Στην έκθεση SEMA του Λας Βέγκας βρίσκεται το εντυπωσιακό πρωτότυπο Audi TT Clubsport Turbo, πλάι στην σπέσιαλ εκδοχή του TT RS. Το concept αντλεί έμπνευση από τα αγωνιστικά IMSO GTO από τα 80s.

Στο TT Clubsport η ισχύς του 5κύλινδρου κινητήρα των 2,5 λτ., έχει ανέβει στους 600 ίππους, κάτι που επετεύχθη χάρη σε ένα ηλεκτρικά υποβοηθούμενο turbo, που επιτρέπει στο ΤΤ να κάνει το 0-100 σε 3,7 δλ. και να έχει τελική ταχύτητα 310 χλμ./ώρα.

Για να διαχειριστεί όλη αυτή την επιπλέον δύναμη, το TT Clubsport concept διαθέτει αεροδυναμικές «ενισχύσεις». Τα φουσκωμένα φτερά διευρύνουν το πλάτος του οχήματος κατά 14 εκ.

Τα carbon fiber εμπρόσθια splitter αυξάνουν την κάθετη δύναμη. Το ίδιο κάνει και η πίσω χειροκίνητα ρυθμιζόμενη αεροτομή, φτιαγμένη επίσης από ανθρακονήματα.

Στις αναβαθμίσεις περιλαμβάνονται οι τροχοί των 20 ιντσών, η ανάρτηση που ρυθμίζεται με δύο τρόπου, τα νέα φρένα, αλλά και η εξάτμιση που έγινε σε συνεργασία με την Akrapovic.

Αν και το TT Clubsport είναι απλώς ένα πρωτότυπο, η γερμανική εταιρεία θα λανσάρει μια σειρά από μέρη Sport Performance Parts για το ΤΤ, πολλά από τα οποία υπάρχουν και στο concept.

Audi TT Clubsport Turbo

Διαβάστηκε από 3101 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 31/10/2017
 

Την έκθεση SEMA επιλέγει η Audi για να μας παρουσιάσει τη βελτιωμένη εκδοχή του Audi TT, που βγάζει «μάτια» με τη μορφή και την απόδοσή της. Ας γνωρίσουμε το νέο Audi TT Clubsport Turbo Concept των 600 ίππων…

Στην έκθεση SEMA του Λας Βέγκας βρίσκεται το εντυπωσιακό πρωτότυπο Audi TT Clubsport Turbo, πλάι στην σπέσιαλ εκδοχή του TT RS. Το concept αντλεί έμπνευση από τα αγωνιστικά IMSO GTO από τα 80s.
 
Στο TT Clubsport η ισχύς του 5κύλινδρου κινητήρα των 2,5 λίτρων, έχει ανέβει στους 600 ίππους. Η αύξηση της απόδοσης επετεύχθη χάρη σε ένα ηλεκτρικά υποβοηθούμενο turbo, που δίνει στο ΤΤ τη δυνατότητα να κάνει ο 0-100 σε 3,7 δλ., αλλά και να έχει τελική ταχύτητα 310 χλμ./ώρα.
   
Για να διαχειριστεί όλη αυτή την επιπλέον δύναμη, το TT Clubsport concept διαθέτει αεροδυναμικές «ενισχύσεις». Τα φουσκωμένα φτερά διευρύνουν το πλάτος του οχήματος κατά 14 εκ., ενώ τα carbon fiber εμπρόσθια splitter αυξάνουν την κάθετη δύναμη. Το ίδιο και η πίσω χειροκίνητα ρυθμιζόμενη αεροτομή, επίσης από ανθρακονήματα.
 
Αν και το TT Clubsport είναι απλώς ένα πρωτότυπο, η γερμανική εταιρεία θα λανσάρει μια σειρά από μέρη Sport Performance Parts για το ΤΤ, πολλά από τα οποία υπάρχουν και στο concept. Στις αναβαθμίσεις περιλαμβάνονται οι τροχοί των 20 ιντσών, η ανάρτηση που ρυθμίζεται με δύο τρόπου, τα νέα φρένα, αλλά και η εξάτμιση που έγινε σε συνεργασία με την Akrapovic.

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

25 χρόνια Audi RS με R8, TT RS & RS3

Δοκιμή: Jeep Renegade με 180 PS

Mazda Skyactiv-X: Μοτέρ βενζίνης που «καίει» σαν diesel

H ΒΜW i8 της Alcantara

Ιδού το Nissan GT-R50 by Italdesign

Πήρε δική του A-Class μετά το δώρο του Best Car

Σε δοκιμές το ανανεωμένο Audi Q2

H εφαρμογή «πολυεργαλείο» της Nissan

Nέα Bentley Continental GT Limited

DS 7 Crossback VS Land Rover Discovery Sport

BMW Σειρά 2 Vs Mercedes B-Class

Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V

Ηλεκτροκίνητο τo μέλλον του Mazda MX-5;

Mustang 1.000 ίππων για 50.000 ευρώ!

BMW Z4 μέσω της AC Schnitzer

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SUZUKI: Υβριδικό για οικονομία, πιο εύκολα από ποτέ!

FORDAdvertisement: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

HONDA: Μπες πίσω από το τιμόνι όλων των μοντέλων!

SUZUKI: Δωρεάν χειμερινός έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »