά σε σχέση με την έκδοση των 90 ίππων είναι 790 ευρώ, ωστόσο η τελευταία διαθέτει και χαμηλότερο επίπεδο εξοπλισμού (Active). 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Thod απαντά στον @thod

    Τα 17χιλιούμπια αγαπητέ είναι τιμοκαταλόγου και όχι με το κλειδί στο χέρι άρα καλά 17600 τώρα αν σ αυτή την κατηγορία το βλέπεις φθηνό μεγιά σου με χαρά σου!!! Τώρα ως αναφορά την αξιοπιστία vw τότε επέτρεψε μου με το σεβασμό σ έναν που δεν γνωρίζω, φρονώ ότι έχεις έλθει από άλλο πλανήτη...!!!😂😂😂😂😂😂

      57
  • anti-vw

    Τι έγινε κόψατε όλα τα σχόλια των αναγνωστών και το ξαναβάλατε πρώτο στην λεζάντα,σαν δεν ντρεπόσαστε λέω εγώ,γιατί αφαιρέσατε όλα τα σχόλια για την συγκεκριμέμη λαδιέρα;

      17
  • Δροσος

    Λυπαμαι γι αυτο που θα πω. Αυτη η ειδηση ειναι πληρωμενη. Ετσι οπως το ακουτε. Βεβαια το πιο τραγικο ειναι οτι υπαρχουν βοδια κυριολεκτικα που αγοραζουν vw group. Τους αρεσει η κοροϊδια. Οταν βγηκε στην επιφανεια το προβλημα με το 1.4 tdi της vw που εσβηνε, ασκηθηκε καθοδηγηση για συγκεκριμενο τιτλο "δεν σβηνει".

      16
  • Κώστας

    Να χαρώ εγώ αξιοπιστία....ήδη ο πρώτος(!!) που το πήρε ξημεροβραδιάζεται στην αντιπροσωπεία για να μάθει γιατί το dpf κάνει αναγέννηση κάθε 200χλμ. Και φυσικά η αντιπροσωπεία λέει ότι ειναι φυσιολογικό (!!). Η σχετική συζήτηση βρίσκεται στο ανάλογο φόρουμ της μάρκας.

      15
  • tony

    Στην έκδοση που παρουσιάζει το άρθρο περιλαμβάνεται και το λογισμικό παραποίησης ρύπων ή πρέπει να πληρώσεις extra ?

      12
  • Χρίστος

    Κόψατε όλα τα σχόλια των αναγνωστών και το ξαναβάλατε πρώτο στην λεζάντα,!!!! Πριν 10 - 15 μέρες την ίδια παρουσίαση δεν είχατε; Προφανώς και εκτελείτε διαφημιστικές επιταγές της εδώ αντιπροσωπείας για να αποσβεστεί και η χασούρα με τους κινητήρες που σβήνουν.. Κρίμα. Εντωμεταξύ σταμάτησαν όλως τυχαίως και τα άρθρα για το ντίζελ που πεθαίνει.. Ξανά κρίμα. Δεν λέω, πρέπει να επιζήσετε και εσείς αλλά να μη μιλάμε πλέον και για αντικειμενικότητα έτσι; Και σιγά που θα σκάσω 18 χιλιάρικα για τον κουβά της Μέρκελ.

      11
  • Λαζαρος

    Το polo diesel είχε θέμα και έσβηνε με χαμηλές στροφές και τώρα θέλετε να μας πείσετε ότι άλλαξε κινητήρα και δε το κάνει. Αν WV ήταν εντάξει θα έκανε ανάκληση των προηγούμενων μοντελων αλλά αυτό για μένα λέει πολλά όπως ότι ξαναπαίζεται το άρθρο ώστε να μην υπάρχουν τα αρνητικά σχόλια για το polo

      11
  • Παναγιωτης

    Παιδια το πολο το εχετε σκυλοδιαφημησει πανω απο 50 φορες ,και περα απο αυτο οτι το ντιζελ το εχετε ψοφησει ,τελικα τι εγινε αναστηθηκε? οχι που θα πεθαινε ,ειδατε ?οι εταιρειες εξακολουθουν να βγαζουν νεους κινητηρες και για πολυ ακομη καιρο χαχαχαχα πεσατε παρα παρα πολυ εξω

      10
  • Εδώ εγώ

    Τι έγινε Autotriti ;εδώ δεν βαλατε την ερώτηση που είχατε βάλει στο HRV; ... Με πόσοοοοοο; Για την λαδιερα;

      7
  • Thod

    Έβαλαν μία απάντηση μου μόνο σε μία συζήτηση με έναν δικό τους... άλλαντάλλων....

      5
  • Nikolas

    Σχετικά με τη πολύ-αναφερόμενη ποιότητα κατασκευής & κύλησης του τιτλοφορείτε ανυπόγραφο άρθρο σας, θα ήθελα να αναφερω οτι στην εθνική με 130 χλμ ανα ώρα και με ανέμους 4 μποφόρ ακους τον ήχο του ανέμου στη καμπίνα με κλειστά τα παράθυρα. Αυτά στο εταιρικό μου Polo TDi 2011. Είναι σαν την ποίοτητα που διαφήμιζει η LIDL, που μόνο τη διαφημίζει

      4
  • GK 67

    To αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό. Απο τις 2300 και μετά το μοτέρ ενθουσιάζει ακόμα και σε σύγκριση με την F30 320i . Τα περί ποιότητας αφορούν στους κομπλεξικούς που γουστάρουν τενεκέδες με ρόδες.

      2
  • loukia

    Το group vw έχει καλύτερους πετρελαιοκινητήρες από ότι είναι οι βενζινοκινητήρες του.- Σε καμία περίπτωσε σε αξιοπιστία δεν είναι όπως της toyota, mercedes, bmw, κ.τ.λ. ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΝΕΤΑ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙΣ ΤΟ 1 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.-