Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου
5 φωτογραφίες »

Η Peugeot θα επιστρέψει στο Le Mans 24 Hours το 2022.

Η Peugeot σύστησε το νέο υβριδικό V6 μοτέρ του Le Mans

1.587 Επισκέψεις στο άρθρο (14/12/2020)

Με ένα νέο υβριδικό σύστημα κίνησης θα αγωνιστεί η Peugeot στο Le Mans 24 Hours το 2022 δίνοντας στη δημοσιότητα τα πρώτα στοιχεία για το νέο κινητήριο σύνολο απόδοσης 680 ίππων.


Η Peugeot θα επιστρέψει στο Le Mans 24 Hours το 2022 με ένα νέο hypercar ισχύος 680 ίππων, που θα προέρχονται από ένα V6 2,6 λίτρων twin-turbo υβριδικό κινητήρα, προκειμένου η γαλλική μάρκα να ανταποκριθεί στους νέους κανονισμούς που θα ισχύσουν για τη κατηγορία Le Mans Hypercar (LMH).
 
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία ο υβριδικός βενζινοκινητήρας που ετοιμάζει, ζυγίζει 165 κιλά και θα τοποθετηθεί πίσω από τον οδηγό. Το μοτέρ καύσης θα συνδυαστεί με ένα ηλεκτρικό μοτέρ/γεννήτρια 272 ίππων που θα τροφοδοτείται από μπαταρία 900V υψηλής πυκνότητας, ενώ παρών θα είναι και ένα κιβώτιο επτά ταχυτήτων.
 
Το V6 μοτέρ έχει αναπτυχθεί από την Peugeot Sport με βάση από τους δύο κινητήρες V12 και V8 που χρησιμοποιήθηκαν στο προηγούμενο αγωνιστικό μοντέλο, ενώ ο επικεφαλής του έργου Francois Coudrain σε δηλώσεις του αποκάλυψε πως κατά τη διάρκεια εξέλιξης του μοτέρ μελετήθηκε και η ύπαρξη ενός μόνο τούρμπο, ωστόσο υπογράμμισε πως μέσω του διπλού τούρμπο προσφέρεται μεταξύ άλλων και χαμηλότερο κέντρο βάρους.
 
Οι νέοι κανόνες του Le Mans ορίζουν τη μέγιστη ισχύ του κινητήριου συνόλου στους 680 ίππους, οπότε η μονάδα θα ρυθμιστεί να προσφέρει αυτήν την ισχύ από τον V6 και τον ηλεκτροκινητήρα με διαφορετικούς τρόπους ανάλογα με τις περιστάσεις. Άλλωστε βάσει των κανονισμών σε ταχύτητες κάτω των 120 χλμ./ώρα απαγορεύεται η χρήση ηλεκτρικής ενέργειας, επομένως ο βενζινοκινητήρας θα είναι η μόνη πηγή ισχύος σε χαμηλές ταχύτητες.
 
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως το συγκεκριμένο σύστημα κίνησης πέραν του αγωνιστικού μοντέλου θα το βρούμε και σε οδικό αυτοκίνητο. Αυτό θα συμβεί διότι οι κανονισμοί ορίζουν ότι μια εταιρεία πρέπει να κατασκευάσει 25 οχήματα παραγωγής χρησιμοποιώντας την ίδια μονάδα ισχύος με αυτή του αγωνιστικού εντός δύο ετών από το ντεμπούτο του. Φυσικά το οδικό μοντέλο θα έχει σχεδιαστικές αλλαγές σε σχέση με το αγωνιστικό.     

Ας δούμε τι καίει κάθε τύπος αυτοκινήτου: