Το Peugeot 3008 είναι το πρώτο σε πωλήσεις diesel μοντέλο στην Ελλάδα το 2022 με πάνω από 1.700 αυτοκίνητα. Είναι ένα από τα μοντέλα που θα σε κράταγαν «κολλημένο» στο diesel;

Το Peugeot 3008 είναι το πρώτο σε πωλήσεις diesel μοντέλο στην Ελλάδα το 2022 με πάνω από 1.700 αυτοκίνητα. Είναι ένα από τα μοντέλα που θα σε κράταγαν «κολλημένο» στο diesel;

Υπάρχει ακόμα αυτοκίνητο που αξίζει να το πάρεις diesel;

3.714 Επισκέψεις στο άρθρο (22/11/2022)

Αλήθεια, τι περιμένεις να δεις για να ξεκολλήσεις από το πετρέλαιο; Όταν το diesel ήταν ότι καλύτερο για οικονομία, κάποια μοντέλα δεν υπήρχε άλλο μοτέρ που θα τα αγόραζες. Κάποιες κατηγορίες ήταν σχεδόν αποκλειστικά diesel. Σήμερα που το diesel φεύγει από τις γκάμες των κατασκευαστών, εσύ βλέπεις ακόμη κάποιο μοντέλο που το θες ντε και καλά πετρέλαιο;

Diesel ήταν και πέρασε ή μήπως όχι;

Σκέψου πως έγινε ο κύκλος του diesel. Πρώτα τα μεγάλα, βαριά μοντέλα. Το 2011 τα SUV έψαχναν να βρουν δύναμη στα ατμοσφαιρικά 2λιτρα, με την ισχνή ροπή τους και, παρά τα 150 ονομαστικά τους άλογα, ήταν γενικά απρόθυμα. Ναι, έπιαναν ταχύτητες, αλλά το προσπέρασμα ήταν μια αγωνία και στους επαρχιακούς με το ανέβαζε-κατέβαζε ταχύτητες έμενες να ψάχνεις με το λεβιέ και με το γκάζι να βρεις τη δύναμη που χρειαζόσουν.

Το diesel τα λύτρωσε αυτά τα μοντέλα, αφού έριξε την... ροπάρα του και τα έκανε πρόθυμα, σβέλτα και ευχάριστα. Παρά το ότι συχνά ήθελες 6 ταχύτητες στο κιβώτιο για να έχεις το μοτέρ διαθέσιμο στο μικρό φάσμα στροφών του, παρά το ότι δεν ανέβαζε γρήγορα στροφές και ήταν γενικά κενό ενδιαφέροντος, και παρότι έκανε σαν τρακτέρ και «λαχάνιαζε» μετά τις 4.000 σ.α.λ.. Ακόμη καλύτερα; Και «πήγαινε», και δεν έκαιγε!

Θα ήσουν τρελός να μην αγοράσεις SUV με turbodiesel την προηγούμενη 10ετία. Και αυτό έμεινε στο μυαλό πολλών, ότι δηλαδή κάποιες κατηγορίες είναι μόνο για πετρέλαιο. Αυτό που δεν έμεινε όμως είναι το ίδιο το diesel. Εκτός του ότι τα περισσότερα μοντέλα δεν έχουν πλέον έκδοση πετρελαίου, το ίδιο το καύσιμο είναι πλέον ακριβό. Μάλιστα πρόσφατα ήταν πιο ακριβό κι από τη βενζίνη και δεν αποκλείεται να ξαναγίνει.
 

Έχεις φίλους «κολλημένους» με το diesel που δεν ξέρουν ότι με υβριδικό θα «καίνε» ακόμα λιγότερο;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Από το diesel στα υβριδικά, που «καίνε» λιγότερο από diesel

Το σημαντικότερο όμως είναι το γεγονός πως χωρίς το diesel, αυτά τα μοντέλα που το ήθελαν οπωσδήποτε, δεν επέστρεψαν στο παρελθόν του ατμοσφαιρικού 2λιτρου. Ίσα ίσα, σήμερα αυτά τα μοντέλα με υβριδικά σύνολα έχουν να κερδίσουν τόσο από την εξέλιξη των κινητήρων βενζίνης με turbo και λίγα κυβικά, όσο και κυρίως από τα ηλεκτρικά μοτέρ που τα συμπληρώνουν. Οι ηλεκτροκινητήρες ρίχνουν από πάνω την ροπή τους, όλη το ίδιο από μηδέν στροφές, κάνοντας αυτά τα σύνολα πολύ πιο πρόθυμα και γρήγορα από τα diesel. Και, τώρα, με πολύ χαμηλότερη κατανάλωση, αφού το είδαμε και στην πράξη πως τα hybrid οικογενειακά SUV κάψανε λιγότερο από diesel. Αν ήσουν τρελός να μην πάρεις diesel πριν, θα είσαι τρελός να μην τα πάρεις υβριδικά τώρα.

Εσύ λοιπόν ακόμη επιμένεις στο πετρέλαιο; Ποιο μοντέλο είναι αυτό που στα μάτια σου πρέπει να έχει ακόμη και τώρα πετρελαιοκινητήρα και γιατί νομίζεις πως με τα diesel στο τέλος τους και την τιμή του καύσιμου στα ύψη, αξίζει ακόμη;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Σχολιάστε
Mercedes
Τα πάντα για επαγγελματικό όχημα