Δοκιμάζουμε τη βασική έκδοσης της BMW X1 η οποία εκπροσωπεί επάξια τη Σειρά σε όλα τα επίπεδα.

Σφικτή ανάρτηση, στιβαρό πλαίσιο, καλό τιμόνι συνθέτουν ένα οδηγοκεντρικό μοντέλο που απολαμβάνεις να οδηγείς σε κάθε διαδρομή.

Στα της οδικής συμπεριφοράς, η βασική έκδοση της Χ1 δεν διαφοροποιείται καθόλου σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις.

Λιτό, αλλά όμορφο το εσωτερικό της BMW Χ1. Η ποιότητα των υλικών και η συναρμογή είναι κορυφαίες.

Ο χώρος αποσκευών είναι μεγάλος, στα 505 λτ. (1.550 με τα καθίσματα ριγμένα).

Ο συνδυασμός κινητήρας - κιβώτιο συνθέτουν ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα, αφού και σβέλτα μπορείς να κινηθείς, και οικονομικά.

Δοκιμή: BMW X1 sDrive18i

Διαβάστηκε από 11978 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/8/2018
 

Η BMW Χ1 sDrive18i είναι η αρχική και πιο προσιτή X1 (140 άλογα με 31.905 ευρώ). Μάλιστα, αν και «βασική» τα καταφέρνει καλά διατηρώντας στο DNA της τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Σειράς X1.

What is new 
- 1,5 turbo βενζίνη με 140 άλογα
- Καίει 9,4 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει από 31.905 ευρώ

Το μοντέλο που δοκιμάζουμε εδώ αποτελεί την πιο προσιτή πρόταση της Σειράς Χ1 και όπως καταλαβαίνετε, αυτό και μόνο αποτελεί ένα πλεονέκτημα. Συγκεκριμένα, κοστίζει 31.905 ευρώ ή 21.213 ευρώ προ φόρων, νούμερο το οποίο το αναφέρουμε μιας και το εν λόγω crossover αποτελεί μια δημοφιλή επιλογή στην αγορά του leasing. Σε σχέση με τον ανταγωνισμό και δη τη βασική έκδοση της Mercedes GLA (180) η τιμή είναι ελαφρώς πιο αυξημένη, ωστόσο υπάρχει και ένα πλεόνασμα 18 ίππων.

Κινητήρας: Αξιοπρεπέστατος
Πιο αναλυτικά, τώρα, κάτω από το καπό της X1 sDrive18i βρίσκεται ο 3κύλινδρος 1.500άρης κινητήρας του BMW γκρουπ. Αυτός αποδίδει 140 άλογα στις 4.500 με 6.500 σ.α.λ. και 220 Nm ροπής από τις 1.480 σ.α.λ., ενώ αν αναρωτιέστε πως κινεί το 1,5 τόνου μοντέλο η απάντησή μας είναι: πολύ καλά! Η ροπή από χαμηλά διευκολύνει στους καθημερινούς ρυθμούς κίνησης δουλειά- σπίτι- σούπερ μάρκετ κτλ., ο συνδυασμός με το αυτόματο κιβώτιο συμβάλλει στην επίτευξη καλών ρεπρίζ (60-100 και 80-120 χλμ./ώρα σε 5,5 και 7,1 δλ.), ενώ τα 140 άλογα εξασφαλίζουν ένα καλό 0-100 χλμ./ώρα (9,3 δλ.). Επιπλέον, το μοτέρ τραβάει καλά σε όλο το φάσμα των στροφών, και παρότι 3κύλινδρο αυτό δεν γίνεται πολύ αισθητό λόγω του στιβαρού πλαισίου του μοντέλου. Τέλος, αναφορικά με την κατανάλωση, η BMW ανακοινώνει 5,8 λτ./100 χλμ., ωστόσο στην πραγματικότητα υπολογίστε γύρω στα 9,4 λτ./100 χλμ.. 

