Ford Mustang Mach-E: Έκανε 325 χλμ. & είχε «κάβα» άλλα 80

302.625 Επισκέψεις στο άρθρο (14/3/2024)
400 χλμ. σε ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες 120 χλμ./ώρα μπορεί να βγάλει άνετα η Mustang Mach E με την μεγάλη μπαταρία.
2 Φωτογραφίες »

400 χλμ. σε ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες 120 χλμ./ώρα μπορεί να βγάλει άνετα η Mustang Mach E με την μεγάλη μπαταρία.

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Ford, η επιβλητική Ford Mustang Mach-E, έφτασε μέχρι τα ΙΚΕΑ της Λάρισας (324,5 χλμ.) και είχε υπόλοιπο 20%, δηλαδή άλλα 80 χλμ. για να συνεχίσει το ταξίδι προς Θεσσαλονίκη.


«Αγχος αυτονομίας». Ένας όρος που ίσως να είναι άγνωστος για την Mustang Mach-E με την μεγάλη μπαταρία.
2 Φωτογραφίες »

«Αγχος αυτονομίας». Ένας όρος που ίσως να είναι άγνωστος για την Mustang Mach-E με την μεγάλη μπαταρία.


Με μπαταρία που αγγίζει τις 100 κιλοβατώρες στην Extended Range έκδοσή της η πισωκίνητη Ford Mustang Mach-E των 294 PS (διαβάστε εδώ την αναλυτική δοκιμή) έχει μεγάλο θεωρητικό «πλεόνασμα» ενέργειας, το οποίο επιβεβαίωσε στο Test αυτονομίας του AutoΤρίτη Test Center αφού είχε την μεγαλύτερη αυτονομία όπως βλέπετε στον σχετικό πίνακα.
 
Πιο αναλυτικά, το σημαντικότερο συμπέρασμα από τα τελικά αποτελέσματα είναι πως η Mustang Mach-E χρειάζεται γύρω στο 25% της μπαταρίας της για να διανύσει 100 χλμ. με την ταχύτητα ταξιδίου που ορίσαμε. Ή διαφορετικά για κάθε 10% της μπαταρίας καλύπτει περίπου 40 χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο. 'Αρα έχοντας αυτό ως δεδομένο μπορείτε να υπολογίσετε που θα κάνετε την επόμενή σας στάση.

Πώς είναι στο ταξίδι η Ford Mustang Mach-E

Βέβαια, να είμαστε ειλικρινείς το μοντέλο της Ford κάνει εύκολη την ζωή του οδηγού όταν αυτός θέλει να κάνει ένα ταξίδι γιατί μέσω της εφαρμογής FordPass ο χρήστης ορίζει τον τελικό προορισμό και την ώρα αναχώρησης, και μετά το αυτοκίνητο υπολογίζει μόνο του τα υπόλοιπα. Δηλαδή το αν θα πρέπει να κάνει κάπου στάση, την ώρα άφιξης, ενώ μπορεί ακόμη και να προθερμάνει την καμπίνα και τις μπαταρίες πριν την αναχώρηση έτσι ώστε να ξεκινήσουν το ταξίδι τους οι επιβάτες άνετα.
 
Επίσης, στο ταξίδι η Ford Mustang είναι ξεκούραστη αφενός γιατί τα επίπεδα της ηχομόνωσης είναι αυξημένα, αφετέρου γιατί το adaptive cruise control δουλεύει καλά και σε κρατάει στην λωρίδα σου, κάτι πολύ ξεκούραστο σε ένα μακρινό ταξίδι.
 
Όσον αφορά τέλος την φόρτιση σε ένα ταξίδι στην Ελλάδα, το αυτοκίνητο μπορεί να δεχθεί έως 150 kW, πράγμα που σημαίνει ότι σε ένα μικρό, 50άρη φορτιστή (σ.σ. αυτός δίνει έως 50 kWh την ώρα) μια στάση μισής ώρας θα δώσει 20% της μπαταρίας, ενώ σε μεγαλύτερο φορτιστή (π.χ. 180άρη) θα πάρετε το διπλάσιο στον μισό χρόνο. Το μεγάλο πλεονέκτημα όμως είναι άλλο, ότι μπορείτε να κινείστε και με μεγαλύτερη ταχύτητα χωρίς να έχετε το άγχος της αυτονομίας.
 
Ford Mustang Mach E RWD
Ισχύς 294 PS
Μέγεθος μπαταρίας (ονομαστικό/ωφέλιμο)* 98,7/91 kWh
Μέγιστη ταχύτητα φόρτισης σε ταχυφορτιστή  150 kW
Χρόνος φόρτισης 10-80% σε 45 λεπτά
Μέση αυτονομία για κάθε 10% της μπαταρίας 40,6 χλμ.
 
Μπαταρία (%) Διανυθέντα χιλιόμετρα Μέση Κατανάλωση (kWh) Ένδειξη αυτονομίας οχήματος
100 - - 527
90 39,9 21 471
80 81,7 22 407
70 123,1 22 348
60 162,7 22 293
50 199 23 239
40 233,3 23 187
30 273 23 138
20 324,5 22 87
Αυτονομία στο ταξίδι (120 χλμ./ώρα) 406 χλμ.
*Ονομαστική χωρητικότητα είναι το συνολικό μέγεθος της μπαταρίας, όμως στην πράξη το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί μικρότερο μέρος (ωφέλιμη) για να μην υπάρχει φθορά στο χρόνο. Καλό για την ζωής της μπαταρίας είναι να υπάρχει διαφορά μεταξύ ονομαστικής και ωφέλιμης χωρητικότητας.
**Αφορά 48 μήνες και 20.000 χλμ./έτος

Σελίδα 1Mega Test αυτονομίας ηλεκτρικών: Πόσα χιλιόμετρα βγάζουν στο ταξίδι;
Σελίδα 2Σημαντικό! Ονομαστική Vs ωφέλιμη χωρητικότητα μπαταρίας
Σελίδα 3Συμπεράσματα: Τι πρέπει να ξέρω για το ταξίδι στην εθνική με 120;
Σελίδα 4Ford Mustang Mach-E: Έκανε 325 χλμ. & είχε «κάβα» άλλα 80
Σελίδα 5Hyundai Ioniq 6: «Έσκιζε» τον αέρα - 313 χλμ. με το 80%
Σελίδα 6Kia EV6 LR: 320 χλμ. με υπόλοιπο 16%
Σελίδα 7Mercedes EQA: Μικρή μπαταρία, μεγάλη αυτονομία
Σελίδα 8MG 4 77kW: Value for money ηλεκτρικό
Σελίδα 9Skoda Enyaq: Φτάνεις Λάρισα με 18%
Σελίδα 10Tesla Model Y LR: Τερμάτισε με 20% υπόλοιπο
Σελίδα 11Volkswagen ID.4 Pro: Στο Βελεστίνο με 20%
Σελίδα 12Πώς επηρεάζει η αεροδυναμική σχεδίαση την κατανάλωση;
Σελίδα 13Video με την εξέλιξη της δοκιμής
Σελίδα 14Πάνω από 2.000 shares – likes & Σχόλια! Διαβάστε τι λέει το κοινό για τα Ηλεκτρικά
ETRANSIT VS ESPRINTER
OPEL