Το αυτοκίνητο παραγωγής με τον μικρότερο συντελεστή οπισθέλκουσας θα είναι η νέα A-Class sedan, σύμφωνα με όσα αναφέρει η Mercedes.

H sedan έκδοση της νέας A-Class θα είναι το αυτοκίνητο παραγωγής το οποίο θα έχει τον μικρότερο συντελεστή οπισθέλκουσας ο οποίος μετριέται μόλις στα 0,22 cd.

Η A-Class sedan είναι «τέρμα» αεροδυναμική

Διαβάστηκε από 3610 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/7/2018
 

Το αυτοκίνητο παραγωγής με τον μικρότερο συντελεστή οπισθέλκουσας θα είναι η νέα A-Class sedan, σύμφωνα με όσα αναφέρει η Mercedes, η οποία έδωσε ταυτόχρονα στη δημοσιότητα teaser εικόνες του νέου μοντέλου.

Περίπου τρεις μήνες μετά την αποκάλυψη του μοντέλου με το μακρύ μεταξόνιο της νέας A-Class sedan το οποίο θα μπει αποκλειστικά στην αγορά της Κίνας, η Mercedes έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες teaser εικόνες της αδερφής της νέας A-Class, οι οποίες είναι επικεντρωμένες στον τομέα της αεροδυναμικής.
 
Μάλιστα όπως αναφέρει επίσημα με ανακοίνωσή της η γερμανική φίρμα η sedan έκδοση της νέας A-Class θα είναι το αυτοκίνητο παραγωγής το οποίο θα έχει τον μικρότερο συντελεστή οπισθέλκουσας ο οποίος μετριέται μόλις στα 0,22 cd. Αν και η Volkswagen δημιούργησε το XL1 το οποίο έχει συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,19, το γεγονός πως κατασκεύασε μόλις 250 μονάδες, κάνει την A-Class sedan πρώτη σε αυτή τη κατηγορία για τα μοντέλα μαζικής παραγωγής.
Είναι αυτονόητο ότι η Mercedes χρειάστηκε να περάσει πολύ χρόνο στην αεροδυναμική σήραγγα με την A-Class sedan για να επιτύχει τον αριθμό αυτό. Για παράδειγμα, τα φτερά τροποποιήθηκαν για να διοχετεύσουν τον αέρα γύρω από τους τροχούς, ενώ καλύτερη στεγανοποίηση φέρει το σημείο γύρω από τα φωτιστικά σώματα, δημιουργώντας ταυτόχρονα ένα μεγάλο αεραγωγό στο κάτω μέρος του εμπρόσθιου προφυλακτήρα.
 
Το νέο αεροδυναμικό sedan θα κληρονομήσει το μεταξόνιο των 2.729 χιλιοστών του hatchback, καθώς και τους κινητήρες, το κιτ ασφάλειας και την τεχνολογία. Η A-Class sedan κατασκευάστηκε στο Sindelfingen της Γερμανίας όπου η εταιρεία διαθέτει αεροδυναμική σήραγγα, ενώ θα κατασκευαστεί κοντά στο εργοστάσιο του Rastatt που βρίσκεται σε απόσταση μικρότερη των 50 μιλίων, αλλά και στο Aguascalientes του Μεξικό.
 
Τέλος να σημειώσουμε πως η επίσημη παρουσίασή της αναμένεται εντός των προσεχών εβδομάδων.  

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Μπορεί ένα Peugeot να «χτυπήσει» Passat και Arteon μαζί;

BMW M3 e46: Η κορυφαία των κορυφαίων!

Νέο Nissan GT-R NISMO GT500

Γνώρισε τη νέα CLA Coupe. Η ζωή σου, οι κανόνες σου.

Τα ασφαλέστερα οικογενειακά στα Crash Test

Διέρρευσε το εσωτερικό της Alfa Romeo Giulia

Plug-in υβριδικό Audi A7 Sportback e quattro

MEGA TEST Κλιματισμού σε 7 μοντέλα

Tα ανανεωμένα Audi A5/S5

Peugeot: 5 χρόνια δωρεάν service & εγγύηση για το 3008

Το κόστος Service 5ετίας των best sellers C-SUV στη λιανική

6+1 νέες δοκιμές EuroNCAP

Ποια είναι η καλύτερη λιμουζίνα; Α8, 7άρα ή S-Class;

Δοκιμή: Nissan X-Trail diesel με 150 PS

Αποκλειστικό: Nέα Mercedes C-Class

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

CITROEN: Back to school με προνομιακές τιμές & 36 άτοκες δόσεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

περισσότερα »