Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Το Renault 4 στοχεύει το MINI Countryman! Ρώτησε όμως το Puma Gen-e;
Θα μας σώσει η Mercedes από τα σκέτα τάμπλετ στη μέση του ταμπλό;
Τελειώνει ο «τσίγκος», ξεμένουμε από πινακίδες. Είναι κατάσταση αυτή;
Γεμίσαμε gadget από την «βασική» μα δεν έχουμε φθηνά αυτοκίνητα
Επέκταση εγγύησης: Θα την πλήρωνες, αν δε σκοπεύεις να το κρατήσεις χρόνια;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Πώς η Porsche «μπήκε μέσα» 1 δις ευρώ; Τι κάνουν οι άλλες μάρκες;
Διαβάστηκε από 2066 αναγνώστες

Με ζημιά 1 δις ευρώ το τρίμηνο που πέρασε έκλεισε η Porsche.<br>
Οι δασμοί Τραμπ και η «κωλοτούμπα» στην ηλεκτροκίνηση η μεγαλύτερη χασούρα.<br>
Το παράδειγμα της Porsche στην ηλεκτροκίνηση ακολουθούν και άλλες μάρκες.<br>
Η παράταση των θερμικών και ο μετρημένος ενθουσιασμός για ηλεκτρικά αλλάζουν τα πλάνα. Με ζημιά 1 δις ευρώ το τρίμηνο που πέρασε έκλεισε η Porsche.
Οι δασμοί Τραμπ και η «κωλοτούμπα» στην ηλεκτροκίνηση η μεγαλύτερη χασούρα.
Το παράδειγμα της Porsche στην ηλεκτροκίνηση ακολουθούν και άλλες μάρκες.
Η παράταση των θερμικών και ο μετρημένος ενθουσιασμός για ηλεκτρικά αλλάζουν τα πλάνα.

Με ζημιά 1 δις ευρώ το τρίμηνο που πέρασε έκλεισε η Porsche

Η κορυφαία γερμανική μάρκα και η «χήνα» με τα χρυσά αυγά της αυτοκίνησης μετράει τις πληγές της αφού κλείνει το τρίτο τρίμηνο του 2025 με 1 δις ευρώ ζημιά, σχεδόν 50% μεγαλύτερη απ'ό,τι περίμεναν αρχικά, να περιοριστεί δηλαδή στα 650 εκατομμύρια. Τα νούμερα είναι ήδη αστρονομικά, πόσο μάλλον αν συγκριθούν με αυτά από το ίδιο διάστημα το 2024, όταν η Porsche είχε όχι ζημιά, αλλά κέρδη 1 δις ευρώ. Πρόκειται για καταποντισμό, κάτι που φυσικά η εταιρεία επικοινωνεί στους μετόχους της και προβλέπει ανάλογες μειώσεις σε μερίσματα και απλά περιορισμό των ζημιών το 2026.

Οι δασμοί Τραμπ και η «κωλοτούμπα» στην ηλεκτροκίνηση η μεγαλύτερη χασούρα

Οι εκτιμήσεις λένε πως οι δασμοί Τραμπ «πετσόκοψαν» τις εξαγωγές στις ΗΠΑ και έφεραν μια ζημιά που από μόνη της θα φτάσει τα 700 εκατομμύρια μέχρι το τέλος του έτους. Πάνω σε αυτή την κατάσταση, η άλλη μεγάλη αγορά της Porsche, η Κίνα συνεχίζει να πέφτει για τη γερμανική μάρκα, αφού τα γούστα, η εγχώρια αγορά και βασικά η ηλεκτροκίνηση έχουν φέρει τα πάνω κάτω. Η κατάσταση δεν είναι καλή ούτε στην Ευρώπη, με επίσης μειωμένες πωλήσεις, όμως το μεγαλύτερο μέρος της ζημιάς δεν οφείλεται σε αυτό, αλλά στην ηλεκτροκίνηση.

Το παράδειγμα της Porsche στην ηλεκτροκίνηση ακολουθούν και άλλες μάρκες

Η Porsche είχε μπει σε τροχιά πλήρους εξηλεκτρισμού μέχρι πέρσι που τα δεδομένα έδειχναν πως το κοινό της μάρκας και η αγορά επιμένει στα θερμικά. Έτσι η επένδυση που έκανε για να εξελίξει και παράξει δικές της μπαταρίες εγκαταλείφθηκε και το πρόγραμμα ανανέωσης της γκάμας με ηλεκτρικά μοντέλα μπήκε στο πάγο. Αποτέλεσμα είναι η αλλαγή στρατηγικής να κοστίσει στην Porsche τουλάχιστον 3 δισεκατομμύρια, φέρνοντας τη μάρκα στα όριά της. Και η υπόλοιπη βιομηχανία παρακολουθεί, με πρώτο τον συγγενή όμιλο VW και τα δικά του μπρος-πίσω με την ηλεκτροκίνηση και τις αποτυχίες με την ηλεκτρική του γκάμα.

Η παράταση των θερμικών και ο μετρημένος ενθουσιασμός για ηλεκτρικά αλλάζουν τα πλάνα

Οι μάρκες που «έπεσαν» με τα μούτρα στην ηλεκτροκίνηση περιμένοντας τις υποθέσεις των κυβερνήσεων να γίνουν και πράξη, πρέπει να αλλάξουν σχέδια για την επόμενη δεκαετία. Με τα τεράστια ποσά που έχουν επενδυθεί για ηλεκτρικά αυτοκίνητα που όμως δεν θα μπουν τώρα στην παραγωγή, μαζί με ό,τι χρειάζεται τώρα να «ρίξουν» για να επεκτείνουν και ανανεώσουν τις θερμικές γκάμες μέχρι τουλάχιστον το 2035, η ζημιά, όπως αυτή της Porsche είναι σίγουρη. Κερδισμένοι όσοι στάθηκαν πιο ψύχραιμοι, όπως η Toyota, και όσοι απλώς περιόρισαν τα θερμικά, όπως έκαναν οι Ford και η Renault.
 
Η Porsche μπορεί να ανακάμψει από μια τέτοια χασούρα, όμως τι θα συμβεί στις άλλες μάρκες; Τι λες, θα δούμε μάρκες να κλείνουν;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...