Ελαφρώς πιο νωθρός χαμηλά ο 1,4 TDI με τα 105 άλογα σε σχέση με αυτόν των 90 ίππων, αλλά οι επιδόσεις είναι σαφώς καλύτερες.
Κινητήρας-Επιδόσεις: Πιο σβέλτο, χωρίς ιδιαίτερη θυσία σε κατανάλωση
38.008 Επισκέψεις στο άρθρο (28/10/2016)
Ο νέος 3κύλινδρος turbodiesel των 1,4 λτ. αποδίδει λοιπόν 105 ίππους χάρη στις επεμβάσεις στην πίεση του turbo και την χαρτογράφηση του κινητήρα. Παράλληλα η ροπή από τα 230 Nm (1.500 – 2.000 σ.α.λ.) της έκδοσης με τα 90 άλογα έχει ανεβεί στα 250 Nm (1.750 – 2.500 σ.α.λ.). Στην πράξη ο κινητήρα διατηρεί την πολιτισμένη και χωρίς ιδιαίτερους κραδασμούς λειτουργία του, δεν παρουσιάζει κάποια δυσλειτουργία, ούτε σβήνει στις χαμηλές στροφές, όπως στην αναβαθμισμένη έκδοση των 90 ίππων που έχει εφαρμοστεί τεχνική οδηγία του εργοστασίου. Αντίθετα είναι αρκούντως ελαστικός και «τραβάει» δυνατά, αν και χαμηλά δείχνει ελάχιστα πιο νωθρός σε σχέση με την έκδοση των 90 ίππων. Σε τελική ανάλυση όμως προσφέρει καλύτερες επιδόσεις (0-100 σε 10,7 δλ αντί 11,5 και 80-120 με 5η σε 12,1 αντί 14,2 δλ.). Ένα 6άρι πιο πυκνά κλιμακωμένο κιβώτιο θα τον κολάκευε περισσότερο από το 5άρι με τον καθόλα θετικό επιλογέα. Στον τομέα της οικονομίας, ο 1,4 TDI με τα 105 άλογα δεν έχει παράλογες απαιτήσεις σε καύσιμο και με μέση κατανάλωση δοκιμής στα 5,4 λτ./100 χλμ. καίει 0,3-0,4 λτ./100 χλμ παραπάνω σε σχέση με το Polo των 90 ίππων. Να σημειωθεί πως το μοντέλο της δοκιμής είχε τροχούς 16 ιντσών με ελαστικά 215/45. Στο ταξίδι και με 5,0 λτ./100 χλμ. το Polo των 105 ίππων καταφέρνει 133 χλμ./ώρα έναντι 134 χλμ./ώρα της έκδοσης με τα 90 άλογα, που μετρήθηκε με ελαστικά 185/60 R 15.
Τα 17χιλιούμπια αγαπητέ είναι τιμοκαταλόγου και όχι με το κλειδί στο χέρι άρα καλά 17600 τώρα αν σ αυτή την κατηγορία το βλέπεις φθηνό μεγιά σου με χαρά σου!!! Τώρα ως αναφορά την αξιοπιστία vw τότε επέτρεψε μου με το σεβασμό σ έναν που δεν γνωρίζω, φρονώ ότι έχεις έλθει από άλλο πλανήτη...!!!😂😂😂😂😂😂
Τι έγινε κόψατε όλα τα σχόλια των αναγνωστών και το ξαναβάλατε πρώτο στην λεζάντα,σαν δεν ντρεπόσαστε λέω εγώ,γιατί αφαιρέσατε όλα τα σχόλια για την συγκεκριμέμη λαδιέρα;
Λυπαμαι γι αυτο που θα πω. Αυτη η ειδηση ειναι πληρωμενη. Ετσι οπως το ακουτε. Βεβαια το πιο τραγικο ειναι οτι υπαρχουν βοδια κυριολεκτικα που αγοραζουν vw group. Τους αρεσει η κοροϊδια. Οταν βγηκε στην επιφανεια το προβλημα με το 1.4 tdi της vw που εσβηνε, ασκηθηκε καθοδηγηση για συγκεκριμενο τιτλο "δεν σβηνει".
