Πάνω από 2.000 shares – likes & Σχόλια! Διαβάστε τι λέει το κοινό για τα Ηλεκτρικά

302.798 Επισκέψεις στο άρθρο (14/3/2024)
Πάνω από 2.000 shares – likes & Σχόλια! Διαβάστε τι λέει το κοινό για τα Ηλεκτρικά

- «Μια χαρά δίκτυο φόρτισης υπάρχει. Έχω κανει 35Κ χλμ σε 1.5 χρόνο κ ποτέ δεν είχα θέμα ούτε άγχος με τις φορτίσεις» 

- «Όσοι έχετε αρνητικη άποψη για ηλεκτρικά αλλά δεν έχετε οδηγήσει! Αν οδηγήσετε θα ξεχάσετε οτιδήποτε άλλο» 
- «Πανάκριβα, αδιάφορα και χωρίς μεταπωλητική αξία!» 
- «Και φτάνεις στον γρήγορο φορτιστή και έχει ουρά δυο, τρία αμάξια. Εκεί σε θέλω!»

 

Lovers (έχουν, θέλουν ή δεν είναι αντίθετοι στην Ηλεκτροκίνηση)


George Merisiotis
«Παιδες,η ηλεκτροκινηση σιγουρα ειναι το μελλον,κανενας θερμικος κινητηρας δεν φτανει το βαθμο αποδοσης του ηλεκτρικου μοτερ.
Οχι η μπαταριοκινηση ομως,οταν με το καλο φτασουμε σε αλλες μορφες αποθηκευσης ενεργειας τοτε θα παρουμε ηλεκτρικα ολοι.
Τοσο απλα».
 
Andreas Demakopoulos
«Αν κάποιοι θεωρείτε κακή επιλογή τα ηλεκτροκίνητα με κριτήριο πως δεν φτάνουν Αθήνα Θεσσαλονίκη... τί να πούνε σε χώρες του εξωτερικού με μεγαλύτερες αποστάσεις;   Νομίζω διαφαίνεται ξεκάθαρα πως οι παρούσες δυνατότητες τα καθιστούν οχήματα πόλης και για περίχωρα. Μέχρι να γίνουν οι μπαταρίες είτε ελαφρύτερες είτε πιο πυκνές ενεργειακά ή και τα δύο».
 
Andreas Protogerakis
«Όσοι έχετε αρνητικη άποψη για ηλεκτρικά αλλά δεν έχετε οδηγήσει! Αν οδηγήσετε θα ξεχάσετε οτιδήποτε άλλο. Φορτώνει σε 20 λεπτά για άλλα τουλάχιστον 300 χλμ
Όμως η τεχνολογία η άνεση τα κρατήματα που σου προσφέρει είναι από άλλο πλανήτη».
 
Giannis Peletlis
«Μονο ρευμα απο δω και περα. Ποτε ξανα εσωτερικής καυσης.
Για αυτους που δε ξερουν περι ηλεκτρικών, υπαρχει application με ολους τους φορτιστές στην εθνικη εχει παρα πολλους ταχυφορτιστες που φορτιζεις απο 8 λεπτα εως 25 λεπτα μεγιστο πληρης φορτιση....
Κανενα προβλημα δηλαδη....».
 
Παναγιωτης Ροντογιαννης
«Οταν θα φορτίζουν 100% στον ίδιο χρόνο που γεμίζεις βενζίνη γιατι Οχι? Προς το παρόν ενα μικρό,με κοστος ίδιο με την βενζίνη, για την πόλη που το φορτίζεις κάθε βραδυ στο σπιτι σου ίσως κ να το έπαιρνα…».
 
Δημήτρης Φιντιρλής
«Η ηλεκτροκινηση μπορεί να ειναι το μελλον αλλα οχι με πηγή ενέργειας τις μπαταρίες. Γιατι το πρόβλημα του πλανήτη δεν δημιουργείται αποκλειστικά απο τα αυτοκίνητα και ειδικα τα ΙΧ.»
 
