Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ευχάριστο και ήσυχο στο δρόμο - Δε μασάει στο off road με το X-Mode

1.505 Επισκέψεις στο άρθρο (28/11/2025)
Ευχάριστο και ήσυχο στο δρόμο - Δε μασάει στο off road με το X-Mode
2 Φωτογραφίες »

Στην πράξη το φρεσκαρισμένο bZ4X και στις δύο εκδόσεις παραμένει άνετο και εύκολο στην οδήγηση, ωστόσο δείχνει να διαχειρίζεται καλύτερα τις κακοτοπιές της ασφάλτου. Επιπλέον, συνδυαστικά με τα παχύτερα τζάμια οδηγού-συνοδηγού και τα αφρώδη υλικά στο εσωτερικό των θόλων και στο κάτω μέρος των πλαϊνών μαρσπιέ, προσφέρει μειωμένα επίπεδα θορύβου και κραδασμών. Υψηλότερα είναι από την άλλη τα επίπεδα στρεπτικής ακαμψίας του μεσαίου SUV της Toyota χάρη στην κόλλα υψηλής απόσβεσης που χρησιμοποιήθηκε στο δάπεδο και την μπαταρία για τη μείωση των δονήσεων, όπως επίσης και στο υποπλαίσιο με το πιο παχύ μέταλλο (αύξηση από 0,8 εκ. σε 1,4 εκ.) και τις περισσότερες συγκολλήσεις.

 
Ανεβάζοντας tempo στις στροφοδιαδρομές του παραλιακού μετώπου της Ανδαλουσίας προς τα στενά του Γιβραλτάρ, ιδιαίτερα με το ισχυρό τετρακίνητο, τα 2.045 κιλά που ζυγίζει «κρύφτηκαν» επιμελώς με το bZ4X να επιδεικνύει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης -ελέω τετρακίνησης- και συγκρατημένες κλίσεις αν δεν το παρακάνεις. Το σύστημα διεύθυνσης δείχνει καλή διαγωγή με το τιμόνι να μεταφέρει σωστά τις απαραίτητες πληροφορίες-εντολές, όντας ωστόσο ελαφρύ σε αίσθηση αλλά βελτιωμένο συγκριτικά με το προ ανανέωσης μοντέλο. Η ανάκτηση της ενέργειας έχει τέσσερις βαθμίδες, τις οποίες διαχειρίζεται ο οδηγός μέσω των paddles πίσω από το τιμόνι, ωστόσο στη δικίνητη έκδοση δεν ακινητοποιείται πλήρως το αυτοκίνητο όπως σε one-pedal υλοποιήσεις. 

Στο πεδίο της κατανάλωσης, σε συνθήκες μεικτής οδήγησης (κίνηση στην πόλη, σε αυτοκινητόδρομο με νορμάλ ταχύτητες έως 120 χλμ./ώρα και σε επαρχιακό με ανηφοροκατηφόρες) διανύσαμε 100 χιλιόμετρα με την ένδειξη της μπαταρίας (SoC) να μειώνεται 20%, ως εκ τούτου με 50 χλμ. ανά 10% μπαταρίας τα 500 πραγματικά χιλιόμετρα είναι κάτι βιώσιμο.
 
Εν κατακλείδι, το Toyota bZ4X εξαργυρώνει στο δρόμο με τον καλύτερο τρόπο τα πλεονεκτήματα της eTNGA πλατφόρμας, ξεχωρίζοντας για την ακαμψία, το χαμηλό κέντρο βάρους και το συγκρατημένο βάρος συνολικά. Σημειώστε πως η ικανότητα ρυμούλκησης του τετρακίνητου bZ4X έχει διπλασιαστεί, φτάνοντας τα 1.500 κιλά, ενώ οι επιταχύνσεις του είναι ακαριαίες με 0-100 χλμ./ώρα σε 5,1 δλ..
 
Επειδή πρόκειται για μεσαίο SUV και δη 4x4, δεν μπορούμε να παραλείψουμε το πρόγραμμα παραμετροποίησης X-Mode που επιτρέπει στο Toyota bZ4X να κινηθεί σε λάσπη, χιόνι ή άλλες γλιστερές επιφάνειες την ίδια στιγμή του έχει προβλεφθεί η μπαταρία να είναι αδιάβροχη σε βάθος βύθισης 50 εκ., άρα μπορεί να μπει άνετα σε όχθες ποταμών ή σε παραλίες. To bZ4X ξεχωρίζει με τις εκτός δρόμου ικανοτήτες του, πεδίο που λίγα μοντέλα πλέον δίνουν ιδιαίτερη σημασία. Επιπρόσθετα, με τη λειτουργία ρυθμιζόμενου Grip Control (σ.σ. σύστημα που ελέγχει την ταχύτητα-πρόσφυση όταν κινείσαι σε απότομες πλαγιές ή ανώμαλες επιφάνειες) είναι σαν να έχεις «κοντές» σχέσεις και μπορείς να ρυθμίσεις ανάμεσα από 3 βαθμίδες πόσο γρήγορα ή αργά θα είναι τα «αργά» του ηλεκτρικού μοντέλου. Στο off-road κομμάτι της διαδρομής πάντως η ηλεκτρική τετρακίνηση έδειξε πως δε «μασάει».

Σελίδα 1Οδηγούμε το νέο Toyota bZ4X στην Ισπανία
Σελίδα 2Με 2 εκδόσεις μπαταρίας: Φορτίζει γρηγορότερα & έχει αυτονομία 569 χλμ.
Σελίδα 3High-tech, πρακτική & ευρύχωρη καμπίνα
Σελίδα 4Ευχάριστο και ήσυχο στο δρόμο - Δε μασάει στο off road με το X-Mode
Σελίδα 5Οι τιμές του Toyota bZ4X - Πότε θα έρθει στην Ελλάδα
FORD
falken therino vs all season