Να χαρώ εγώ αξιοπιστία....ήδη ο πρώτος(!!) που το πήρε ξημεροβραδιάζεται στην αντιπροσωπεία για να μάθει γιατί το dpf κάνει αναγέννηση κάθε 200χλμ. Και φυσικά η αντιπροσωπεία λέει ότι ειναι φυσιολογικό (!!). Η σχετική συζήτηση βρίσκεται στο ανάλογο φόρουμ της μάρκας.
Κόψατε όλα τα σχόλια των αναγνωστών και το ξαναβάλατε πρώτο στην λεζάντα,!!!! Πριν 10 - 15 μέρες την ίδια παρουσίαση δεν είχατε; Προφανώς και εκτελείτε διαφημιστικές επιταγές της εδώ αντιπροσωπείας για να αποσβεστεί και η χασούρα με τους κινητήρες που σβήνουν.. Κρίμα. Εντωμεταξύ σταμάτησαν όλως τυχαίως και τα άρθρα για το ντίζελ που πεθαίνει.. Ξανά κρίμα. Δεν λέω, πρέπει να επιζήσετε και εσείς αλλά να μη μιλάμε πλέον και για αντικειμενικότητα έτσι; Και σιγά που θα σκάσω 18 χιλιάρικα για τον κουβά της Μέρκελ.
Το polo diesel είχε θέμα και έσβηνε με χαμηλές στροφές και τώρα θέλετε να μας πείσετε ότι άλλαξε κινητήρα και δε το κάνει. Αν WV ήταν εντάξει θα έκανε ανάκληση των προηγούμενων μοντελων αλλά αυτό για μένα λέει πολλά όπως ότι ξαναπαίζεται το άρθρο ώστε να μην υπάρχουν τα αρνητικά σχόλια για το polo
Παιδια το πολο το εχετε σκυλοδιαφημησει πανω απο 50 φορες ,και περα απο αυτο οτι το ντιζελ το εχετε ψοφησει ,τελικα τι εγινε αναστηθηκε? οχι που θα πεθαινε ,ειδατε ?οι εταιρειες εξακολουθουν να βγαζουν νεους κινητηρες και για πολυ ακομη καιρο χαχαχαχα πεσατε παρα παρα πολυ εξω
Σχετικά με τη πολύ-αναφερόμενη ποιότητα κατασκευής & κύλησης του τιτλοφορείτε ανυπόγραφο άρθρο σας, θα ήθελα να αναφερω οτι στην εθνική με 130 χλμ ανα ώρα και με ανέμους 4 μποφόρ ακους τον ήχο του ανέμου στη καμπίνα με κλειστά τα παράθυρα.
Αυτά στο εταιρικό μου Polo TDi 2011.
Είναι σαν την ποίοτητα που διαφήμιζει η LIDL, που μόνο τη διαφημίζει
To αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό. Απο τις 2300 και μετά το μοτέρ ενθουσιάζει ακόμα και σε σύγκριση με την F30 320i . Τα περί ποιότητας αφορούν στους κομπλεξικούς που γουστάρουν τενεκέδες με ρόδες.
Το group vw έχει καλύτερους πετρελαιοκινητήρες από ότι είναι οι βενζινοκινητήρες του.-
Σε καμία περίπτωσε σε αξιοπιστία δεν είναι όπως της toyota, mercedes, bmw, κ.τ.λ. ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΝΕΤΑ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙΣ ΤΟ 1 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.-
Τα 17χιλιούμπια αγαπητέ είναι τιμοκαταλόγου και όχι με το κλειδί στο χέρι άρα καλά 17600 τώρα αν σ αυτή την κατηγορία το βλέπεις φθηνό μεγιά σου με χαρά σου!!! Τώρα ως αναφορά την αξιοπιστία vw τότε επέτρεψε μου με το σεβασμό σ έναν που δεν γνωρίζω, φρονώ ότι έχεις έλθει από άλλο πλανήτη...!!!😂😂😂😂😂😂
Τι έγινε κόψατε όλα τα σχόλια των αναγνωστών και το ξαναβάλατε πρώτο στην λεζάντα,σαν δεν ντρεπόσαστε λέω εγώ,γιατί αφαιρέσατε όλα τα σχόλια για την συγκεκριμέμη λαδιέρα;
Λυπαμαι γι αυτο που θα πω. Αυτη η ειδηση ειναι πληρωμενη. Ετσι οπως το ακουτε. Βεβαια το πιο τραγικο ειναι οτι υπαρχουν βοδια κυριολεκτικα που αγοραζουν vw group. Τους αρεσει η κοροϊδια. Οταν βγηκε στην επιφανεια το προβλημα με το 1.4 tdi της vw που εσβηνε, ασκηθηκε καθοδηγηση για συγκεκριμενο τιτλο "δεν σβηνει".
Να χαρώ εγώ αξιοπιστία....ήδη ο πρώτος(!!) που το πήρε ξημεροβραδιάζεται στην αντιπροσωπεία για να μάθει γιατί το dpf κάνει αναγέννηση κάθε 200χλμ. Και φυσικά η αντιπροσωπεία λέει ότι ειναι φυσιολογικό (!!). Η σχετική συζήτηση βρίσκεται στο ανάλογο φόρουμ της μάρκας.
Στην έκδοση που παρουσιάζει το άρθρο περιλαμβάνεται και το λογισμικό παραποίησης ρύπων ή πρέπει να πληρώσεις extra ?
Κόψατε όλα τα σχόλια των αναγνωστών και το ξαναβάλατε πρώτο στην λεζάντα,!!!! Πριν 10 - 15 μέρες την ίδια παρουσίαση δεν είχατε; Προφανώς και εκτελείτε διαφημιστικές επιταγές της εδώ αντιπροσωπείας για να αποσβεστεί και η χασούρα με τους κινητήρες που σβήνουν.. Κρίμα. Εντωμεταξύ σταμάτησαν όλως τυχαίως και τα άρθρα για το ντίζελ που πεθαίνει.. Ξανά κρίμα. Δεν λέω, πρέπει να επιζήσετε και εσείς αλλά να μη μιλάμε πλέον και για αντικειμενικότητα έτσι; Και σιγά που θα σκάσω 18 χιλιάρικα για τον κουβά της Μέρκελ.
Το polo diesel είχε θέμα και έσβηνε με χαμηλές στροφές και τώρα θέλετε να μας πείσετε ότι άλλαξε κινητήρα και δε το κάνει. Αν WV ήταν εντάξει θα έκανε ανάκληση των προηγούμενων μοντελων αλλά αυτό για μένα λέει πολλά όπως ότι ξαναπαίζεται το άρθρο ώστε να μην υπάρχουν τα αρνητικά σχόλια για το polo
Παιδια το πολο το εχετε σκυλοδιαφημησει πανω απο 50 φορες ,και περα απο αυτο οτι το ντιζελ το εχετε ψοφησει ,τελικα τι εγινε αναστηθηκε? οχι που θα πεθαινε ,ειδατε ?οι εταιρειες εξακολουθουν να βγαζουν νεους κινητηρες και για πολυ ακομη καιρο χαχαχαχα πεσατε παρα παρα πολυ εξω
Τι έγινε Autotriti ;εδώ δεν βαλατε την ερώτηση που είχατε βάλει στο HRV; ... Με πόσοοοοοο; Για την λαδιερα;
Έβαλαν μία απάντηση μου μόνο σε μία συζήτηση με έναν δικό τους... άλλαντάλλων....
Σχετικά με τη πολύ-αναφερόμενη ποιότητα κατασκευής & κύλησης του τιτλοφορείτε ανυπόγραφο άρθρο σας, θα ήθελα να αναφερω οτι στην εθνική με 130 χλμ ανα ώρα και με ανέμους 4 μποφόρ ακους τον ήχο του ανέμου στη καμπίνα με κλειστά τα παράθυρα. Αυτά στο εταιρικό μου Polo TDi 2011. Είναι σαν την ποίοτητα που διαφήμιζει η LIDL, που μόνο τη διαφημίζει
To αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό. Απο τις 2300 και μετά το μοτέρ ενθουσιάζει ακόμα και σε σύγκριση με την F30 320i . Τα περί ποιότητας αφορούν στους κομπλεξικούς που γουστάρουν τενεκέδες με ρόδες.
Το group vw έχει καλύτερους πετρελαιοκινητήρες από ότι είναι οι βενζινοκινητήρες του.- Σε καμία περίπτωσε σε αξιοπιστία δεν είναι όπως της toyota, mercedes, bmw, κ.τ.λ. ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΝΕΤΑ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙΣ ΤΟ 1 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.-