ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Με τιμόνι σαν να οδηγείς καρτ και πολύ καλό κράτημα

 Σχολιάστε 
48.372 Επισκέψεις στο άρθρο (9/7/2025)
Αρκεί η ελάχιστη περιστροφή της στεφάνης για να αλλάξει πορεία το RZ, το οποίο χάρη στο στιβαρό πλαίσιο και το fine tuning στην ανάρτηση, αντιδρά γρήγορα, με το αυτόματο σύστημα αναγνώρισης στροφής να
3 Φωτογραφίες »

Αρκεί η ελάχιστη περιστροφή της στεφάνης για να αλλάξει πορεία το RZ, το οποίο χάρη στο στιβαρό πλαίσιο και το fine tuning στην ανάρτηση, αντιδρά γρήγορα, με το αυτόματο σύστημα αναγνώρισης στροφής να προσαρμόζει υποδειγματικά το σύστημα διεύθυνσης στον δρόμο.

Από τα πρώτα κιόλας μέτρα έγινε φανερό πως το νέο τιμόνι θα αποτελέσει την ατραξιόν της παρουσίασης. Είχα χρόνια να δω τόσο έντονες συζητήσεις μεταξύ των δημοσιογράφων σε παρουσίαση νέου μοντέλου.


Το Lexus RZ θα σε κολλήσει στο κάθισμα (4,4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα θέλει το ισχυρότερο RZ 550e), αλλά θα το κάνει με προοδευτικό τρόπο.
3 Φωτογραφίες »

Το Lexus RZ θα σε κολλήσει στο κάθισμα (4,4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα θέλει το ισχυρότερο RZ 550e), αλλά θα το κάνει με προοδευτικό τρόπο.


Στην αρχή μας πήρε λίγο χρόνο μέχρι να το συνηθίσουμε, ωστόσο όταν μας έφυγε η αρχική συστολή, πραγματικά το απολαύσαμε. Το μεταβαλλόμενο σύστημα μετατρέπει την αναλογία του 1:1 που συναντάμε σε υψηλές ταχύτητες, σε 1:15 στις χαμηλές (προσεγγίζοντας την αίσθηση ενός συμβατικού). Με άλλα λόγια αρκεί ελάχιστη περιστροφή της στεφάνης για να αλλάξει πορεία το RZ, το οποίο χάρη στο στιβαρό πλαίσιο και το fine tuning στην ανάρτηση, αντιδρά γρήγορα, με το αυτόματο σύστημα αναγνώρισης στροφής να προσαρμόζει υποδειγματικά το σύστημα διεύθυνσης στον δρόμο. Η πληροφόρηση στον οδηγό είναι τεχνητή, αλλά σωστή επιτρέποντας του να ακολουθήσει αποφασιστικά τη στροφή. Ήταν εμφανής η απουσία κάθε κραδασμού στον οδηγό κάτι λογικό, αφού δεν υπάρχει μηχανική σύνδεση. Γενικότερα θυμίζει έντονα οδήγηση καρτ, αλλά χωρίς να έχει κραδασμούς το τιμόνι, ενώ επιπλέον η 4κίνηση ελέγχει αυτόματα την κατανομή της ισχύος στους εμπρός και πίσω eAxles, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και τις εντολές του οδηγού μεταξύ 60:40 και 0:100, δίνοντας τη δυνατότητα στο RZ να κινείται με υψηλή μέση ταχύτητα στο ορεινό δίκτυο της επαρχίας του Φάρο. To κιβώτιο με τις 8 εικονικές σχέσεις σου δίνει περισσότερο συμμετοχή στην όλη διαδικασία, αν και όπως και να το κάνουμε διαφέρει από ένα αντίστοιχο με κανονικές σχέσεις.

Οδηγήσαμε φυσικά και την έκδοση με το «κανονικό» τιμόνι και συμβατικό σύστημα διεύθυνσης. Η ακρίβεια των εντολών ήταν εξίσου καλή, ωστόσο εδώ το τιμόνι έφερνε τις αναμενόμενες μικρές δονήσεις, αν και συνολικά -ίσως και λόγω συνήθειας- μας άφησε την εντύπωση ότι ταιριάζει περισσότερο στο χαρακτήρα του RZ . Τέλος μας ικανοποιείσαι απόλυτα και η άνεση από την ανάρτηση (γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά, διπλά ψαλίδια πίσω) που φίλτραρε πολύ αποτελεσματικά τα ανάγλυφα σημεία του οδοστρώματος και σε συνδυασμό με την καλή ηχομόνωση και το γεμάτο αυτοπεποίθηση πάτημα κατατάσσουν το RZ στα TOP μοντέλα όσον αφορά στην ποιότητα κύλισης.  
 

Σελίδα 1Αποστολή στην Πορτογαλία: Νέο Lexus RZ με τιμόνι... playstation
Σελίδα 2Σχεδίαση: Αεροδυναμικό design που τα «σπάει»
Σελίδα 3Εσωτερικό: Πολυτελής καμπίνα με ηχομόνωση σαν μπουθ
Σελίδα 4Κινητήρας: Καλύτερη απόδοση του ηλεκτρικού συστήματος
Σελίδα 5Στο δρόμο: Με τιμόνι σαν να οδηγείς καρτ και πολύ καλό κράτημα
Σελίδα 6Τεχνικά χαρακτηριστικά
ford
ford
Autotriti.gr