Thodoris Lazaridis
«Καταρχήν να πω ότι ήταν ένα εξαιρετικό τεστ πλήρως κατατοπιστικό για τους υποψηφίους αγοραστες. Νομίζω πως ξεκάθαρα φαίνεται ότι τα ηλεκτρικά πρέπει να τα αγοράζεις υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις.
1. Πρέπει να έχεις δικό σου χώρο για φόρτιση ώστε να κάνεις οικονομία τουλάχιστον στην καθημερινότητα σου.
2. Πρέπει να έχεις δεύτερο αυτοκίνητο για ταξίδια ( τουλάχιστον ) που σημαίνει ότι όχι μόνο δεν κάνεις καλό στο περιβάλλον αλλά μάλλον θα το επιβαρύνεις κιόλας! Αφού τελικά δεν αντικαθιστας ρυπογονο όχημα).
3.να σου περισσεύουν λεφτά που είναι και το βασικότερο αφού είναι άγνωστη η αξία μεταπώληση τους (άλλωστε φθηναινουν και εξελίσσονται διαρκως).
4. Να υπάρχουν υποδομές που να επαρκούν για φόρτιση χωρίς αναμονή στο μέλλον γιατί ακόμα είναι οκ αλλά αν προχωρήσει το θέμα υπάρχει πρόβλημα».
 
Alexandros Xanthas
«Συγχαρητήρια για το τεστ.Αποδοσατε τη πραγματικότητα ώστε ο κόσμος να ξέρει πριν αποφασίσει
Έχω ένα citroen ami και ένα pajero 3.8.
Σαφέστατα μέσα στη πόλη έχω ερωτευτεί το ami το φορτίζω από τη μπριζα του σπιτιού παρκάρω παντού...είναι έρωτας.
15¤ τα 1000 χιλιόμετρα.
Το pajero έχει πάνω μια σκηνή οροφης και οργωνω την Ελλάδα έχει και υγραεριο και καίει 18-20 λεπτά το χιλιόμετρο.
Μόνο για πόλη μικρα ηλεκτρικα.
Η οδήγηση δεν είναι μόνο εθνική οδό.
Είναι επαρχία παραλίες βουνά off road για κάποιους . Δε μπορείς να ζεις με το άγχος να μείνεις.
Τα ηλεκτρικά θελουν πολύ δρόμο ακόμα και νομίζω ότι δεν θα τον καλύψουν ποτέ γιατί θα έρθει η πραγματική λύση που λέγεται υδρογόνο».
 
Mike Prodopoulos
«Μια χαρά δίκτυο φόρτισης υπάρχει. Έχω κανει 35Κ χλμ σε 1.5 χρόνο κ ποτέ δεν είχα θέμα ούτε άγχος με τις φορτίσεις. Αγχος υπάρχει μόνο με τα ορυκτά καύσιμα που βρωμίζουν την ατμόσφαιρα».
 
Evangelos Stratis
«Ας ξεκινησουμε απο το οτι μιλαμε για το 80% αρα να αναφερομαστε και σε θερμικα για το 80%. Επισης - και το σημαντικοτερο - γιατι πρεπει να υπαρχουν lovers, haters(κυριως) κλπ; Αυτοκινητα ειναι. Καποιος μπορει να εχει και απο τις 2 κατηγοριες. Πρεπει ολα να ειναι οπαδικου επιπεδου;
Απο κει και περα, ειτε ειναι θερμικο ειτε ηλεκτρικο, η αυτονομια(η καταναλωση καλυτερα) επηρεαζεται απο τις ιδιες παραμετρους:
υψομετρο, θερμοκρασια, ταχυτητα κλπ. Αρα δεν ειναι προβλημα των ηλεκτρικων, απλα στα ηλεκτρικα λογω της αυξημενης διαρκειας φορτισης ειναι κατι που σε απασχολει λιγο περισσοτερο.
Αν μιλαμε για ταξιδι οπως Θεσσαλονικη - Αθηνα, η αναγκη για τα συγκεκριμενα ηλεκτρικα , ειναι μια φορτιση 10-20 λεπτων. Δλδ αφηνεις να φορτισει, πας τουαλετα, παιρνεις εναν καφε/νερο και εισαι ετοιμος. Ποιο ειναι το μεγαλο ζητημα εδω;
Σε μεγαλα roadtrips ή σε ατομα που κανουν καθημερινα πολλα χιλιομερα(300+) και δεν εχουν χρονο(δεν το σχολιαζω) και βιαζονται, ναι ειναι θεμα. Γιατι στην περιπτωση των μεγαλων roadtrips(1000+ χλμ) θελει καλη οργανωση και αρκετο χρονο (πολλαπλασιαζονται οι στασεις για φορτιση).
Για το οριο ταχυτητας νομιζω δεν χρειαζεται σχολιασμος. Με οτι αυτοκινητο εισαι οφειλεις να τηρεις το νομο.Πλεον, το 2024 με τοσους θανατους που εχουμε στην Ελλαδα δεν εχουμε βαλει μυαλο. Τα 300+ αλογα σου δινουν την ευχερεια για γρηγορη και ασφαλη προσπεραση. Προφανως δεν ειναι απαραιτητο, αλλα υπαρχουν χωρες με αλλα ορια ή και καποιοι δρομοι χωρις ορια. Προσωπικα και με το θερμικο και με το ηλεκτρικο προσπαθω/ουσα να τηρω τα ορια με μικρες αποκλισεις».


