- Mε το καλημέρα έκανε την επίδοση του προηγούμενου CH-R που είχαμε δοκιμάσει (73 χλμ./ώρα) - Στο τέλος κατάφερε να «μπει» με 76,8 χλμ./ώρα - Η επίδοση έγινε με τροχούς 19 ιντσών που δεν είναι στάνταρ - Δούλεψε σωστά το ESP, που σε κρατάει στο δρόμο χωρίς να «πνίγει» την κίνηση του C-HR
- 313 λίτρα η πραγματική χωρητικότητα, δηλαδή χωράει 7 βαλίτσες-χειραποσκευές - 309 λτ. το εργοστασιακό νούμερο που ανακοινώνει η Opel - Χωρίς εσοχές που «τρώνε» χώρο, αλλά δεν μπορείς να κρεμάσεις τσάντα - Βολεύει στη φόρτωση βαριών αντικειμένων και έχει βάθος για μεγάλα αντικείμενα
- 9.000 ευρώ πιο ακριβό το diesel Clio σήμερα (110 PS) από το 2019 (85 PS) - 5 χρόνια πριν έπαιρνες Clio με 12.990, τώρα ξεκινάει από 16.980 - 6 χιλιάδες πιο ακριβό είναι το Captur που είναι το «ίδιο» μοντέλο - 65% κάτω το μερίδιο των πωλήσεων της Renault το ‘24 σε σχέση με το 2019
- Κάναμε τη δοκιμή σε μέρα με 39 βαθμούς κελσίου και το ανοιχτόχρωμο είναι καλύτερο - Μικρή διαφορά την πρώτη 1,5 ώρα ανάμεσα σε σκούρο & ανοιχτόχρωμο αμάξωμα - Διαφορά 6 βαθμών στην καμπίνα και πάνω από 20 στη λαμαρίνα - Το ανοιχτόχρωμο δροσίζει πολύ πιο γρήγορα με κλιματισμό
- Θέλουν 43 μέτρα (και βάλε) για φρενάρισμα στο βρεγμένο (πάνω από τα όρια των Test μας) - Καλύτερο το Tracmax (στη μεταξύ τους συνολική αξιολόγηση) παρότι είναι του 2016 - Στον μέσο όρο της κατηγορίας τους σε κράτημα στο βρεγμένο, τα Tracmax, Trazano - Low budget και τα 3 (έχουν γύρω στα 50 ευρώ το λάστιχο χωρίς την τοποθέτηση)
- Από 24.750 ευρώ στην Ελλάδα. - Φρεσκαρισμένο εξωτερικό και με νέο «πρόσωπο». - Μεγαλύτερες οθόνες σε πιο οικολογική καμπίνα. - Βενζίνη, ήπια υβριδικό, υβριδικό και LPG έως 160 άλογα.
- Σε στάδιο ανάπτυξης βρίσκεται ακόμη η νέα γενιά CarPlay - Θα μπορεί να παρουσιάζει πληροφορίες για τα πάντα όσον αφορά το αυτοκίνητο - Την αρχή θα κάνουν οι Porsche και Aston Martin - Μέσω iPhone η λειτουργία της νέας γενιάς CarPlay