Οδική συμπεριφορά: Έχει όλο το πακέτο
Αφήνοντας, τώρα, τα των επιδόσεων και περνώντας στα της οδικής συμπεριφοράς, η βασική έκδοση της Χ1 δεν διαφοροποιείται καθόλου σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις. Έτσι, το τιμόνι είναι άμεσο και πλούσιο σε πληροφόρηση, το πλαίσιο γρανίτης, η ανάρτηση σφικτή αλλά δουλεύει σωστά και δεν κοπανάει, με αποτέλεσμα η X1 να μην κουράζει στις καθημερινές διαδρομές περνώντας πάνω από τις λακκούβες των ελληνικών δρόμων. Την ίδια στιγμή, όταν ο οδηγός το επιλέξει και ανεβάσει οδηγικό ρυθμό, τότε θα το απολαύσει πραγματικά, αφού τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αυξημένα και η πληροφόρηση που παίρνεις από όλες τις πτυχές του αυτοκινήτου εξαιρετική. Βέβαια, αυτό ισχύει εφόσον έχεις επιλέξεις την επιλογή sport στο σύστημα παραμετροποίησης του αυτοκινήτου, καθώς στο Normal ή στο Eco τα πράγματα είναι προσανατολισμένα περισσότερη προς την χαμηλή κατανάλωση και τους ήπιους ρυθμούς κίνησης. Τέλος, πολύ καλή είναι και η συνολική ποιότητα κύλισης, ενώ στα θετικά προσμετρείστε τον χαμηλό θόρυβο στην καμπίνα όταν ταξιδεύεις με 120-140 χλμ./ώρα στον αυτοκινητόδρομο.

Κατά τα άλλα, η βασική έκδοση της X1 διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά των υπολοίπων εκδόσεων. Η ποιότητα κατασκευής στα εσωτερικό είναι κορυφαία, η σχεδίαση στην καμπίνα απλή στη αρχική έκδοση και πιο ενδιαφέρουσα στις επόμενες με τις μεγαλύτερες οθόνες αφής, ενώ οι χώροι καλύπτουν άνετα τέσσερις επιβάτες μαζί με τις αποσκευές τους.

Η άποψή μας
Μπορεί η sDrive18i να αποτελεί την αρχική έκδοση της Σειράς Χ1, όμως την εκπροσωπεί επάξια, αφού δεν υστερεί σε επιδόσεις, ποιότητα κύλισης και ποιότητα κατασκευής. Η τιμή των 31.905 ευρώ κρίνεται λογική, θα αυξηθεί όμως αρκετά εφόσον επιλέξετε επιπλέον extra.

+ Πλαίσιο, οδική συμπεριφορά, ποιότητα κατασκευής
- Σφικτή ανάρτηση

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια

Mercedes C-Class Vs ΒMW Σειρά 3

Τα 5 highlights της Peugeot (+videos)

Πρώτο σκίτσο για την επερχόμενη Cayenne Coupe

Έρχεται Mercedes G 400 d με 330 άλογα

Mega Τεστ φώτων σε 11 μικρά SUV

Νέα Bentley Continental GT V8

Δοκιμή: Νέα Mercedes C 200 Coupe

Δοκιμή: Mercedes X250 d «Τhe Rock»

Αποκλειστικό: Mercedes E-Class

Τιμές νέας Mercedes B-Class

Τιμές νέου Range Rover Evoque

Τιμές νέου Peugeot 508 στην Ελλάδα

Δοκιμή: Νέο Jeep Renegade με 150 PS

Nissan: Yπό εξέταση τα νέα GT-R & 370Ζ

Πιο αργή από την προηγούμενη η Shelby GT500

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130 PS από 22.550 ευρώ

FORD: Δείτε το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα MyFiesta

RENAULT: CAPTUR & CLIO στην πιο δελεαστική τιμή, με όφελος έως 2.000€!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο, 100€/μήνα

PEUGEOT: Ανανεωμένο 208 από 13.200€

SKODA: Skoda Fabia από 11.280€

περισσότερα »