Haters (για διάφορους λόγους δεν συμφωνούν – δεν θέλουν την μετάβαση)


Nick Pap
«Ως που να βγει λοιπόν καλύτερη αυτονομία και οι μπαταρίες για να αλλαχθούν να μη χρειάζεται να πουλήσουμε το νεφρό μας, εγώ θα συνεχίσω να προτιμώ το Diesel μου
Thank you very much»
 
Makis Zapantis
«Δίνεις τόσα χρήματα....για το ηλεκτρικο για να ταλαιπωρείσαι τελικα»
 
Isidoros Dedes
«Με 98 ¤ diesel Avio και χωρίς να σκέφτομαι το γκάζι, βγάζω 900 χιλιόμετρα ..........
Τι λέμε τώρα !!!»
 
Kyriakos Sachos
«Υβριδικο με βενζινη. Ηλεκτρικο μικρο ΜΟΝΟ για την πολη. Τα ηλεκτρικα ειναι ακομα πανακριβα (και μετα την επιδοτηση 8.000 ευρω!)»
 
Dimitrios Stefos
«Επιλογή ηλεκτρικού οχήματος θυμίζει το λεγόμενο σε άλλα συμφραζόμενα : για να λύσεις τα προβλήματα που δεν θα είχες, αν δεν είχες επιλέξει ηλεκτρικό. Μέγιστη αυτονομία 320 χλμ, με ταχύτητα 120 χλμ. ¶ντε έφτασες στη Λάρισα και μετά μπαίνεις στην ουρά για να φορτίσεις. Αναμονή για πόση ώρα; Συχνό φαινόμενο στην εθνική να βλέπεις Tesla π.χ να έχουν πιάσει τη δεξιά και να κινούνται με 90 χλμ. Τα άλογα πολλά, τα καύσιμα ολίγα γαρ. 70αρες οι μπαταρίες των οχημάτων του τεστ, μιλάμε λοιπόν για τις ακριβότερες εκδοχές τους, 50 , 60, 45 κ.τ.ό χιλιάδες ευρώ. Ηλεκτρικόν όχημα, ΟΧΙ δεν θα πάρω γιατί δεν θέλω να λύσω τα προβλήματα που δεν θα είχα χωρίς αυτό. Όσον αφορά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα, πονεμένη ιστορία: η παραγωγή πρώτα και η απόσυρση μετά του πλήθους των μπαταριών; Η "βρώμικη" ενεργειακά παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας; ¶στο , να μένει».
 
Vangelis Kakos
«Με το ζόρι ταξίδι μεσαίων αποστάσεων χωρίς να φας πόση ώρα για ενδιάμεση φόρτιση (για μεγάλο ταξίδι άστο καλύτερα). Επίσης να το σκέφτεσαι να χρησιμοποιείς κλιματισμο , φώτα και να παρακαλάς η θερμοκρασία περιβάλλοντος ειναι καλή για την μπαταρία γιατί αλλιώς θα ψάχνεις σταθμό φόρτισης πριν την ώρα του. Ξέχασα πως ακόμα και για μικρό ταξίδι πρέπει να βρείς να το φορτίσεις και στον προορισμό σου ,για να μπορείς να γυρίσεις σπίτι χωρίς άγχος.
Φόρτιση στο σπίτι σου αν δεν έχεις θέση σε πυλωτή, ιδιόκτητο πάρκινγκ ή μπαλατεζα γίγας , δεν παίζει.
Κόστος απόκτησης για ένα οικογενειακό επίσης άστο καλύτερα.
Βενζίνη ή πετρέλαιο μέχρι όσο παίρνει».
 
Tassos Georgiou
«Και φτάνεις στον γρήγορο φορτιστή και έχει ουρά δυο, τρία αμάξια. Εκεί σε θέλω !»
 
Dionisis Niafas
«Μόνο που όταν πας ταξίδι και ειδικά με άλλο άτομο ή οικογένεια, το αυτοκίνητο επιβαρύνεται και με έξτρα βάρος όπως και αποσκευές. Τότε τι απόδοση έχει το ηλεκτρικό; Πόσο θα αντέξει η μπαταρία του; Ένα άτομο μέσα και ευθεία οριζοντία είναι το εύκολο....»
 
Kostas Stamoulis
«Πανάκριβα, αδιάφορα και χωρίς μεταπωλητική αξία! Τι να τα κάνεις τα 300 άλογα αν το μόνο που καταφέρνεις είναι ταξίδι με 120! Το βασικότερο βέβαια είναι η τιμή που ξεπερνάει το διετές εισόδημα του μέσου Έλληνα! Όσο και να τα διαφημίσετε λοιπόν κανένα όφελος! Εδώ υπάρχουν haters σε ευρωπαϊκές χώρες όπου η απόκτηση τους θα ήταν πιο εύκολη και ψάχνετε για Ελλάδα?»
 
Efstathios Neofytos
«Τη μια δεν εχει σημα ο φορτιστης επειδη ειναι στο υπογειο , την αλλη κολλαει η εφαρμογη ,την αλλη κρασαρει .Και μετα απο ολη αυτη την ταλαιπα δινεις τα ιδια στον φορτιστη που δινω εγω για ντιζελ χανοντας και 1-2 ωρες στη μεση του πουθενα σε καποιον ΣΕΑ οπου ολο και κατι θα παρεις να φας η να πιεις αρα συνολικα σου εχει κοστισει αρκετα περισοτερο το ταξιδι».
 

Δείτε εδώ όλα τα σχόλια του κοινού για τα ηλεκτρικά!

Σελίδα 1Mega Test αυτονομίας ηλεκτρικών: Πόσα χιλιόμετρα βγάζουν στο ταξίδι;
Σελίδα 2Σημαντικό! Ονομαστική Vs ωφέλιμη χωρητικότητα μπαταρίας
Σελίδα 3Συμπεράσματα: Τι πρέπει να ξέρω για το ταξίδι στην εθνική με 120;
Σελίδα 4Ford Mustang Mach-E: Έκανε 325 χλμ. & είχε «κάβα» άλλα 80
Σελίδα 5Hyundai Ioniq 6: «Έσκιζε» τον αέρα - 313 χλμ. με το 80%
Σελίδα 6Kia EV6 LR: 320 χλμ. με υπόλοιπο 16%
Σελίδα 7Mercedes EQA: Μικρή μπαταρία, μεγάλη αυτονομία
Σελίδα 8MG 4 77kW: Value for money ηλεκτρικό
Σελίδα 9Skoda Enyaq: Φτάνεις Λάρισα με 18%
Σελίδα 10Tesla Model Y LR: Τερμάτισε με 20% υπόλοιπο
Σελίδα 11Volkswagen ID.4 Pro: Στο Βελεστίνο με 20%
Σελίδα 12Πώς επηρεάζει η αεροδυναμική σχεδίαση την κατανάλωση;
Σελίδα 13Video με την εξέλιξη της δοκιμής
Σελίδα 14Πάνω από 2.000 shares – likes & Σχόλια! Διαβάστε τι λέει το κοινό για τα Ηλεκτρικά
Mercedes
test center