| Τιμές Αυτοκινήτων | ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | Τιμές με Leasing |
| LIVE: κίνηση στους δρόμους |
Non-Paper |
| Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις | |||||
| περισσότερα » | |||||
Εσύ πόσες κινέζικες μάρκες ξέρεις; Και τι ξέρεις γι`αυτές;
|
|||||
| Διαβάστηκε από 900 αναγνώστες | |||||
|
Ο κάθε Κινέζος κατασκευαστής έχει παραπάνω από μία μάρκες. Νέα ονόματα, αλλά παλιές και μεγάλες βιομηχανίες από πίσω τους. Ήδη στην Ευρώπη οι 5 μεγαλύτεροι κατασκευαστές. Περισσότερες από 15 κινεζικές μάρκες έχουν έρθει στην Ευρώπη και την ΕλλάδαΜπορεί τα πρώτα κινεζικά αυτοκίνητα να είχαν έρθει στην Ευρώπη ήδη από το 2005, με την Brilliance και την Landwind να είναι οι πρώτες μάρκες που βγήκαν εκτός της κινεζικής αγοράς, όμως ήταν η είσοδος των «μεγάλων» τα τελευταία λίγα χρόνια που άνοιξε το χορό. Χωρίς να μετρήσουμε τις ευρωπαϊκές μάρκες που έφεραν αυτοκίνητα «made in China» οι Κινέζοι κατασκευαστές είναι πάνω από 15 και οι μάρκες τους σχεδόν διπλές.Ο κάθε Κινέζος κατασκευαστής έχει παραπάνω από μία μάρκεςΗ ιδέα του ομίλου κατασκευαστών που έχουμε στην Ευρώπη δεν λειτουργεί το ίδιο στην Κίνα. Στην Ευρώπη οι μάρκες έχουν η κάθε μία την ιστορία της, και στην συνέχεια συνδέθηκαν με εξαγορές, ενώσεις και συγχωνεύσεις για να φτιάξουν τους ομίλους που ξέρουμε σήμερα. Και πάλι, μέσα στον κάθε όμιλο υπάρχει σχετική αυτονομία παρά τις τεχνικές ομοιότητες. Στην Κίνα το σύστημα λειτουργεί αλλιώς. Ένας κατασκευαστής λανσάρει όχι απλά μία γκάμα μοντέλων, αλλά μία γκάμα από μάρκες και η κάθε μία έχει και από μια γκάμα μοντέλων. Αυτή η λογική λειτουργεί στην Κίνα όπου το καινούργιο είναι «βασιλιάς» και φαίνεται πως αρέσει και στην Ευρώπη. Εξάλλου η κάθε μάρκα έχει τη δική της ταυτότητα, όχι απλά το κάθε μοντέλο.Νέα ονόματα αλλά παλιές και μεγάλες βιομηχανίες από πίσω τουςΜπορεί να νομίζουμε πως τα κινέζικα αυτοκίνητα είναι «καινούργιο» πράγμα, όμως η κατασκευή αυτοκινήτων στην Κίνα γίνεται εδώ και πολλές δεκαετίες (σ.σ. υπάρχουν κατασκευαστές με 80 και πλέον χρόνια ιστορίας). Είτε με συνεργασίες με τρίτους, Γιαπωνέζους, Κορεάτες ή Ευρωπαίους κατασκευαστές, είτε χωρίς, η Κίνα όσο νέο και αν ακούγεται έχει μεγάλη παράδοση στην αυτοκινητοβιομηχανία. Δεν είναι τυχαίο πως είναι πρώτη σε παραγωγή αυτοκινήτων ήδη από το 2009, την ίδια χρονιά που έγινε και η μεγαλύτερη παγκόσμια αγορά αυτοκινήτων. Όλες οι μάρκες που τώρα ανακαλύπτουμε έχουν πίσω τους μια μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία με παράδοση και τεχνογνωσία δεκαετιών.Ήδη στην Ευρώπη οι 5 μεγαλύτεροι κατασκευαστέςΗ SAIC, ίσως ο μεγαλύτερος κατασκευαστής, βρίσκεται στην Ευρώπη με την MG από το 2011. Η BYD ήταν ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής υβριδικών μετά την Toyota από το 2008 ενώ η Geely (Volvo, Polestar, Lotus, Zeekr, Lynk & Co) «μπήκε» στην Ευρώπη με την εξαγορά της London Taxi to 2013, μεταμορφώνοντας τα λονδρέζικα ταξί σε ηλεκτρικά. H Chery με τη σειρά SUV «Tiggo» ξεκίνησε στην Ιταλία το 2007 και σήμερα έχει δύο μάρκες, την πιο premium Jaecoo και την Omoda με πλήρες δίκτυο, ενώ πλέον έχει μπει και με τη δική της γκάμα στην αγορά. Ακόμη φτάνουν κολοσσοί όπως η Changan, ενώ η AION της GAC, βρίσκεται ήδη στην Ελλάδα και μάλιστα εκπροσωπείται από την Inchcape που φέρνει μεταξύ άλλων και τα Toyota.Εσύ πόσες από αυτές τις μάρκες ξέρεις, και πιο σημαντικά τι ξέρεις γι`αυτές; Και τελικά ξέρεις ποιος Έλληνας εισαγωγέας υποστηρίζει το δίκτυο τους; Νέες Μάρκες στην Ελλάδα - Ποιες αξίζουν τα λεφτά τους; (πάτησε πάνω στην εικόνα)
|
|||||
| Σχολιάστε την είδηση | |||||
| |||||
autotriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.autotriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Κώστας Καπογιάννης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.