Μπαίνοντας στο εσωτερικό, η εικόνα είναι γνώριμη και με το ψηφιακό cockpit σε πρώτο πλάνο, ωστόσο εύκολα παρατηρεί κανείς τις αλλαγές στην κεντρική κονσόλα. Η προσοχή στρέφεται επίσης στην οθόνη αφής του infotainment που από τις 12,3" αυξήθηκε στις 14 ίντσες ως μέρος του στάνταρ εξοπλισμού. Πρακτική η εκμετάλλευση της κεντρικής κονσόλας, εκεί όπου πλέον υπάρχουν δύο θέσεις για ασύρματη φόρτιση smartphone μπροστά από τον πιεζοπεριστροφικό μοχλό για το κιβώτιο, όπως επίσης και τα «κανονικά» χειριστήρια για τον κλιματισμό κάτω από την οθόνη που δίνουν τη δυνατότητα να γίνουν μηχανικά κάποιες κινήσεις χωρίς να πάρεις τα μάτια σου από το δρόμο. Ποιοτικά, τώρα, η καμπίνα ακολουθεί τα γνωστά πρότυπα της ιαπωνικής μάρκας, δηλαδή συνδυασμό σκληρών και μαλακών στην αφή βιώσιμων υλικών με καλό φινίρισμα και γερή συναρμογή.
Από πλευράς διαστάσεων δεν έχει αλλάξει κάτι, συνεπώς το φαρδύ πίσω κάθισμα δίνει τη δυνατότητα ακόμα και σε τρεις ενήλικους με ύψος 1,90 μ. να κάτσουν άνετα, καθώς το επίπεδο πάτωμα και το περιθώριο των 24,5 εκ. για τα πόδια θα τους επιτρέψουν ακόμα και να βάλουν σταυροπόδι. Σημειώστε πως οι πίσω έχουν στη διάθεσή τους δύο θύρες USB με παροχή ισχύος 60W, αντί για 15W του προηγούμενου. Το διαμέρισμα του χώρου αποσκευών έχει όγκο 452 λτ., ικανό να φιλοξενήσει σύμφωνα με την εταιρεία 3 μεγάλες βαλίτσες 82 λτ..