Το μεγαλύτερο ρίσκο της Mazda: Ο «θρύλος» RX7
Δευτέρα, 6 Μαΐου 2024
Ήταν η τελευταία προσπάθεια της εταιρείας να κρατήσει ζωντανό τον μη συμβατικό Wankel κινητήρα. Αγαπήθηκε από πολλούς για το χαμηλό κέντρο βάρους και ...
Ήταν η τελευταία προσπάθεια της εταιρείας να κρατήσει ζωντανό τον μη συμβατικό Wankel κινητήρα. Αγαπήθηκε από πολλούς για το χαμηλό κέντρο βάρους και ...
- Το πιο ισχυρό Golf GTI που έφτιαξε ποτέ η VW
- Ήταν κεντρομήχανο με τον W12 της Bentley Continental GT
- Μοτέρ και δύο τουρμπίνες και 650 ...
- Φθηνά γκάζια με 1.300άρι turbo, γεννήθηκε πριν 41 χρόνια
- Δια χειρός Giugiaro, έκανε πολλούς οπαδούς αλλά και... εχθρούς!
- Τα έβαλε με P...
- 1η γενιά: Από τα πιο ακριβά προγράμματα ανάπτυξης αυτοκινήτων που έγινε ποτέ
- Η 2η γενιά με τους χώρους γηπέδου & το τεράστιο πορτ-μπαγκάζ
...
- Ένα από τα αγαπημένα οικογενειακά των Ελλήνων κλείνει τα 58
- 12 γενιές από το 1966 έως σήμερα, με κινητήρες από κινητήρες 1,1 λτ.
- Ξεκίν...
- Το «θαύμα» των 6 κυλίνδρων με την «παράνομη» ιπποδύναμη
- Μοτέρ που «κλειστό» άντεχε πάνω από 600 άλογα
- Το πρώτο γρήγορο 4κίνητο made in...
- Τη δεκαετία του `90 η Porsche είχε σοβαρά οικονομικά προβλήματα
- Για να σωθούν οι Γερμανοί χρειάζονταν mainstream μοντέλα όπως η Boxter
-...
- Με 1.4άρι turbo & 136 PS, «1ο στάδιο» έφτανε 160-170 άλογα
- Βάρος μόλις 1.000 κιλά & 0-100 σε 8 δλ.!
- Δεν έστριβε σαν Peugeot Rallye, αλ...
- Ξεκίνησε με 50 άλογα, σήμερα βγάζει έως και 320
- Ήταν το πρώτο GTi της ιστορίας
- Σχεδιασμένο από τον κορυφαίο σχεδιαστή Giorgetto Giugi...
- Οι δύο πρώτες γενιές ήταν οι σπορ εκδόσεις της Celica
- Το 1986 ήρθε η πρώτη ανεξάρτητη Supra και το πρώτο τουρμπάτο μοτέρ
- Έγινε θρύλος ...
- Η πρώτη γενιά δεν ήρθε στην Ευρώπη και λίγοι το ξέρουν
- Το πρώτο ευρωπαϊκό Starlet ήταν πισωκίνητο & πούλησε τρελά
- Η μπροστοκίνητη τρίτ...
- Η ιστορία 150 ετών και οι σχέσεις της Zastava με τη Fiat
- Το όνομά του δεν προέρχεται από τη Γιουγκοσλαβία
- 28 χρόνια παραγωγής και σχεδ...
- Η πρώτη πραγματική Alfa «του λαού», βασιζόταν στην Alfasud
- Οι boxer κινητήρες και το «εύκολο στρίψιμο»
- Η 4κίνητη station wagon έκδοση ...
- 250 ίπποι στον εμπρός άξονα εν έτει 2002!
- Εκπληκτική μελωδία του V6 3.2 λίτρων
- Φοβερή οδική συμπεριφορά χωρίς ηλεκτρονικά συστήματα
- 3 γενιές από 190 έως 255 άλογα, με 4κίνηση & πίσω μπλοκέ διαφορικό
- Το μοτέρ της 3ης γενιάς λατρεύεται από τους βελτιωσάδες, έπαιρνε πάνω από ...
- Σχεδιασμένο από έναν θρύλο με κίνηση στον μπροστινό άξονα
- Τurbo 5κύλινδρος κινητήρας με 220 ίππους
- 0-100 σε 6,5 δλ. & τελική έως 280! ...
- Με 6 συνεχόμενα πρωταθλήματα κατασκευαστών στα Ράλι
- Σχεδιάστηκε από τον Giorgetto Giugiaro
- Turbo & 4κίνητη, σάρωσε στους αγώνες ράλι
- Με προίκα πολλά μηχανικά μέρη από το θρυλικό Sierra
- 2λιτρο turbo με 227 PS & 304 Nm ροπή που αναπτύχθηκε από την Cosworth
- 4κίνηση με α...
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr