Δοκιμάζουμε τη βασική έκδοσης της BMW X1 η οποία εκπροσωπεί επάξια τη Σειρά σε όλα τα επίπεδα.

Σφικτή ανάρτηση, στιβαρό πλαίσιο, καλό τιμόνι συνθέτουν ένα οδηγοκεντρικό μοντέλο που απολαμβάνεις να οδηγείς σε κάθε διαδρομή.

Στα της οδικής συμπεριφοράς, η βασική έκδοση της Χ1 δεν διαφοροποιείται καθόλου σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις.

Λιτό, αλλά όμορφο το εσωτερικό της BMW Χ1. Η ποιότητα των υλικών και η συναρμογή είναι κορυφαίες.

Ο χώρος αποσκευών είναι μεγάλος, στα 505 λτ. (1.550 με τα καθίσματα ριγμένα).

Ο συνδυασμός κινητήρας - κιβώτιο συνθέτουν ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα, αφού και σβέλτα μπορείς να κινηθείς, και οικονομικά.

Δοκιμή: BMW X1 sDrive18i

Διαβάστηκε από 6669 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/8/2018
 

Η BMW Χ1 sDrive18i είναι η αρχική και πιο προσιτή X1 (140 άλογα με 31.905 ευρώ). Μάλιστα, αν και «βασική» τα καταφέρνει καλά διατηρώντας στο DNA της τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Σειράς X1.

What is new 
- 1,5 turbo βενζίνη με 140 άλογα
- Καίει 9,4 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει από 31.905 ευρώ

Το μοντέλο που δοκιμάζουμε εδώ αποτελεί την πιο προσιτή πρόταση της Σειράς Χ1 και όπως καταλαβαίνετε, αυτό και μόνο αποτελεί ένα πλεονέκτημα. Συγκεκριμένα, κοστίζει 31.905 ευρώ ή 21.213 ευρώ προ φόρων, νούμερο το οποίο το αναφέρουμε μιας και το εν λόγω crossover αποτελεί μια δημοφιλή επιλογή στην αγορά του leasing. Σε σχέση με τον ανταγωνισμό και δη τη βασική έκδοση της Mercedes GLA (180) η τιμή είναι ελαφρώς πιο αυξημένη, ωστόσο υπάρχει και ένα πλεόνασμα 18 ίππων.

Κινητήρας: Αξιοπρεπέστατος
Πιο αναλυτικά, τώρα, κάτω από το καπό της X1 sDrive18i βρίσκεται ο 3κύλινδρος 1.500άρης κινητήρας του BMW γκρουπ. Αυτός αποδίδει 140 άλογα στις 4.500 με 6.500 σ.α.λ. και 220 Nm ροπής από τις 1.480 σ.α.λ., ενώ αν αναρωτιέστε πως κινεί το 1,5 τόνου μοντέλο η απάντησή μας είναι: πολύ καλά! Η ροπή από χαμηλά διευκολύνει στους καθημερινούς ρυθμούς κίνησης δουλειά- σπίτι- σούπερ μάρκετ κτλ., ο συνδυασμός με το αυτόματο κιβώτιο συμβάλλει στην επίτευξη καλών ρεπρίζ (60-100 και 80-120 χλμ./ώρα σε 5,5 και 7,1 δλ.), ενώ τα 140 άλογα εξασφαλίζουν ένα καλό 0-100 χλμ./ώρα (9,3 δλ.). Επιπλέον, το μοτέρ τραβάει καλά σε όλο το φάσμα των στροφών, και παρότι 3κύλινδρο αυτό δεν γίνεται πολύ αισθητό λόγω του στιβαρού πλαισίου του μοντέλου. Τέλος, αναφορικά με την κατανάλωση, η BMW ανακοινώνει 5,8 λτ./100 χλμ., ωστόσο στην πραγματικότητα υπολογίστε γύρω στα 9,4 λτ./100 χλμ.. 

Οδική συμπεριφορά: Έχει όλο το πακέτο
Αφήνοντας, τώρα, τα των επιδόσεων και περνώντας στα της οδικής συμπεριφοράς, η βασική έκδοση της Χ1 δεν διαφοροποιείται καθόλου σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις. Έτσι, το τιμόνι είναι άμεσο και πλούσιο σε πληροφόρηση, το πλαίσιο γρανίτης, η ανάρτηση σφικτή αλλά δουλεύει σωστά και δεν κοπανάει, με αποτέλεσμα η X1 να μην κουράζει στις καθημερινές διαδρομές περνώντας πάνω από τις λακκούβες των ελληνικών δρόμων. Την ίδια στιγμή, όταν ο οδηγός το επιλέξει και ανεβάσει οδηγικό ρυθμό, τότε θα το απολαύσει πραγματικά, αφού τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αυξημένα και η πληροφόρηση που παίρνεις από όλες τις πτυχές του αυτοκινήτου εξαιρετική. Βέβαια, αυτό ισχύει εφόσον έχεις επιλέξεις την επιλογή sport στο σύστημα παραμετροποίησης του αυτοκινήτου, καθώς στο Normal ή στο Eco τα πράγματα είναι προσανατολισμένα περισσότερη προς την χαμηλή κατανάλωση και τους ήπιους ρυθμούς κίνησης. Τέλος, πολύ καλή είναι και η συνολική ποιότητα κύλισης, ενώ στα θετικά προσμετρείστε τον χαμηλό θόρυβο στην καμπίνα όταν ταξιδεύεις με 120-140 χλμ./ώρα στον αυτοκινητόδρομο.

Κατά τα άλλα, η βασική έκδοση της X1 διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά των υπολοίπων εκδόσεων. Η ποιότητα κατασκευής στα εσωτερικό είναι κορυφαία, η σχεδίαση στην καμπίνα απλή στη αρχική έκδοση και πιο ενδιαφέρουσα στις επόμενες με τις μεγαλύτερες οθόνες αφής, ενώ οι χώροι καλύπτουν άνετα τέσσερις επιβάτες μαζί με τις αποσκευές τους.

Η άποψή μας
Μπορεί η sDrive18i να αποτελεί την αρχική έκδοση της Σειράς Χ1, όμως την εκπροσωπεί επάξια, αφού δεν υστερεί σε επιδόσεις, ποιότητα κύλισης και ποιότητα κατασκευής. Η τιμή των 31.905 ευρώ κρίνεται λογική, θα αυξηθεί όμως αρκετά εφόσον επιλέξετε επιπλέον extra.

+ Πλαίσιο, οδική συμπεριφορά, ποιότητα κατασκευής
- Σφικτή ανάρτηση

 

BMW X1 - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • John

    Το καλύτερο σε αυτή την κατηγορία είναι μακράν το νέο Q3. Κάνει όλα τα άλλα να φαίνονται χάλια εμφανισιακά και πίσω τεχνολογικά.

      5
  • Πειραιωτης

    Και γιατι να μην παω στην ιδια κατηγορια κυβικων στο νεο υπερ-συγχρονο και ομορφοτερο honda crv με τον 1500αρι τουρμπο κινητηρα εγνωσμενης αξιοπιστιας και αποδοσης 173 και 193 ιππων στα ιδια επιπεδα τιμης πανω κατω και στανταρ σαν συνολικο κατασκευη που δυσκολα θα πιασει η bmw?Καλυτερη απο καθε πλευρα επιλογη με κορυφαια επιπεδα ασφαλειας και με υψηλο ιματζ το νεο δημιουργημα της honda...ετσι αυτο το τελευταιο για οσους τρωνε ευχαριστως το γνωστο παραμυθι των γερμανων για δηθεν premium ανωτεροτητα!

      4