Το εσωτερικό του νέου RZ, όπου ξεχειλίζει από ποιότητα. Η ποιότητα των υλικών, με το αντίστοιχο φινίρισμα και την συναρμογή μπετόν-αρμέ συνδυάζονται με την προηγμένη τεχνολογία και τις καθαρές γραμμές.
Εντυπωσιακό και άκρως πολυτελές όμως είναι και το εσωτερικό του νέου RZ, το οποίο... ξεχειλίζει από ποιότητα. Η ποιότητα των υλικών, με το αντίστοιχο φινίρισμα και την συναρμογή μπετόν-αρμέ συνδυάζονται με την προηγμένη τεχνολογία και τις καθαρές γραμμές. Φυσικά οι εκδόσεις με το τιμόνι α λα F1 κλέβουν την παράσταση, ωστόσο σε κάθε περίπτωση δε γίνεται να βρεις κάτι να του προσάψεις, όσο και να το προσπαθήσεις. Με επίκεντρο την κεντρική οθόνη αφής των 14 ιντσών (από την αυτήν γίνεται ο χειρισμός του κορυφαίας συνδεσιμότητας συστήματος infotainment και όχι μόνο), τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το head up display που προβάλει στο παρμπρίζ μέχρι και τα χειριστήρια αφής από το τιμόνι, όλα είναι σχεδιασμένα ώστε να απαιτούνται ελάχιστες κινήσεις και να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού. Η «feel good» αύρα είναι έντονη και εκφράζεται με διάφορα στοιχεία όπως η φωτοχρωμική πανοραμική γυάλινη οροφή και ο ατμοσφαιρικός φωτισμός, ενώ οι χώροι είναι αρχοντικοί ακόμα και για ψηλούς επιβάτες, με το πορτ μπαγκάζ να είναι στα 522 λίτρα.
Το τιμόνι έχει ιδιαίτερη σχεδίαση, παραπλήσια με αυτά της F1, αλλά και ίδιο χειρισμό, αφού από τέρμα αριστερά μέχρι τέρμα δεξιά κάνει μόλις 1 περιστροφή και δεν συνδέεται μηχανικά με το σύστημα διεύθυνσης, αλλά μόνο μέσω ηλεκτρικών καλωδίων και ηλεκτρονικών σημάτων
Σημαντικό είναι επίσης να αναφέρουμε ότι οι σχεδιαστές της Lexus έκαναν παρεμβάσεις για να βελτιώσουν την ήδη εξαιρετικά ήσυχη καμπίνα του ηλεκτρικού SUV. Έτσι έγινε προσθήκη ειδικών ηχοαπορροφητικών υλικών σε στοχευμένα σημεία του αμαξώματος, όπως οι πόρτες και το πάτωμα, στεγανοποίηση με ειδικό αφρό και πολλές ακόμα διαφοροποιήσεις, με αποτέλεσμα το RZ να είναι απόλυτα ήσυχο στο δρόμο.