|
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | Τιμές με Leasing |
LIVE: κίνηση στους δρόμους |
Non-Paper |
![]() | |||||
Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις | |||||
![]() | |||||
![]() | |||||
περισσότερα » | |||||
![]() | |||||
![]() |
|||||
![]() | |||||
Διαβάστηκε από 932 αναγνώστες | |||||
![]() Με κόστος στο 1/4 ενός ολοκαίνουργιου αυτοκινήτου έχεις ένα σύγχρονο αλλά παλιό. Μιλάμε για καθημερινό αυτοκίνητο, όχι συλλεκτικό που θα «φοβάσαι» να το κυκλοφορήσεις! Το rebuild γίνεται σε μοντέλα απλά, φθηνά, οικονομικά που θα `χουν ανταλλακτικά για χρόνια. Η νέα μόδα του «rebuild» παίρνει παλιότερα μοντέλα και τα κάνει σαν καινούργιαΗ μόδα του rebuild έρχεται από τη Γαλλία και σαρώνει την Ευρώπη. Ξεκίνησε από νέους που θέλουν μεν καινούργιο αυτοκίνητο όμως δεν έχουν την άνεση να το αγοράσουν. Το κόστος κτήσης δεν είναι ο μόνος λόγος όμως, αφού το rebuild τους φέρνει σε επαφή με τα παλιότερα μοντέλα, 20 και πλέον ετών, που στα μάτια τους είναι vintage ή και κλασσικά, ενώ η νοσταλγία παίζει και εδώ μεγάλο ρόλο. Η λογική είναι να γίνει το αυτοκίνητο σαν καινούργιο, ή όσο πιο κοντά σε καινούργιο, μέσα-έξω και στα μηχανικά και να λειτουργεί με αξιοπιστία. Τα αυτοκίνητα της δεκαετίας του `00 είναι αρκετά παλιά για να είναι φθηνά στην αγορά, αλλά αρκετά καινούργια ώστε να εξυπηρετούν τις βασικές καθημερινές ανάγκες αλλά και να βρίσκονται ανταλλακτικά.Με κόστος στο 1/4 ενός ολοκαίνουργιου αυτοκινήτου έχεις ένα σύγχρονο αλλά παλιόΦυσικά το μεγάλο δέλεαρ παραμένει το κόστος. Ανάλογα με την κατάσταση του αυτοκινήτου με το οποίο ξεκινάς, ένα rebuild μπορεί να κοστίσει μόλις το 1/4 της τιμής ενός καινούργιου και με 5-10.000 ευρώ να έχεις ένα ολοκαίνουργιο-παλιό μοντέλο. Το μεγαλύτερο κόστος μπορεί να πάει σε ένα βάψιμο, που μετά από 20 χρόνια μάλλον θα χρειάζεται και εύκολα θα στοιχίσει 2-3 χιλιάρικα. Από κει και πέρα, και με «πατέντες» σε ό,τι αφορά τα ανταλλακτικά, μεταχειρισμένα, ανακατασκευασμένα ή καινούργια, το σαλόνι και τα μηχανικά είναι το επόμενο μεγάλο κόστος. Το αποτέλεσμα είναι συνήθως ένα πλήρως ανακατασκευασμένο αυτοκίνητο όσο πιο κοντά στην κατάσταση που ήταν όταν βγήκε από το εργοστάσιο.Μιλάμε για καθημερινό αυτοκίνητο, όχι συλλεκτικό που θα «φοβάσαι» να το κυκλοφορήσεις!Σε αντίθεση με τις ανακατασκευές που γίνονται σε κλασικά μοντέλα αξίας-αντίκες, το rebuild δεν έχει στόχο τη συλλογή των αυτοκινήτων αυτών αλλά τη χρήση. Αυτά τα αυτοκίνητα θα βγουν στο δρόμο και θα γίνουν τα καθημερινά μέσα μετακίνησης των οδηγών τους. Θα ταλαιπωρηθούν, θα γδαρθούν, θα τρακάρουν, και έτσι η επιλογή μοντέλου γίνεται γνωρίζοντας πως δεν τελειώνεις με την ανακατασκευή, αλλά θα πρέπει να ξέρεις πως υπάρχουν ανταλλακτικά για τα επόμενα χρόνια που το αυτοκίνητο θα ζει την δεύτερη ζωή του.Το rebuild γίνεται σε μοντέλα απλά, φθηνά, οικονομικά που θα `χουν ανταλλακτικά για χρόνιαΑυτός είναι και ο λόγος που η μόδα του rebuild δεν ασχολείται με τα ακριβά αυτοκίνητα. Σε πλήρη αντίθεση με τα κλασσικά που είναι τυπικά τα ακριβά μοντέλα της εποχής τους, στο rebuild επιλέγονται τα μικρά και μικρομεσαία μοντέλα, αυτά που οι σνομπ λένε «αδιάφορα», είναι όμως ό,τι πρέπει για αυτή τη δουλειά. Στη Γαλλία τα Renault Twingo και Clio είναι τα πιο δημοφιλή για αυτή τη χρήση. Γιατί έχουν ένα vintage χαρακτήρα, αλλά και γιατί οι μάντρες είναι γεμάτες από δαύτα και τα ανταλλακτικά είναι άφθονα. Και επιπλέον γιατί παραμένουν και σήμερα οικονομικά στη χρήση, ειδικά στην κατανάλωση που τη δεκαετία εκείνη απασχολούσε μόνο τις μικρότερες κατηγορίες.Εσύ θα έριχνες λεφτά σε ένα παλιό για να το έχεις για καθημερινό; Αξίζει, ή μήπως θα πετάξεις τα λεφτά σου σε κάτι λιγότερο ασφαλές και άνετο από ένα πραγματικά καινούργιο; |
|||||
Σχολιάστε την είδηση | |||||
![]() | |||||
|
autotriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.autotriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Κώστας Καπογιάννης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.