Μιλώντας για αυτονομία αναπόφευκτα οδηγούμαστε στις νέες μπαταρίες και τους κινητήρες του bZ4X. Το ηλεκτρικό SUV διατίθεται πλέον είτε με μπαταρία 57,7 kWh είτε με 73,1 kWh (μεικτή χωρητικότητα), αμφότερες κατασκευασμένες από την εταιρεία PPES που προέρχεται από την κοινοπραξία της Toyota (51%) και της Panasonic (49%). Η μικρότερη μπαταρία απαρτίζεται από 78 κυψέλες και προσφέρεται αποκλειστικά στο προσθιοκίνητο (FWD) bZ4Χ έχοντας ισχύ 167 ίππων, ενώ η μεγαλύτερη με 104 κυψέλες είναι διαθέσιμη για το FWD με 224 ίππους (το pre-facelift είχε 204 άλογα) και στο τετρακίνητο (AWD) με 343 άλογα, εκτοξεύοντας την ιπποδύναμη της τελευταίας κατά 125 άλογα (!) από τα 218 άλογα του προηγούμενου. Και οι δύο προσθιοκίνητες version έχουν ροπή 286,6 Nm, ενώ η τετρακίνητη προσφέρει επιπλέον 169,8 Nm ροπής από τον ηλεκτροκινητήρα του πίσω άξονα.
Όσον αφορά στη φόρτιση, το ανανεωμένο bZ4X αποκτά onboard charger 22 kW στις κορυφαίες εξοπλιστικές εκδόσεις, που σημαίνει ότι φορτίζει 2 φορές ταχύτερα σε wallbox σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Ως εκ τούτου, οι εκδόσεις με τη μεγάλη μπαταρία χρειάζονται λιγότερο από 5 ώρες να φορτίσουν στο φορτιστή του σπιτιού ή σε δημόσιο Α/C φορτιστή (π.χ. supermarket).
Η μέγιστη ισχύς ταχυφόρτισης (DC) παραμένει στα 150 kW, ωστόσο έγιναν κάποιες αναβαθμίσεις στο σύστημα διαχείρισης που μείωσαν το χρόνο φόρτισης, παρά τα γεγονός ότι η μπαταρία μεγάλωσε κατά 2 kWh (ήταν 71,4 kWh) και έτσι το γέμισμα10 - 80% πραγματοποιείται σε 28 λεπτά. Πιο συγκεκριμένα, το ανανεωμένο bZ4X διαθέτει στάνταρ λειτουργία προετοιμασίας θερμοκρασίας της μπαταρίας (pre-conditioning), διασφαλίζοντας ότι το σύστημα φτάνει και διατηρεί την ιδανική θερμοκρασία για ταχεία φόρτιση, επιτρέποντας έτσι την επίτευξη υψηλότερης ισχύος, ενώ στάνταρ είναι και η αντλία θερμότητας που αποθηκεύει ενέργεια από τη θερμότητα της μπαταρίας, ώστε τις κρύες μέρες να θερμαίνει την καμπίνα.
Προαιρετικά στην κορυφαία έκδοση υπάρχει και η επιλογή για οροφή με ηλιακά πάνελ, που συλλέγει ενέργεια από τον ήλιο γεμίζοντας τη μπαταρία του ιαπωνικού SUV. Η Toyota υποστηρίζει πως σε δοκιμές στην Ιαπωνία διανύθηκαν περί τα 1.800 χλμ. με ενέργεια που προέκυψε από 2.200 ώρες ηλιοφάνειας, ήτοι 1,2 χλμ. για κάθε ώρα ήλιου.